![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() joe en zovele anderen ---slachtoffer van zinloos geweld voor geld of goed ---wanneer gaat het belgisch gerecht inzien dat ze de slachtoffers moet helpen en niet de daders
vijf jaar lang ben ik voor iedere frank die ik kon verdienen in elkaar geklopt vernederd en afgeranseld waarbij ik meermaals voor mijn leven vreesde en uit schrik iedere keer weer toegaf omdat er niemand was die me wilde helpen ---vijf jaar lang verplicht om geweld te ondergaan als onderdeel van mijn leven omdat ik niet wist waar ik naar toe kon en enkel mijn huisje had en de politie niet eens de dader die niet bij me ingeschreven stond wilde uit mijn huis helpen zetten ---vijf jaar gesmeekt aan de politie om me te helpen --- nu wil de dader ook nog eens mijn huisje waarop ik vruchtgebruik had samen met mijn kinderen verkopen om de rekeningen waar ze zelf vooor had gezorgd nogmaals te rekupereren en om hun erfenis van amper 2000 euro te laten uitbetalen -en dat terwijl mijn oudste zoon omdat hij geen woning meer had zich van het leven benam op 1 november --- hij had in mijn huis kunnen wonen maar dat hebben ze hem niet eens voorgesteld te hongerig naar eigen goed -- --- 26 april wordt mijn huis openbaar verkocht in zaal de gouden kroon in ertvelde om 2 uur s namiddags ---ik zit al 3 jaar in het buitenland nadat ik eindelijk de mogelijkheid heb gevonden aan al dat geweld te ontsnappen maar wordt nog steeds bedreigd ---- ik vind niet eens een advokaat die me wil helpen om te proberen te recupereren wat me is afhandig gemaakt ---- waarom is het belgisch gerecht niet een beter werkend orgaan dan het nu is --- mensen verliezen hun leven en goed voor andere niets ontziende daders en kunnen niet eens een rechter of politiemensen vinden die recht doen geschieden ik ben alles kwijt --- van mijn inkomen heb ik geen plezier gehad en nooit iets voor mezelf kunnen uitgeven --- mijn pensioen verdween van mijn bank voor ik soms van mijn werk thuiskwam ---- mijn huis wordt verkocht ---ik leef in een vreemd land met een vreemde taal en heb niet eens de hoop dat ik nog ooit naar mijn huis kan terugkeren en dat allemaal omdat iemand mijn geld stal en mijn leven tot een hel maakte en het gerecht ...... daar wacht ik al jaren op om eindelijk de dader wiens naam bekend is te ondervragen of aan te houden marijke taffein |
![]() |