![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat kunnen we leren uit dit artikel ? Zéér eenvoudig : de Belgische Grondwet ... wordt verkracht !!! Inderdaad, alle belgen zijn toch gelijk voor de wet ! Ja watte : - Turk ben je wanneer je er voordeel bij hebt én dat is een Recht; - Belg ben je wanneer je er voordeel bij hebt én dat is een Recht ! Én de Plichten ? Wie spreekt daar nu over ... dat is discriminatie en - hoe schrijf ik het nu weer ? ja : - racisme. Én de Centen die die nieuwe, legalen én ilegalen, legaal of ilegaal ontvangen ? Wie spreekt daar nu over ... dat is discriminatie en racisme. Tiens, vermits ik een "Oude Belg" ben, begin ik me méér en méér gestigmatiseerd én gediscrimineerd te voelen. We zullen de pen ter hand nemen en het grote Centrum verwittigen. Beste Gediscrimineerde Groeten ! NAschrift. Hopelijk heb ik racisme en ilegaal correct geschreven.
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 26 april 2006 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het de Brusselse SP zou slecht uitkomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Al die fiere Turken kwamen naar hier.Belg wilden ze niet worden want ze zijn Turk,tot en zoals de Italianen men de verplichte legerdienst afgeschaft heeft.Opeens stonden ze allen te drummen om Belg te worden met behoud van de andere nationaliteit.Waar zijn al die fiere stoere krijgers gebleven,nu staan ze te bleiten aan de tarmac Zaventem.Indien hun o zo fier land en fier van het te zijn,regels heeft die ze op voorhand weten, moeten ze deze niet ontlopen en alleen maar trachten van voordeel te halen uit een konijnenland,alwaar de zandhazen verplicht waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat ge de Turkse nationaliteit niet kunt verliezen. Ge krijgt het. En ge houdt het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maroc's ook zo,dat is pech,ze moesten maar ginder blijven Zoals stemmen alhier voor hen een Recht is en voor ons een Plicht,is ook pech .Er zitten smeerlappen in Brussel maar ook elders nietwaar.Niks aan te doen,"pc's" zijn aan de macht Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2006 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Fisherman schreef :
Citaat:
Eén Turk én een Marokkan met de dubbele nationaliteit wordt, zélfs tijdens gewoon maar zijn vakantie, bij zijn aankomst in zijn na ... euh ... thuisland, plots de jure : - een Turk in Turkije; - een Marokkaan in Marokko. Daar, in beide landen, geldt de belgische nationaliteit, zélfs wanneer de betrokkene daar voor het eerst in zijn leven, voet aan de grond zet, NIET !
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een dubbele nationaliteit kan dus niet kiezen voor de nationaliteit die hem op dat bepaalt moment het beste uitkomt. De plaats waar hij zich bevindt is van belang.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 26 april 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moegen wel,en door de overeenkomsten met die landen 3 maand terug naar origine,na verloop ervan zijn ze plots Turk of Marocaan.Mooii hé,hoe je plots iemand anders bent,en dat ieder jaar aub.Dan mogen de oudere Belgen die werkloos zijn hen gaan vervangen bij Daikin enz..Als Mohamedd terug is van vakantie krijgt den ouwen Belg de kans van te herbeginnen het jaar erop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Maximus schreef :
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn ook dubbele nationaliteiten die ervoor kiezen om hun legerdienst niet te doen. Hierdoor mogen ze de rest van hun leven Turkije wel niet meer binnen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet geen probleem zijn ,want in feite zijn ze dat gevaarlijk land toch ontvlucht wegens vervolging,of is het iets anders ? Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Moest je weten hoeveel van onze vrouwen en mannen dagelijks gekraakt worden door al die zeer brave turkjes en maroc's.........
En JA ,ik ben een racist....door het feit van alles zomaar te laten begaan door inwijkelingen die ons land beschouwen als een verovering,eigen mensen in de steek laten tegenover al dit geweld.De grootste racisten zitten nogwel in de Wetstraat ten voordele van een compléte invasie van schurken en andere bandieten allerhande. Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2006 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() @Fisherman :
@Maximus : Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is niet het geval. Turken die in Nederland komen wonen en hier de Nederlandse nationaliteit verkrijgen, raken hun Turkse nationaliteit kwijt. Dat is de reden waarom er veel minder Turkse immigranten hierheen komen sinds die maatregel is ingevoerd. Je verwart het misschien met de Marokkaanse nationaliteit, die kun je nooit kwijtraken naar ik heb begrepen. Nederland probeert daarover ook een Verdrag te regelen met Marokko, tot op heden zonder succes.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, niet genoeg voor ieders hebzucht - Ghandi Laatst gewijzigd door Grietje : 27 april 2006 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, niet genoeg voor ieders hebzucht - Ghandi Laatst gewijzigd door Grietje : 27 april 2006 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In derde landen (zowel binnen als buiten de EU) kan je zelf kiezen welk pasport je draagt.
![]() |