![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() di 18/04/06 - Het gerecht zal de beelden van de roofmoord in het Centraal Station in Brussel morgen vrijgeven aan de pers. Dat heeft televisiezender VTM gemeld, de informatie is aan Belga bevestigd door het Brusselse parket.
Het gerecht zal niet de hele opname tonen waarop te zien is hoe de 17-jarige Joe Van Holsbeeck wordt neergestoken, maar enkel de beelden waarop de dader herkenbaar is. "De enige beelden die we vrijgeven, zijn die waarop de daders duidelijk te zien en herkenbaar zijn. We willen zo de identificatie van de daders makkelijker maken,", zegt substituut Wim De Troy. Het parket vreest niet dat door de beelden openbaar te maken een soort heksenjacht kan beginnen. "[SIZE=5]Men[/SIZE] heeft ons gewaarschuwd voor dat bestaande risico. Maar het enige dat we willen, is dat iedereen die de daders kent of herkent contact opneemt met politie of gerecht." VRT. Ik vraag me af wie is hier die "MEN"? Kan iemand mij dat vetrellen? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() De buurvrouw van de substituut. Zij doet aan handlezen, kaartleggen en heeft een kristallen bol.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() "Men" is hier waarschijnlijk onze regering. Ze hadden trouwens besloten om de robotfoto niet te publiceren om het imago van de allochtoon niet te schaden. ik vind dat mijn imago als Vlaams Belanger anders wel genoeg beschadigt wordt. Aldus VRT journaal. Het is al langer bekend dat onze regering feiten verdoezelt om zo in een beter daglicht te komen, kijk maar naar onze begroting die "klopt"
Hoe denk je dat Frey met zo een blunder weg komt, of Patrick de Wael??? Maar ja de domme Vlaming is dat natuurlijk allang vergeten bij de volgende verkiezingen. En ons Freya zal weer een bom stemmen hebben van progressieve wereldverbeteraars. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatssiecherheit en een paar criminologen, psychologen en sociologen, kortom een legertje linkiewinkies dat zijn zegje daarover mag doen. Ik zie eerlijk gezegd geen burgers met Hakke , Strijdbijl, riek of hooivork, Anderlecht en Meulebeek binnentrekken om daar effe de roversholen te gaan uitroken... De flikken zelf mogen daar nie komen van de linkiewinkies die nu zeggen dat het wel eens gevaarlijk zou kunnen zijn dat de burgers zelf op jacht gaan. Ik zie mezelf daar enkel op jacht gaan, met ondersteuning van genoeg firepower en met een kogelvrij vest aan eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Merkwaardig... |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Danneels gebruikt daar weer een ander woordje voor: 'Wij'. Alleen is hijzelf en zijn politieke vrienden beslist niet bij die 'wij'. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf die niet Firestone. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet ons aller PAJOT echt niet onderschatten!
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind dat heel erg. Zo stel je je wel heel onderdanig op. Gewoon inbinden uit schrik voor rellen. Maar als deze waarschuwing van de politiek komt, gaat het helemaal tever. Is het niet zo, dat de gerecht en staat, onafhankelijk moet werken. Laatst gewijzigd door De Prof : 19 april 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gasten zijn hun leven nie moe hé, als er zo 5 skinheads in hun K3 uniform (Ku Klux Klan ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zieke geest....
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 april 2006 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om relletjes te vermijden, dat vind ik pas ziekelijk... |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar vooral doen ze er alles aan om de mensen koest te houden, met nog meer valse beloften en mooie sprookjes dan de voorbije tien jaar. "Men" is niet geïnteresseerd in het vatten van de daders, wel in het behouden van de controle over het volk. Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niks inbinden dus ...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij daar bewijzen voor, gezond brein?
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik laat me niet zomaar een oor aan naaien. Dat het parket de zaak snel wil oplossen, daar twijfel ik niet aan. Maar mijn bekommernis komt van die "men", die juist het werk van dat parket wil afremmen uit schrik voor rellen. Daarom dat ik me afvraag wie die "men" is |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|