![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De US Libertarian Party, de derde partij van de Verenigde Staten (voor de Greens), en in het bijzonder partijleider Dixon, waarschuwen ervoor dat de oorlog zeer dichtbij is.
Citaat:
Ook een speech van Ron Paul voor het Huis van Afgevaardigden gaat deze richting uit (zie link). - 5 april - http://www.lp.org/media/article_316.shtml http://www.house.gov/paul/congrec/co...6/cr040506.htm
Laatst gewijzigd door lombas : 8 april 2006 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weggesmeten stem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me onwaarschijnlijk, de oorlog in Irak draait uit op een tweede Vietnam.
Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat Israel met Amerikaanse hulp de kerninstallaties van Iran zal vernietigen.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Als Iran zijn nucleair programma voortzet zal er zeker een of andere interventie komen, dat hoeft geen directe oorlog te zijn denk ik.
Ik heb eerder schrik van het effect dat die oorllog kan hebben op de olieprijs. Door die oorlog kan de prijs van de olie weer een nieuw record bereiken, dat zou onze economie en op langere termijn de werkgelegenheid geen deugd doen. Als Iran positief reageert en zijn programma stopzet zal de prijs per vat olie terug zachtjes dalen. Iedereen van jullie wilt toch goedkoper de wagen volgooien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker nu blijkt dat Iran eigenlijk al een paar jaar terug bezig is met kernenergie.
Ik vond het gewoon een interessante opinie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo weggesmeten is dat niet - ze hebben een pak verkozenen, hoor.
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() en vergeet niet China en Rusland. Die landen kunnen niet zonder Iran op gebied van olie.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Ja idd. De vraag naar olie in China is explosief. In US en EU valt dat mee doordat we ecologischer te werk gaan en niet zo een grote ec-groei kennen. Rusland heeft het geluk dat ze een zeer handig substituut hebben voor olie: GAS. Maar idd, als grote ec-machten zoals China met duurdere olie geconfronteerd worden zullen we het hier ook voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe duurder de bezine, hoe minder auto's dus hoe minder last ik zal hebben van die stinklucht als ik op mijn fietsje zit. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Er komt geen oorlog in Iran.
Zeker nu volgens alle Arabische commentatoren de burgeroorlog in Irak "officieel" is begonnen. De Amerikanen zullen deze piste uiteraard proberen te verbergen. Maar spijtig genoeg vallen er dagelijks meer dan honderd doden en die kun je niet zomaar wegfoeffelen. De Iraakse sji'iet zijn geduld begint stilletjes aan zijn einde te naderen. En als de sji'iet zijn geduld verliest, schakelt hij over op de functie moordmachien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Trouwens, dan maakt-ie er, als machtig politicus, volgens u waarschijnlijk toch deel van uit.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Niet bepaald, samen met Cynthia Mckinney is hij een van de enige die zich publiekelijk uitspreekt tegen de NWO en over 9/11 inside job. Hij weet tenminste wat er aan de hand is.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat anderen daar vrij in, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wel, het is maar dat je het weet. Voor sommigen als iemand in de NWO gelooft is hij direct afgeschreven. Die indruk had ik ook bij u.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hkkh
Laatst gewijzigd door illwill : 8 april 2006 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een grondoorlog zal het in Iran toch niet worden.
Israel heeft een aantal maanden geleden al gezegd dat het rapid strikes plande tegen Iran. Het zal deze piste zijn die de amerikanen zullen kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik commentaar gaf op die NWO-draad die volledig aan het ontsporen was, dat ik u het recht wil ontzeggen daarin te geloven, er onderzoek naar te doen, uw mening kenbaar te maken en zo voort.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sji-ieten HEBBEN al gewonnen,ze ZIJN de grootste militaire - en politieke macht ter plaatse. Oorlog is simpelweg overbodig en kostbaar.... De VS- en andere troepen lastigvallen is tijdverlies,die trekken vanzelf wel weg... |
|
![]() |
![]() |