![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VRT-nieuws:
zie ook: "VBJ-actie aan Heilig Kruiskerk te Elsene" van 30 juli 2003 http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= De lijkenpikkers van het Vlaams Blok waren weer andermaal aanwezig om over de hoofden van de miserie van de hongerende Afghaanse vluchtelingen hun broodjes te verkopen. Ze zullen natuurlijk gehoopt hebben dat het ipv 14 wel 14.000 zouden zijn geweest, maar vlaanderen hoeft geen extremistische ratten aan boord van ons Belgisch schip. Wansmakelijke actie ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Wansmakelijk.
Niks in het hoofd. Niks in het hart. Pure materialistische zelfgenoegzaamheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ze hebben dus toch mijn raad niet gevolgd om eten te verzamelen voor de Afghaanse kinderen...
Tzijn profiteurs, zoiets misbruiken voor aan oppositievoering te doen. Wansmakelijk inderdaad... een negatieve actie!
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Wat ik maar wil zeggen: politiek doe je niet op deze manier
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat wel om de vrienden van NATION 8) en niet om VB. Ik denk niet dat ze daar bij het BLOK zitten te wachten op zo'n publiciteit. Nee die zijn iets geslepener. Waren er trouwens ook Nationbusters aanwezig?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Idd, we moet dit niet in de schoenen van het Blok schuiven. Het is een negatieve, niet-constructieve actie van enkele extreem-rechtsen.
Piano zal zijn inleiding van het topic moeten aanpassen.
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hij noemt het Vlaams Blok lijkenpikkers,terwijl er enkel sprake was van extreem rechts.Bij deze vraag ik u in eigen naam,en uit naam van meerdere forumbezoekers,om hier op te treden.Blijkbaar helpen waarschuwingen en een ban niet,daar de piano,duidelijk niet de intentie heeft om zich naar uw regelementen te schikken. Dank bij voorbaat PS.wanneer men opmerkzaam is,kan men duidelijk afleiden dat het zijn bedoeling is,om de actie van het VBJ,te linken aan deze extremisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is zo vervuld van haat tegen het Blok, dat hij werkelijk een van de beste stemmentrekkers voor het Blok is hier op dit forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() geschreven teksten en gesproken woorden van gestoorden moet men niet ernstig nemen en gewoon naast zich neerleggen of niet lezen, ZEKER NIET OP REAGEREN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Zie: "Vlaams Blok Jongeren op nazi-meeting in Franse Lille." http://forum.politics.be/viewtopic.p...ghlight=vbj%2A "[size=5]Vlaams Blok Jongeren op nazi-meeting in Franse Lille [/size] Op 28 juni vond in het Franse Lille het "Fête de l'identité" plaats. Dit "feest" was in feite een bijeenkomst van verschillende extreem-rechtse groeperingen. Onder de sprekers waren er figuren als [size=5]Hervé Van Laethem (van de Franstalige fascistische groep Nation)[/size], Robert Stueckers (ideoloog van "Nieuw Rechts" en aanhanger van fascistische theoretici als Evola), Guillaume Luyt (voormalig leidinggevend figuur van 'Unité Radicale', een groep die in opspraak kwam toen een lid probeerde de Franse president Chirac neer te schieten),... Naar verluidt zouden de Vlaams Blok Jongeren officieel aanwezig geweest zijn op deze bijeenkomst met een infostand en een delegatie. Terwijl het Vlaams Blok ervoor oppast om in eigen land niet gelinkt te worden aan de radicalere groepen, wordt in het buitenland blijkbaar minder selectief opgetreden en hebben ze er geen probleem mee om aan tafel te zitten met een gewelddadige groep als de mensen van het voormalige Unité Radicale. "
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Wanneer wij de website bestuderen van de Geörgische vzw.(armaconda)dan krijgen wij de indruk dat deze mensen een vreedzaam volk zijn.
Wanneer wij weten dat de piano(Hugo)de voorzitter is van deze vzw,waarom vertenwoordigt hij dan de haat op dit forum. De Georgiërs in Antwerpen hebben reeds geen al te beste reputatie. Wil de piano persé het toonbeeld zijn op dit forum van deze reputatie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belachelijk! Terwijl iedereen weet dat het geen U schrijf steeds verkapte leugens zijn! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#17 | |||
|
![]() Citaat:
Hieronder het perscommunique van VJM op hun eigen website:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Gelieve hem hier niet attend op te maken,of waarheden te vertellen die hem niet aanstaan,want dan drukt onze volwassen Hugo op de blauwe knop.Wanneer de moderatoren niet ingrijpen,stuurd hij de forumleden bedreigingen,waar ik inmiddels heb mogen van''genieten'' ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tover dat maar tevoorschijn, het zal me benieuwen. Ik heb je nog geen enkel PM of email toegestuurd, dus het zou al iets moeten zijn dat online staat op dit forum. Bewijzen Dwarsfluit! ![]() Ps: wat heeft dit te maken met Afghanen in Elsene en extremisten betoging? Ps2: ik opereer hier onder mijn eigen naam en niet namens de vzw amarcord of namens de Georgische gemeenschapp Ps3: Belgen hebben een slechte naam (Dutroux, Bende van Nijvel enz..) is nu elke Belg een slechte Belg?
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |