![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Autolozen willen ook wel eens een avondje uit naar Brussel, Antwerpen, Gent, Brugge, etc.
Neem nu de autoloze kustbewoners. Er ligt een hele Delta aan treinsporen naar de Vlaamse Kust, maar na tien uur ligt die er volkomen Godverlaten bij. Dat maakt dat de autolozen van de Kuststrook zich in een al even volkomen Cultureel Isolement geplaatst zien. Een isolement dat we allen te danken hebben aan de achtereenvolgende ministers van Verkeerd. Die hebben het immers vertikt ons tenminste één laatavondtrein te organiseren, zodat autolozen ook eens een (cultureel) stapje in de wereld kunnen zetten. Wat is dat hier, een achterlijk land misschien? Wij autolozen eisen een Laatavondtrein. Ik vind dat een binnenlands politiek onderwerp van de eerste orde. Dus niet verplaatsen naar K&K aub, zoals Verkeerd-ministers plegen te doen. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2006 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik zou het in eerste instantie een "Maatschappelijk" onderwerp vinden, maar uit je bericht blijkt dat je vindt dat de politiek (en de belastingbetaler) moet meebetalen aan dergelijk project (of vergis ik mij?), en in dat opzicht kan het best blijven staan waar het staat (B.P.).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De organisatie van de spoorwegen is een zwaar binnenlands politiek item. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En die Laatavondtrein moet vanzelfsprekend gratis zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Daar zou nooit genoeg volk gebruik van maken om uit de kosten te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ben het ermee eens - vorig jaar heb ik met debbie nog in de duinen moeten slapen in bredene omdat we de laatste trein gemist hadden. nu is wel dubbel want was best wel leuk. Tis maar hoe je dat bekijkt natuurlijk.
aah ja en het wordt ook eens tijd dat ze de eerste klasse afschaffen - is immers zeer oneigentijds.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik kan het niet meer aanzien dat pseudo-muizen de grootste onzin uit hun nek slaan
![]()
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Het is inderdaad wel een probleem.
De treinen naar het binnenland toe vallen nog mee, ik kan er hier nog één net na 23u nemen maar de laatste trein die ik bv. in Leuven terug naar huis kan nemen is die van 21u! Dat kan je bezwaarlijk een goede service noemen. Ik vind dat het openbaar vervoer toch wel heel vaak maar een half alternatief is voor de wagen. Zo doe ik er 2u over om bij mijn vriendin te raken met het openbaar vervoer terwijl ik er met de auto een klein uur over doe (69km). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Die eerste klasse mogen voor mij ook afschaffen. De toegevoegde waarde ervan is miniem. Vooral op piekuurtreinen is het bijna vragen om een collectieve revolte en een aanval op die 5 man die zo'n wagon bevolkt terwijl de rest opeengepakt probeert het 'radbraak-gevoel' te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De eerste vroege ochtendttrein een paar uur vervroegen is natuurlijk ook goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze draad hoort m.i. eerder in het MP3-themaforum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Meneer Vooroordeel zegt ook weer wat..
![]()
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik eis de herinvoering van de rokerscoupé en de afschaffing van 1e Klasse (Beter bekend als het dikkenekkenkot)
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het kan moeilijker erger zijn als een subway station in de bronx of harlem om 3 uur snachts. Het leuke eraan was, tot er juist geen treinen meer reden door een storing, dus hebben we daar lekker lang kunnen wachten, als enigste blanken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |