![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wij Vlamingen zijn het over niets meer eens ,niet onderling,niet met de Brusselaars,en niet met de Walen,niet met de allochtonen of geimigreerde Belgen.
Maar zo gaat het wel overal op onze wereld. Dit maakt ons tot een gemakkelijk doelwit voor de politiek en zorgt ervoor dat zelfs al zijn wij met de meerderheid in Belgie wij steeds aan het kortste eind trekken. Eigenlijk zou men kunnen stellen dat wij gewoon grote egoisten zijn,die geen oog of oor hebben voor mekaar. Ik weet zelfs niet wat mij trekt om hier alle dagen op het forum te komen,eerlijk gezegd ik ben soms teneergeslagen nadat ik hier weer alle commentaren gelezen heb,wij hebben geen eerbied meer voor mensen,geen respect meer voor waarden,onze ouderen zijn voor vele in de weg lopers,goede Walen zijn er blijkbaar niet,evenmin als goede Brusselaars,en alle vreemdelingen zijn voor velen een staal zonder waarde. Wij zien niks meer in zijn juiste perspectief,behalve als we over onszelf bezig zijn,en ik ga me niet verschonen,ik reageer ook zo. Het grote gelijk ligt in ieder van ons verscholen,aangemoedigd door een politieke kaste die hun gelijk weliswaar op een hoger niveau betwisten,maar net zomin als wij met oplossingen komen. Wat moet het gemakkelijk zijn om geen kiesvee te moeten zijn,en alles maar over te laten aan competente mensen op een hoog niveau,die geen partijstandpunten moeten bijtreden,maar proberen uit te voeren wat het volk als gerechtvaardigd voor komt,geen gedoe met 20 meningen,geen uitvloeisels die leiden naar extreme toestanden,maar goed afgesproken en uitgevoerde wetten die iedereen naleeft. Men vraagt ons niks,tenzij onze stem bij de verkiezingen,men legt ons dingen op die ons niet als vanzelfsprekend voorkomen,en wij domoren van dienst ageren daartegen zonder ons af te vragen naar wat het ons allemaal kan leiden. Soms denk ik dat het menselijk ras alleen maar de aarde bevolkt of hier is neergezet door hogere machten om alles naar de vaantjes te helpen en op termijn te vernietigen. Feitelijk zijn wij maar wezens die voor niks respect hebben,niet voor mekaar ,niet voor de natuur,mensdom en dierenrijk,een juiste analyse. Ik heb dit maar onder Belgische politiek geplaatst,maar evengoed hoort dit ergens anders thuis,zoals ik onze forummers ken waarschijnlijk ook wel in de vuilbak.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 mei 2006 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Kort gezegd: het is onmogelijk om voor iedereen goed te doen. Wat een goede maatregel is voor de ene, is nefast voor de andere. De gulden middenweg is daarom nog steeds het meest democratische, maar helaas niet altijd het meest praktische.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met verstand en met rede denken,voor en nadelen afwegen,luisteren alvorens te praten,en op een gezonde basis omgaan met medemensen. Gewoon durven zeggen wat er verkeerd is zonder daar te extreem in te zijn,en ook anderen de kans geven hun waarheid te vertellen. Als dat de regel moest zijn zouden we dan niet veel beter met mekaar opschieten?
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Daar is iets van!
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() quote Gentenaar
Het is jammer als mensen met goede bedoelingen gefrustreerd of moedeloos raken. Quand les dégoutés sont partis, il n'y a que les dégoutants qui restent. Laat je niet ontmoedigen, denk positief! Iets om over na te denken,inderdaad.
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er is veel verborgen miserie, de mensen moeten sterk zijn en overal tegen kunnen. Daar wordt ook veel te weinig bij stilgestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De stress waar niet iedereen mee kan omgaan en die waarschijnlijk geschapen is door de slechte vooruitzichten,kortom gewoon het leven is er niet gemakkelijker op geworden. Trouwens,welkom op het forum.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 mei 2006 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |