![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Is Pim nog onder ons?
Het is nu bijna vier jaar geleden dat Pim Fortuyn werd doodgeschoten. Niet zo vreemd dat onlangs één van de vragen bij het jaarcongres van de MPA alumni in Den Haag luidde: Pim is dood, lang leve Pim? Die vraag is mij bijgebleven. Hoewel ik Pim Fortuyn niet persoonlijk kende, heb ik van mensen uit zijn omgeving veel gehoord over zijn visie op bepaalde zaken. Ergens bekruipt mij het gevoel dat het niet goed zit. Het huidige kabinet lijkt krachtige besluiten te nemen op het gebied van terrorismebestrijding, asielzoekers, integratie van allochtonen, snijden in de overheidsbureaucratie, zorgstelsel en onderwijs. Maar zijn al deze veranderingen eigenlijk wel in de lijn van Pim’s gedachtengoed? Of zijn de politieke partijen wakker geschud en vervolgens helemaal doorgeslagen omdat zij het vermoeden hadden dat zij met deze onderwerpen het vertrouwen van de burger konden terugwinnen? Ik vind het een boeiende vraag, waar ik zelf nog geen duidelijk antwoord op heb. Zouden politici mij daarbij kunnen helpen Ugur Pekdemir voorzitter Turks Academisch Netwerk (Tannet) Laatst gewijzigd door ugur.pekdemir : 7 mei 2006 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [IMG]http://******************/pim_Forteu.jpg[/IMG]
Wat een verwijfde dood, zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk je echt dat Nederlandse politici hier op dit forum antwoord/uitleg komen geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |