Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2006, 21:51   #1
ugur.pekdemir
Vreemdeling

Standaard Pim is dood, lang leve Pim?

Is Pim nog onder ons?

Het is nu bijna vier jaar geleden dat Pim Fortuyn werd doodgeschoten.
Niet zo vreemd dat onlangs één van de vragen bij het jaarcongres van de MPA alumni in Den Haag luidde: Pim is dood, lang leve Pim? Die vraag is mij bijgebleven.
Hoewel ik Pim Fortuyn niet persoonlijk kende, heb ik van mensen uit zijn omgeving veel gehoord over zijn visie op bepaalde zaken. Ergens bekruipt mij het gevoel dat het niet goed zit.

Het huidige kabinet lijkt krachtige besluiten te nemen op het gebied van terrorismebestrijding, asielzoekers, integratie van allochtonen, snijden in de overheidsbureaucratie, zorgstelsel en onderwijs. Maar zijn al deze veranderingen eigenlijk wel in de lijn van Pim’s gedachtengoed? Of zijn de politieke partijen wakker geschud en vervolgens helemaal doorgeslagen omdat zij het vermoeden hadden dat zij met deze onderwerpen het vertrouwen van de burger konden terugwinnen?
Ik vind het een boeiende vraag, waar ik zelf nog geen duidelijk antwoord op heb. Zouden politici mij daarbij kunnen helpen

Ugur Pekdemir
voorzitter Turks Academisch Netwerk (Tannet)

Laatst gewijzigd door ugur.pekdemir : 7 mei 2006 om 21:53.
ugur.pekdemir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 21:56   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

[IMG]http://******************/pim_Forteu.jpg[/IMG]
Wat een verwijfde dood, zeg.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 03:46   #3
willem1940NLD

Standaard

Denk je echt dat Nederlandse politici hier op dit forum antwoord/uitleg komen geven?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 05:49   #4
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugur.pekdemir Bekijk bericht
Is Pim nog onder ons?

Het is nu bijna vier jaar geleden dat Pim Fortuyn werd doodgeschoten.
Niet zo vreemd dat onlangs één van de vragen bij het jaarcongres van de MPA alumni in Den Haag luidde: Pim is dood, lang leve Pim? Die vraag is mij bijgebleven.
Hoewel ik Pim Fortuyn niet persoonlijk kende, heb ik van mensen uit zijn omgeving veel gehoord over zijn visie op bepaalde zaken. Ergens bekruipt mij het gevoel dat het niet goed zit.

Het huidige kabinet lijkt krachtige besluiten te nemen op het gebied van terrorismebestrijding, asielzoekers, integratie van allochtonen, snijden in de overheidsbureaucratie, zorgstelsel en onderwijs. Maar zijn al deze veranderingen eigenlijk wel in de lijn van Pim’s gedachtengoed? Of zijn de politieke partijen wakker geschud en vervolgens helemaal doorgeslagen omdat zij het vermoeden hadden dat zij met deze onderwerpen het vertrouwen van de burger konden terugwinnen?
Ik vind het een boeiende vraag, waar ik zelf nog geen duidelijk antwoord op heb. Zouden politici mij daarbij kunnen helpen

Ugur Pekdemir
voorzitter Turks Academisch Netwerk (Tannet)
Indien u tegenwoordig de inhaalmanoeuvres ziet van meneer Dewael op VRT, dan kan u zich diezelfde vraag stellen. Stemmengewin en media recuperatie, zo gaat dat.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 05:50   #5
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
[IMG]http://******************/pim_Forteu.jpg[/IMG]
Wat een verwijfde dood, zeg.
Zuig nog maar wat van uw moedertetje thuis, vergeet vooral niet de centjes van papa.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 17:39   #6
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ga werken ofzo.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be