![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ge hebt u toch al afgetrokken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Klassenstrijd is wat ze willen maar rassenstrijd is wat ze krijgen.
![]()
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Onze handen zijn niet gebonden...
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou de echte molse jeugd toch willen waarschuwen...die allochtonen vechten namelijk met messen en niet met de blote handen...
![]() |
#7 |
|
![]() Natuurlijk, die krijgen voorrang van links. De autochtonen mogen afgeslacht worden. Dat is politiek correct: alles voor een ander en dood aan eigen volk. Ze zijn zo tegen racisme dat ze zichzelf niet meer in de spiegel durven te bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() sterker nog, ze zijn zo tegen racisme, dat ze racisme tegen zichzelf in de hand werken...
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die moord in antwerpen is een uitvloeisel van onze huidige politiek. Er mag een kleine percentage aan vreemdelingen zijn(geen moslims want die verpesten de maatschappij&democratie). Maar men moet maken dat de locale bevolking zich niet begint vreemd en ongemakkelijk te voelen in eigen streek. Wat die jongen gedaan heeft is wat velen soms eens denken in een zotte bui. Je hoort dit soms in een kranten kiosk, al die lastige noord-afrikanen ze zouden ze al moeten............Die mensen bedoelen dit natuurlijk niet letterlijk maar het ligt toch op hun maag. Neem dan een puber die een beetje labiel is en hop.... Ik ga bijna nooit naar brussel, maar ben GESCHROKKEN van wat daar eigenlijk allemaal rondloopt. In een ander land ok, als ze dit daar willen no problem.En als ik daar dan ben zaag ik er ook niet over. Maar als ik "thuis" kom, dan wil ik echt weer "thuis" zijn. En niet in casablanca!!! De vechtpartijen en moorden van de gewone burger is de weerspiegeling van hoe de politiek nu functioneert. Eigenlijk zijn deze daden een verwittiging voor de regering, het volk schreeuwt om verandering. Als een mens zich niet meer goed voelt in z'n omgeving dan komt dit vroeg of laat tevoorschijn, het is jammer dat de regering daar al jaren niets wil of kan aan doen. Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge denkt toch niet dat blanke dikkenekken van VOKA, VBO en Rotary schouder aan schouder zullen staan met blank 'white trash'- gepeupel uit de arbeidersklasse. die mogen nog niet eens met hun dochters uitgaan. hebzucht en materialisme en drang naar standenverschil zal de eenheid van het blanke ras in de weg staan. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 mei 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat snappen wij wel, maar daar zijn ze zelf te stom voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als je zegt geen vreemdelingen meer erbij in belgië! Dan ben je toch geen racist! België zit zowieso vol. En diegene die er zitten moeten wij voor betalen. Das gewoon de rede volgen.
Er lopen veel skinheads rond, maar dan zonder die uiterlijke herkenbaarheid ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 14 mei 2006 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() vertel me eens, die monokul waar u voor pleit. Welke kul is dat? De vlaamse? De Limburgse? De belgische? De europese? De blanke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Wolf, tel je er de blanken die zwaar onder de zon(nebank) hebben gelegen ook bij?
Die zien er nl. niet altijd meer blank uit. |
![]() |
![]() |