![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste bestaat er een mogelijkheid om naar een laatste eigen post te klikken in en topic?
Zo niet is dit nog in te bouwen. ik herinner me, vroeger in de prehistorie van dit forum was dit mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Ik heb het zojuist getest: een post openen, naar de laatste pagina klikken en dan naar beneden scrollen in welgeteld 4 seconden. Ik vind dat de laatste post goed toegankelijk is.
Maarten Malaise |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je laatste post staat niet altijd op de laatste pagina, het kan wel handig zijn in drukke draden, als je bv. geantwoord hebt en dan moet je weg, om dan later direct naar je laatste post te springen en de draad verder te volgen.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Er zit zo'n mooie knop boven het eerste bericht op de pagina: "Bekijk eerste ongelezen" Dit gaat echter niet naar uw laatste bericht, maar wel naar het het punt waar u in de discussie was gebleven.
![]() |