![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Via deze weg, mijn enige deelneming voor de familieleden van de slachtoffers.
Het smijten met modder in de politiek is vollop begonnen nog voor de lijken koud waren. Dit is waanzin. Geen andere woorden voor. Ik denk dat 99,9999% van de rechtse mensen dergelijke daden niet steunen. En er zal wel 99,9999% van de linkse mensen de daden van de moordenaar van Pim Fortuin ook niet gesteund hebben. Maar, zoals alle zaken, moet alles eerst wat bekoelen vooraleer met modder te gooien. Voor mij is alles duidelijk. Dit heeft regelrecht met een identiteitscrisis te maken. De jongeren (zowel autochtoon als allochtoon) maken een identiteitscrisis mee en weten niet meer wat en waar. Dergelijke dingen zullen nog gebeuren... en face the facts, sneller en meer en meer. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen met een identiteitscrisis zijn zwakkelingen die zichzelf niet durven zijn. Misschien moeten we maar beter opgevoed worden met het idee dat zichzelf zijn ni verkeerd is.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 mei 2006 om 06:57. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Kan er iemand op het forum mij misschien uitleggen wat het verschil is tussen een slachtoffer en een dader?
In Belgenland, waar boerka's en naaktlopers zich thuisvoelen en waar mensen zich in een glazen huis voor heel de bevolking masturberen, waar drugsfarms binnenkort door de overheid gesubsidieerd worden, weet ik dat verschil toch niet meer zo goed hoor. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Weet er iemand op dit forum waarom mijn topic over serial killer movies met een slotje op naar het sub-forum van Joe is verhuisd?????
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad elk jaar duizenden Vlaamse jongeren die zelfmoordpogingen ondernemen, maar daar komt geen racistische haat bij kijken. Het is dus te banaal om te stellen dat deze moordpartij slechts het gevolg is van een suicidale jongere die een identiteitscrisis doormaakte. Het raciale aspect van de moord is daardoor niet verklaard. Laatst gewijzigd door oliepiek : 13 mei 2006 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om toch aan recuperatie te blijven doen, stel ik voor dat de gevestigde partijen hun campagnes voor 8 oktober gaan voeren met foto's van de lijken of zo. Allemaal voor de goede zaak natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zou een link kunnen zitten naar zijn gruwelijke actie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |