|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. | 
|  | Discussietools | 
|  15 mei 2006, 01:17 | #1 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 april 2005 
				 |  wij hebben geen mensen gestigmatiseerd (Van Hecke in Zevende dag) Gelukkig maar.  Het zou anders toch wel straf zijn hoor. En de kreet "Eigen volk eerst" op het einde van het congres: niet racistisch, neeeuuuuu! Dit zijn dan waarschijnlijk complimenten: Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 mei 2006 om 01:33. | 
|   | 
|  15 mei 2006, 01:24 | #2 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 17 april 2006 Locatie: waar mijn stella staat 
				 |   | 
|   | 
|  15 mei 2006, 01:27 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Heel interessante topic... ik ga er meteen wat aan toevoegen zie...  Voila... kunnen we verder discussieren over deze inhoudelijke bijdrage ? Sluit deze topic maar, mods. | 
|   | 
|  15 mei 2006, 06:20 | #4 | 
| Vreemdeling Geregistreerd: 10 april 2006 
				 |   Ik ga zelfs niet meer reageren op die gewoonweg domme en verwerpelijke uitspraken van de VB-kopstukken. Ik word hoe langer hoe misselijker van die partij en zijn leden.      
				__________________ "De grootste zwakheid van de mens is dat hij niet kan vergeten." | 
|   |