![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb nog geen post gezien naar aanleiding van de racistische moord in Antwerpen en mocht die er al zijn mijn excuses voor het openen van een nieuwe topic. Er valt weinig te discusiëren over deze zware feiten, het was tragedie en het kan niet goed gepraat worden. Dit op zich stoort me al bijzonder, zo'n uitspatting van zinloos geweld. Maar wat me ook stoort is dat meerdere politiek partijen en andere zonder enige morele bezwaren misbruik van de situatie en deze tragedie gebruiken om een heksenjacht te starten tegenover het Vlaams Belang.
Als ik nu naar het nieuws kijk zie ik enkel hoe verschillende partijen, politieke en niet-politieke het Vlaams Belang willen aanwijzen als schuldige en hoe ze verschillende stappen ondernemen om hun werking als partij te vermoeilijken. Wat ik niet hoor en wat men zou moeten horen is hoe het nu gaat met de Turkse vrouw die is neergeschoten of wat er nu moet gebeuren met de familie van de vrouw van Afrikaanse origine die hen hielp met haar inkomsten en dat vind ik ook een tragedie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()