![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een nieuw schandaal aan de broek van Dief Chirac & Zijn Bende Rovers.De Franse geheime diensten pluizen de privé bankrekeningen van vooraanstaande politici uit. Na de verkoop van Franse fregatten aan Taïwan, rijfden Jaques Chirac, en naar het schijnt eveneens de bekende Sarkozy vette steekpenningen binnen.De president Chirac vloog sinds 1992 wel vijftig maal naar Japan, waar hij een bankkonto van ruim driehonderd miljoen euros zou hebben, op een plaatselijke bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer vooringenomen threadtitel. Voor alle duidelijkheid, ik ben links dus zeker geen fan van de rechtse Chirac en nog minder van de al even rechtse Sarkozy. 8)
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Chirac was al corrupt voor hij onaantastbaar werd, en hij zal nog veel corrupter zijn wanneer hij daar mee stopt.
La prochaine fois, les Français pourront voter un autre escroc. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2006 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot nu toe heeft hij zich kunnen verstoppen achter de rug van zijn medewerkers.Zijn voormalige minister Juppé heeft in zijn plaats geïncasseerd, en heeft de politieke scéne moeten verlaten.Er is steeds beweerd geweest dat de buit niet voor persoonlijke verrijking gediend heeft, maar enkel om de partij draaiende te houden, en dat alle partijen aan dit spelletje meededen.Nu blijkt iets anders...Ik heb natuurlijk niet meer bewijzen als wat door de media bekend gemaakt word, en als die zeggen "naar het schijnt", ga ik niet zeggen "het is zo! Ik weet het zeker!".Maar ik ben wel zeer sterk geneigd om het te geloven.Het staat u vrij om niet met mij akkoord te zijn, en Chirac te verdedigen.Een zeer moedige daad, want ge loopt een enorm risico u onnoemelijk belachelijk te maken.Nog liever zou ik Al Capone verdedigen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Sarkozy was goed op weg om verkozen te worden, maar hij maakt nu ook deel uit van het nieuwe financiële schandaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de escrocs maar de escrocs te grazen nemen en omgekeerd. "Good riddance", zoals ze in linkse Franse middens zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bon, misschien valt dit buiten de krijtlijnen van een beschaafd volk en maar goed ook. Wat echter wél binnen de morele en maatschappelijke perken valt, is de volledige teruggave van elke achterovergedrukte cent en alle hieruitvloeiende voordelen en eigendom, wegens gestolen of verdonkeremaand belastinggeld dat werd opgebracht met het zweet, bloed en de tranen van de burgers des land. Verder het ontslag van álle bijpostjes in alle mogelijke firma's, bestuursraden, alle eretitels en onderscheidingen, samen met het verbod nog ooit een openbaar ambt te ambiëren, kortom, strippen dat sujet. Er zullen dan nog genoeg rode kameraden overschieten om deze gevallen redder een onderdak of een boterhammeke aan te bieden. Edoch, zó heet zal de soep niet worden gegeten, getuige de decennialang aangegroeide waslijst van corrupte linkse politici in heel Europa. Eigen vol...euh zakken éérst zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar "links" is hij niet hoor! Steeds was hij een goede, en goedverzorgde knecht der Kapitalistische Uitbuiters, wiens belangen hij met veel ijver diende, in ruil waarvoor ze hem ongestoord zijn zakken lieten vullen met het geld der Franse burgers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 18 mei 2006 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit heerschap zal er nog goed mee weg komen ook, gezien zijn niet meer zo jonge leeftijd, mindere gezondheid en 'bewezen diensten aan het land' enz. Afvoeren dus deze 'hoogwaardigheidsbekleders' en als keizers zonder kleren aan de schandpaal binden, mérde ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |