![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Hoe is het toch mogelijk dat voor alles de schuld verschoven wordt? Er is maar één verantwoordelijke voor die moord: Hans VT. Hij heeft de trekker overgehaald, niet een VB mandataris, niet een computerspelleke, geen Noord Afrikaan in Brussel.
Wie neemt zijn verantwoordelijkheid nog op tegenwoordig? Er zijn altijd wel excuses of verzachtende omstandigheden boven te halen. Is het de ziekte van de tijd? Laatst zag mijn vriendin toevallig in onze wijk een vrouw achteruit tegen de auto van de buren rijden. Uitstappen, rondkijken of niemand het gezien had en doorrijden, en de week erop de auto om het hoekje zetten. Een flinke deuk in de andere wagen en de lak gebarsen. Ze moest beschaamd zijn! Een fatsoenlijk mens zou een briefje tussen de ruitenwisser steken. Ik heb even getwijfeld of ik een anoniem briefje tusen de ruitenwisser gaan steken met de nummerplaat, ik heb het maar gelaten, ik, een buitenstaander moet haar verantwoordelijkheid toch niet gaan opnemen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Toch raar: racisme bestaat niet. HVT heeft het allemaal zelf gedaan. Hij is door niets of niemand beïnvloed. Hij is een grote sukkelaar (inderdaad). Hij is het slachtoffer... ja, maar van de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik dacht hij het slachtoffer was van zijn slachtoffers
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Toch raar dat, wanneer bij een extreem links geval de stoppen doorslaan (remember Pim Fortuyn) "de kogel van links komt", en wanneer dit bij een extreem rechts individu de stoppen doorslaan dit enkel zijn verantwoordelijkheid is....
Laatst gewijzigd door Misty : 16 mei 2006 om 12:59. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook raar dat na de moord op Fortuyn niet werd opgeroepen tot het verbieden van de PVDA of Groen-Links.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Neen, dat is het Vb doorgaans.
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is de schuld van het belgicisme want op zijn pas staat onder nationaliteit: belg, om maar even de denkwijze van Hans1 toe te passen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Goed betaald slachtoffer wel: 7.000.000 euro per jaar. Weinige slachtoffers krijgen zulk een schadevergoeding.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat: