![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hirsi Ali en de hypocriete VRT
Er heerst een superieur gevoel van algehele vreugde en van een collectief orgasme bij de rooie rakkers van de pers in het algemeen en bij de VRT in het bijzonder. Hirsi Ali, notoir tegenstander van de multicul en door haar afkomst en huidskleur moeilijk te bestempelen als racist heeft gelogen mensen. Deze dame die systematisch het sprookje van de linkse multicul droom doorprikt heeft, heeft bij haar aanvraag als politiek vluchteling niet de waarheid verteld. En plots is dat onvergefelijk. De heren en dames van de linkse pers gaan zelfs zo ver dat een gedwongen huwelijk plotseling de week van een gelukkig koppeltje wordt, voor alle gemak wordt ook nog even vergeten dat men Hirsi Ali heeft onderworpen aan het barbaarse ritueel van de vrouwen besnijdenis. Dat hier duizenden illegalen in kerken zitten, die allen gelogen hebben , die hier zijn tegen alle regels van onze wetgeving in, dat moet volgens onze linkse pers met alle mogelijke middelen verdedigd worden. Deze verdediging van de allochtoon houd natuurlijk op te bestaan wanneer, zoals in het geval Ali, deze allochtoon een politiek tegenstander blijkt te zijn. Hirsi Ali heeft niet anders gedaan dan wat de meeste vluchtelingen doen, ze is naar hier gekomen met een reden en een verhaal, een verhaal waarbij ze moest liegen om hier in Europa te kunnen blijven. Want in tegenstelling tot de meeste allochtonen kwam zij uit een “ veilig land”. Een veilig land, een land waar men vrouwelijke genitale verminking praktiseert, waar men vrouwen uithuwelijkt aan onbekende mannen, waar men vrouwen opsluit in huis, waar men vrouwen mag verminken of doden als ze niet luistert naar haar man. Omdat Hirsi Ali loog over het land waar ze verbleef wordt ze nu aan het kruis genageld door de hypocrieten van de pers. Maar dat is slechts het excuus van de linkse jongens, want als ze deze lijn zouden doortrekken moeten ze hun steun aan 95% van de illegalen ook intrekken, dan moeten ze eisen dat deze illegalen onmiddellijk terug gestuurd worden. Neen in het geval Ali gaat het om een politiek afrekening van een zeer lastige tegenstander, een tegenstander die men niet kon en kan demoniseren als racist, een tegenstander die men niet kan afschilderen als een neo nazi. Het is een politieke afrekening met een tegenstander die uit een eigen verschrikkelijke ervaring – en dus ontegenspreekbaar- de waarheid verkondigd over de monstruositeiten van de Islam, zij legde ook steeds weer de vinger op de zwerende wonde van de ongebreidelde multicul fabel, ervoor pleitend dat de immigranten zich moeten aanpassen aan onze cultuur en onze wetten . De manier waarop de linkse pers met op kop de VRT deze dame nu publiekelijk onderuithaalt laat maar weer eens zien hoe hypocriet deze rode meute wel is. Je moet meehuilen met de wolven in het bos van de multicul, heb je een afwijkende stem wordt men geëlimineerd dit ongeacht kleur of herkomst . Gerard Weytjens http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=49
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mij bevreemdt het een beetje om iemand met een VB-logo als avatar de verdediging te zien opnemen voor een asielzoekster die liegt om haar aanvraag goedgekeurd te krijgen.
Dat is ook niet bepaald jullie gewoonte moet ik zeggen. Wat de VRT betreft, ik kijk nooit tv, dus ik kan me daarover niet uitspreken, maar dat het in haar geval als nieuws wordt gepresenteerd lijkt me niet onlogisch. Overigens wordt er in Nederland onderzocht of ze nu eigenlijk wel de Nederlandse nationaliteit bezit en dus wel gerechtigd is om in het Parlement te zetelen. Wat mij betreft, ik vind het niet abnormaal dat ze gelogen heeft. Het is voor vele vluchtelingen die onder één of andere vorm van vervolging of repressie lijden vaak de enige manier om hun hachje te redden. Het doet me plezier dat sommigen met VB-sympathieën dat beginnen in te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() wat nog veel grappiger is dat DEZELFDE ayaan onlangs het VB nog vergeleek met moslimfundamentalisten en dat ze vond dat het VB maar VERBODEN moest worden. (zoals met de centrumdemocraten is gebeurd) Dus niet dotaties afnemen, mogelijkheid laten zoals vorige keer om een nieuwe partij te starten, neenee compleet verboden !
ofwel hebben we hier te maken met een zééééér slecht geïnformeerde Vb'er, of een aan acuut geheugenverlieslijdende Vb'er die een serieuse vijs kwijt is, Of met iemand die eigenlijk geen vb'er is (want Ayaan is anti Vb en geen klein beetje) ,maar wel een ware moslimhater is en de Zionstaat bejubelt ... Hmmm....wonder o wonder who that could be ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ter info :
ze zou gelogen hebben over onder andere: haar naam haar leeftijd haar land waar ze was voor de asielaanvraag haar "zogezegd gedwongen huwelijk" haar miserabele omstandigheden waarin ze leefde (relatief comfortabel naar Somalische standaards op basis hiervan is ze dus NOOIT Nederlandse geweest, want dan had men haar dat nooit verleend. Men wil die dus terug afnemen en dan te weten dat ze in de Nederlandse Kamer geraakt is ! Beschamend voor de VVD die immigratie sterk aan banden wil leggen. 80 % van de Nederlanders wil haar aftreden en nu het vuur te heet wordt onder haar voetjes is ze nog vlug het Amerikaans staatsburgerschap aan het aanvragen. Maar of dat ze dat nog gaat krijgen nadat ze geen Nederlandse meer is, is nog maar sterk de vraag. O ja, Ze heeft ook geen Ali in haar naam... over wat heeft dat mens nog allemaal gelogen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bewonder Hirshi maar het moet me van het hart dat ze niet meer moet verwachten nog als geloofwaardig te kunnen overkomen. Het is maar best dat ze verdwijnt naar de USA, want hier zal haar bescherming wegvallen. Maar ik geef grif toe, dat ze gerust bij mij mag onderduiken. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 mei 2006 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bewonder Hirshi maar het moet me van het hart dat ze niet meer moet verwachten nog als geloofwaardig te kunnen overkomen. Het is maar best dat ze verdwijnt naar de USA, want hier zal haar bescherming wegvallen. Maar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ze is welkom in de VS en zal hier niet moeten onderduiken voor islamitisch gespuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel absurd dat haar negen jaar na datum alsnog de Nederlandse nationaliteit wordt ontnomen. Gelet op die termijn vind ik dat niet meer verantwoord. De overheid had maar eerder moeten ingrijpen.
Ik wens haar veel plezier toe in de V.S. Bloemen noch kransen. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hirsi Ali heeft gelogen en dat is onvergeeflijk. Dat was echter niet het probleem voor de linksen, maar wel dat zij, als allochtone, niet meestapte in het linkse multiculsprookje. Juist dat wekte de woede op en daarom dansen ze nu als bezetenen rond het vuurtje dat ze met de boeken van Hirsi Ali ontsteken. Natuurlijk leggen ze hun ware reden niet bloot, maar fulmineren tegen het feit dat ze gelogen heeft. Merkwaardig genoeg horen we dat nooit wanneer het gaat over de zovele andere gelukzoekers die hier met leugens en valse verklaringen aan een verblijfvergunning en later de Belgische nationaliteit zijn gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() De hele zaak is nogal hypocriet: men wist al jaren dat ze gelogen had bij haar asielaanvraag, maar nu die leugens door een actualiteitenprogramma nog eens op een rij worden gezet, ontstaat er ineens een enorme heisa over. Dat de bevoegde minister Rita Verdonk in een strijd om het partijleiderschap van de VVD is verwikkeld en Hirsi Ali haar medestanders vooral in het kamp van Verdonks rivaal Mark Rutte vindt, zal ook wel meespelen bij Verdonks beslissing om plotseling zo snel de nationaliteit te willen intrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.com en eens grondig doorgooglen... sympathie voor Muslimbrotherhood, steun aan de fatwa tegen Rushdie Als ze niet eerst ruzie had gemaakt met Wiegel en dan met Verdonck zou het "geregularizeerd" zijn, want 't was een goeie stemmentrekster... Maak je geen zorgen: ze zal ginds ook wel goed boeren... Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2006 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Ze is intellectueel superieur aan de lome vastbenoemde vrt parasieten.
De vs ontvangt haar met open armen terwijl ze Nederland als oliedom land bestempelen. Ik kan er niet bij, toch niet van nederlanders, van de vaderlandse pers had ik niets anders verwacht. We hebben in Vlaanderen een minister van Onderwijs die niets anders gedaan heeft dan liegen ( Agusta Dassault affaire ) en voor het Rode Ideaal zelfs geld in brand wou steken. Waar zijn ze hier mee bezig zeg ? Laatst gewijzigd door MadDog : 16 mei 2006 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wist iedereen de precieze leugens?
Heb vandaag Verdonck zich zien verdedigen in de Kamer, en je kan zeggen wat je wil, 't is een zeer intelligente vrouw. Respect! (ook al vind ik het erg jammer van Hirsi, ik kon ze wel appreciëren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zij is nu eentje die het gemaakt heeft en een grote bek heeft, blijkbaar heeft men liever steuntrekkers die hun mond houden en niet kunnen nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik heb nooit goed hoogte kunnen krijgen van deze (zeker NIET onsympathiek overkomende) Dame.
Haar debuut maakte zij in uitgesproken linkse kring(en): de Wiardi Beckmanstichting, ofwel de "wetenschappelijke" afdeling van de Nederlandse PvdA. http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8 Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 17 mei 2006 om 00:06. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |