![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat is de conclusie die ik uit de laatste feiten haal.
Een dikkenek van een De Klucht BESCHULDIGD 1.000.000 mensen van Moord op 3 mensen. De huidige regering is de pedalen kwijt en weet niet meer wat te doen. De Walen profiteren ondertussen gerust verder van de geldpot hier in Vlaanderen. MAW, ofwel moeten er NU verkiezingen komen en splitst men Belgie, ofwel zal heel deze situatie ontaarden in een burgeroorlog tss de autochtonen en de allochtonen samen met hun linkse Stalin-vriendjes. Wie er zal winnen is moeilijk te zeggen, maar wat wel vaststaat, is dat het nieuwe Vlaanderen of Belgie heel veel moeite zal hebben om terug te staan waar het stond voor de komende oorlog. Ik hoop eerlijk gezegd op nieuwe verkiezingen, zodat duidelijk wordt dat het VB de grootste partij blijft, en dat die meer dan 1mio kiezers GEEN RACISTEN ZIJN... |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *knip*
Niet oproepen tot geweld. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() We beginnen weer met modder te gooien zonder een fatsoenlijke oplossing te zoeken..
De politiek is een weerspiegeling van het volk zeker .. ![]() Of toch niet ??? |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
/sarcasme Citaat:
Wat dacht u van een soort wikipedia waarin de Belgische politiek volledig factueel beschreven wordt? Alle beslissingen van de laatste 6 decenia in bekeken worden, alle wetten uitgelegd worden.... Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rustig maar, het komt wel weer goed met je. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Tom Lanoye roept vandaag in HLN toch al op voor een revolte van de gematigden in het land; goed zo Tom, proberen te redden wat er nog te redden valt voor links zeker
![]()
#8 |
|
![]() ZE gaan nog kronkelen om te zeggen dat dat geen racisme maar vijemeningsuiting is.
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn sommigen toch niet in staat daar iets uit te leren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En dat vanwege iemand die met een antisemiet zoals René Los in bed ligt!
Laatst gewijzigd door sodoirt : 21 mei 2006 om 10:51. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk is eerlijk. Dit heeft hij uitdrukkelijk NIET gezegd. De Gucht zei dat hij de kiezers van het Vlaams Belang mede-verantwoordelijk houdt voor het racistisch klimaat in onze samenleving. Maar hij heeft er wel uitdrukkelijk bij toegevoegd dat hij de kiezers van het Vlaams Belang daarom nog niet verantwoordelijk acht van de moorden in Antwerpen. Wat uiteraard niet belet dat hij naar mijn mening fout is met zijn eerste stelling. Laatst gewijzigd door Antoon : 21 mei 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Burger
|
![]() Citaat:
verzinseltjes gelooft. De macht van het getal gaat niet op? welja...laten we aannemen dat dat zo is, laten we aannemen dat die 1 miljoen kiezers gewoon het domme kiesvee zijn waar u ze voor aanziet, dat ofwel racistisch, ofwel gebrainwasht is. Het is blijkbaar niet mogelijk om sommige mensen te overtuigen van het feit dat deze kiezers helemaal niet dom zijn en ook niet racistisch. Goed...overtuig mij dan maar eens waarom ze WEL racistisch zouden zijn. Citaat:
Het VB kan niet alle problemen oplossen....NIEMAND kan alle problemen oplossen, maar het VB kan heel wat doen om de samenleving terug in goede banen te leiden : een harde aanpak van de criminaliteit (zowel door autochtonen als allochtonen) zal al heel wat verbetering brengen. Of bent u daartegen? Een Vlaamse onafhankelijkheid (uiteindelijk komt die er wel) lost niet alle problemen op, maar we zullen ons eigen beleid kunnen uitstippelen, op maat voor Vlaanderen en wat kan daar op tegen zijn? Vrije meningsuiting voor iedereen, bindende referenda, allemaal dingen waar het VB voor staat, daar kan toch niemand die zich enigzins democratisch noemt op tegen zijn? Ik kan nog lang door blijven gaan maar je moet begrijpen dat het VB heel wat goeie programmapunten heeft. Citaat:
![]() Ik stem overtuigd voor het VB en ik spreek jou stelling tegen. Aangezien ik geen racist ben kan het niet in IEDER van ons zitten. Voor alle zekerheid : "Racisme gaat ervan uit dat mensen die op grond van ‘ras’, huidskleur, nationale of etnische afstamming bij bepaalde ‘andere’ groepen behoren (of ertoe gerekend worden) minder waard zijn dan de mensen van de eigen groep" (http://www.lbr.nl/?node=3670) Ik ben geen racist, want ik heb niets tegen mensen van een ander 'ras' of met een andere huidskleur, nationaliteit of etnische afstamming en beschouw geen enkele medemens als minderwaardig. En toch stem ik bewust VB, dat moet wel moeilijk te rijmen vallen met jou minachting en vooroordelen tov de kiezers van het VB. Citaat:
Citaat:
Iedereen zal wel zijn redenen hebben om zich onveilig of onmachtig te voelen, en als 1 miljoen mensen (nu al heel wat meer ![]() Citaat:
Ik zou voorstellen dat je eens buiten komt, kwestie van al je theorieën even opzij te schuiven. Dan zie je misschien dat de wereld anders draait dan je wel zou willen en dat het allemaal niet zo simpel is als je het allemaal voorstelt. Wees maar zeker, de VB-kiezer is geen racist....hij is eerder een realist.8)
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Eerst was de VB stemmer een ongeschoolde.
Dan een bange. Nu een medeverantwoordelijke voor racistische moorden. Mooi door politiek en media in het negatieve daglicht gesteld. ![]() En toch stijgend succes. Ik, ongeschoolde, bange , van moord-medeverantwoordelijke kiezer gaat VB stemmen. Voor altijd, niets aan te doen. De opkomstplicht streeft naar kiezers die niet beter weten. Dat heet in Belgie democratie. ![]() Geen speld tussen te krijgen. |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() x
Laatst gewijzigd door Oeteke : 21 mei 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt eens tijd dat de man van de straat, de man die al het vuile werk opknapt voor die zgz intellectuele universitairen of hooggeschoolde mensen op tafel kloppen. De gewone werkmens is zgz te dom. Mensen die verder studeren zouden dat beter niet doen, want zo geraak je de feeling met de meerderheid van de burgers in dit land kwijt. Laat een arbeider of bediende eens minister worden. Wedden dat veel problemen sneller zullen opgelost zijn. Daarvoor moet ge nie naart school geweest zijn. BHV was allang gesplitst mocht een normaal iemand dit behandeld hebben, maar nee, tware weer allemaal dikkenekken die tot hun 30ste naar school zijn geweest, maar die de zin voor realiteit kwijt zijn. Er zijn 2 groepen mensen: de normale en de hooggeschoolden. Die 2de wil enkel hun eigen zakken vullen terwijl die eerste steeds meer en meer wordt gepluimd door de politici & de 2de groep. En zo krijg je dan die meer dan 1.000.000 kiezers... Laatst gewijzigd door Oeteke : 21 mei 2006 om 16:03. |
|
![]() |