![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ge moet Freud niet zijn om de essentie van het racisme te begrijpen als onbewuste sexuele jaloezie van blanke mannen tegenover donkere mannen. Zeer veel wetenschappers hebben dit al op deze manier verklaard, van neurologen met fMRI scanners, tot hardcore psychoanalisten tot historici en sociologen.
Wat blanke mannen donkere mannen dikwijls verwijten - dat ze hun vrouwen in de tang houden, en er zelfs meer dan één mogen hebben - is hier een sterk bewijs van. Eigenlijk wil die blanke rechtse autoritaire man precies hetzelfde: een stel zwijgzame en gehoorzame vrouwen waarop hij zijn sexuele lusten en zijn dominantie kan botvieren. Bovendien heeft de blanke man een zeer diep gewortelde angst voor sexuele competitie van donkere mannen; blanke mannen denken voortdurend, onbewust, dat blanke vrouwen veel meer genot zullen vinden bij donkere mannen. Dat is de reden waarom racisten zo'n norse, ambetante, jaloerse neurotische types zijn, ook tegen hun eigen vrouwen. Er is natuurlijk een bibliotheek volgeschreven over de sexuele repressie van racisten, daarom vermeld ik slechts drie zeer bekende werken over deze sexuele essentie van het racisme: ![]() En een nog bekender werk: ![]() En uiteraard Young's klassieker, waaruit de befaamde zin (en ik parafraseer) "blanke mannen gaan met donkere vrouwen opdat blanke vrouwen met donkere mannen zouden gaan, zodat blanke mannen een reden hebben om een imperium te stichten." Enfin, een onvolwassen sexualiteit en racisme zijn twee kanten van één medaille. Laatst gewijzigd door oliepiek : 20 mei 2006 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat ik dit zou willen bestrijden maakt van mij nog geen rascist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wist je trouwens dat je bij de hoeren dubbel moet betalen, als ge te groot geschapen bent? Dus zo een donkere, met een enorme lul als een bronstige hengst, die zal meer schrik aanjagen aan de meisjes als wat anders. ![]() Jonge, jonge, oliePIEK, je bent echt laag gevallen hé?! Wat ga je de volgende keer bedenken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet me niet schamen. Geen enkel van de paar vrouwen waar ik een relatie mee heb gehad heeft geklaagd over mijn capaciteit als man, noch hebben ze me ingeruild voor een donker model.
Oftewel Oliepiekje, dat jij bang bent dat je te kort komt, en dat enkele psychologen in het grijze verleden je daarin bestendigen is niet het probleem van echte mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De Aziatische man moet nog een stukske jaloerser zijn dan de blanke man. Studies daarover, Oliepiek? Of is 't lief weg met 'dieje zwette van aan den overkant?'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je nu echt zo blijven voortdoen
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens gelezen dat het verschil eigenlijk zit in de "elasticiteit" van de penis.
Een "zwarte" zou namelijk niet krimpen en ook niet groeien, hij hangt even ver als hij staat dus. Bij een blanke is dat verschil wel te zien zoals iedereen wel van zijn eigen weet. Maar ik ben geen deskundige, vraag het eens de olebi fanaten hier. Die kennen alles van penissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() samenvattende : een klein pietje zoals dat van oliepiek is niet het probleem van echte mannen zoals maddox en carlgustaaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hey, en waarom denk je dat ik 'longhorn' noem?8) ![]() tijd voor K&K zeker? Laatst gewijzigd door longhorn : 21 mei 2006 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daarom dat échte feministen ofwel lesbisch zijn, ofwel op hun 40'e gaan samenhokken met ne neger die ze op Mano Mundo hebben ontmoet.
Allemaal om de onderdrukking door de blanke, heteroseksuele man te wreken.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() De mijn maakt dus de uitzondering,wil gene zwette.En moet ze gelijk geven,die hebben een reukske van ranzig vet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |