![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is maar een suggestie hé. KMOers en bedrijven hier bij ons maken massaal gebruik van illegalen. Ze profiteren er echt van. Zij zijn de echte illegalen, die migranten aantrekken. Zonder die profiteurs zouden hier geen illegalen rondlopen.
Mijn voorstel is daarom hetvolgende: stuur alle Vlaams Blok kiezers en de KMOers die illegalen tewerkstellen naar Congo en naar andere 'herkomstlanden', tesamen met de uitgewezen illegalen. Laat ze daar vervolgens werkgelegenheid creëren, in plaats van de scheve economische verhouding die er vandaag heerst in stand te houden. Want die scheve verhouding is de echte oorzaak van economische migratie. Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat zelfs Vlaams Blokkers iets nuttigs kunnen doen in hun leven, en dat ze misschien zelfs iets goeds voor hun medemensen kunnen doen. Ge moet ze alleen de kans geven. En dit is hun kans. In Congo kunnen ze hardwerkende Vlamingen goed gebruiken. Ge kunt daar zelfs zeer veel winst maken, want in Congo zijn de lonen nog lager dan de lonen die ge hier in 't zwart aan een illegaal uitgeeft. En daar is enorm veel groeipotentieel in alle marktsegmenten. Laten we het probleem dus aan de bron aanpakken. De Vlaams Blokker krijgt een vliegtuigticket, een opstartfonds voor een bedrijf, en een modeste sociale woning in Congo. Dit idee is geïnspireerd op het gedachtengoed van Philippe de Villers - toch geen links sujet - die voor massale investeringen in Afrika pleit om de migratie tegen te gaan. Volgens hem moeten de Fransen dat zelf doen, en moeten ze er ook fysiek aanwezig zijn om onderricht en kennis over te dragen. Het voordeel van de oefening is dat Vlaams Blokkers tijdens hun verblijf in Marokko en Congo zullen leren dat de neger en de marokkaan nog zo slecht niet zijn om mee samen te werken; dat ze eindelijk eens wat meer geld verdienen dan het leefloon waarop ze nu teren; en dat ze een schone sociale woning krijgen, waar ze hier anders jaren lang op moeten wachten. Ge moogt zelfs wat paternalistisch zijn, daar in Congo. Ze hebben daar geen probleem mee. Paternalisme is zelfs veel plezanter en efficienter dan racisme. Allez, 't is maar een voorstel hé. Laatst gewijzigd door oliepiek : 20 mei 2006 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GO! Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alle Vlaams Blokkers zijn dom hé. Ik geloof dat er zelfs enkelen het niveau van het middenkader kunnen bereiken. Die kunnen ze in Congo zeer goed gebruiken. En de gemiddelde Congolees is een keiharde werker, dus die is ook niet vies van echte arbeid hé. De Vlaams Blok zendelingen zouden maar een kader vormen, een beetje het saaie werk doen, de boekhouding enzo. Het echte werk is natuurlijk voor de Congolezen zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Oliepiek ik werk hier al zo hard dat ik waarschijnlijk jouw dopgeld volledig betaal.
Overigens de congolese staat die toezicht gaat houden. Al eens buiten Bommerskonten geweest? Al iets anders gelezen als de voorgeschreven linkse folders en crap? Al eens geprobeerd zelf te denken? Pak Uw rugzak en kom eens naar Afrika, leven onder de mensen, niet in een luxeressort voor 14 dagen. Twee vriendinen van mijn dochter hebben een jaar aan ontwikkelingshulp gedaan in Afrika, ze zijn bekeerd. Laatst gewijzigd door humble : 20 mei 2006 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Gelieve in het correcte subforum te posten.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sporen van de werken van "die blanken die de jaja-taal"-spraken zijn nu onderhand verdwenen,en oliepiek wil ze herstellen.
![]() Nu het centrale oerwoud weer in volle glorie hersteld is,en opnieuw grotendeels onbetreden gebied.... Nu je weer over het slijk en door de putten moet baggeren om ergens te raken ipv als mietjes over asfalt en beton rijden zoals 50 jaar geleden.... komaan Vlamingen,laat ons Congo helpen en er weg blijven...leve de natuur 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ge verstand hebt gebruik het dan of houd anders u bakkes. of zijn volgens u en dE gUCHT 1 miljoen mensen gelijk aan criminelen.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den tijd dat het "Belgisch Congo" was kon men prat gaan op een florisante handel en was Congo een pareltje, ook voor de zwarten. Ze zouden niks liever hebben dat we er weer zitten (en we zitten er ondertussen alweer een beetje)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik zou Rode Oliepiek in Geel steken...
Dan wordt hij mss Gele Oliepiek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij mogen ze naar Congo sturen hoor, geef maar wat zakgeld mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Trek er dan zelf naartoe.En neem die andere geniale kerel, die oliepiek, met u mee.Jullie, intelligente mannen, kunt ons dan het goede voorbeeld geven hoe men met zwarten moet omspringen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |