![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpen wie begrijpen kan,ik plaats iets puur zuiver Belgische politiek en hup het verdwijnd weer in Maatschappelijke.
Kan iemand die VWS aanhanger is dan niets meer in Belgische posten? Graag een eerlijk antwoord http://forum.politics.be/showthread.php?t=51083
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Het imho over "de kiezers van het VB" en "het klimaat van racisme", niet over het VB zelf. Het is dus een maatschappelijk probleem (zowel volgens u - vandaar de titel die u eraan geeft waarschijnlijk, als volgens het artikel). Als u het geheel een andere draai zou geven (titel en opmerkingen bij het artikel die de discussie in de richting van "politiek" sturen) kan het eventueel terug in Binnenlandse Politiek.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan ik alles uitleggen over gelijk welk topic,ik kan ze daarmee zo zetten waar ik maar wil!!!!. Bij deze weet je dat ik het bijzonder zwak vind,maar jullie zijn de moderators hé. Achter vandaag post ik alles in maatschappelijk. Groet,duveltje382
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() In dit forum kun je discussiëren over de binnenlandse politiek.
Discussies over vreemdelingenbeleid & integratie, communautaire problemen, directe democratie,... horen hier NIET thuis maar in de daarvoor bestemde thema-fora. en ook: http://forum.politics.be/announcement.php?f=13&a=21 mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat maar zitten zou ik zo zeggen
![]() |
![]() |
#6 |
Coördinator
|
![]() Beste,
Zoals u ziet staat er niet enkel dat forum, maar staan er ook drie puntjes wat erop duidt dat ook Maatschappelijke daaronder valt. Ik heb het al een aantal keer gezegd, maar toch nogmaals. Politiek: Binnenland dient u enkel te gebruiken indien een onderwerp echt nergens goed thuishoort. Het onderwerp dat u aansnijdt betreft een maatschappelijke discussie zoals Arnold reeds treffend aantoonde. Het is dus, nogmaals, niet zo dat alles van u onder de loep wordt genomen om dan vervolgens te verplaatsen. Evenmin is het zo dat we in ons moderatiekwartier grinnikend zitten te zoeken achter manieren om u het leven op dit forum beu te maken. Ik hoop dat het nu toch geleidelijk aan duidelijk wordt dat u niet geviseerd wordt. Mvg, Pieter Vandoorne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De moderatoren lijken het zelf ook niet altijd goed te weten ....
Onlangs opende ik in het forum "politiek binnenland" een topic over de brandstichting door linksen in een VNJ-lokaal. Dat werd verplaatst door de moderatie naar "maatschappelijke discussies". Een soortgelijk topic werd door "Johan" in het tijdelijke subforum "schietpartij te Antwerpen" geplaatst. En dat topic werd door de moderatie naar "politiek binnenland" overgebracht waar het m.i. ook thuishoorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....62#post1717462 Gewoon juist het zelfde onderwerp!!!! Niet verplaatst draait alles rond te titel?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 mei 2006 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij is er nog nooit ne draad verplaatst.
![]()