![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Langs alle klanten proberen VBers ons doen te geloven dat 18.000 man tegen racisme een flop is. De mensen zouden massal foert hebben gezegd tegen deze mars. 't zou kunnen he. Misschienis dit bitter weinig volk maar het steekt toch wel dik af tegen evenementen die onze VBers organiseren. Een ijzerwake telt ongeveer 2000 deelnemers (5000 volgens de organisators) en noemt men dan een succes. Moet ik hier dan uit concluderen dat signaal van de afwezigen is "foert met vlaanderen"?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() 18000 is niet ongelooflijk slecht, zeker gezien de weersomstandigheden. Toch is het wel te relativeren als je weet dat heel wat mensen niet moesten werken vandaag en er al weken wordt opgetrommeld voor dit 'evenement'. Een mars tegen geweld vind ik zeker een goed initiatief, alleen jammer dat het weer een partijpolitiek gebeuren is geworden. En geef nu toe, alles wat het VB ook maar doet, wordt scheef bekeken. Politici lopen mee, maar het mag geen politieke mars zijn. ACW doet er uitspraken over, maar je mag het niet politiseren. Manifestanten uiten hun aversie tegenover het Vlaams Belang, maar het is zeker niet politiek bedoeld. FDW roept om mee te betogen, shit, politiek misbruik. FDW schaft campagneposter af... ze zijn zo bang, meneer. Indien Vlaams Belang die poster wel had gebruikt zouden ze wel weer onmenselijk zijn... . Ach, het is nu net zo'n stugge houding die mensen in de armen van het Belang drijft. Geweld van autochtonen op allochtonen racisme noemen, terwijl er omgekeerd sprake is van 'uitingen van frustraties door discriminatie'.
In het begin was ik overdonderd, nu vind ik het gewoon een spektakel vol brood en spelen. Jammer dat er hiervoor twee mensen moesten sterven onder de kogelregen van een gek. ![]() Dankzij de diplomatische oplossing van de traditionelen zie ik weer geen andere oplossing dan een wraakstem op het Belang. Niet tegen de vreemdelingen, maar tegen de vuile primitieve spelletjes van de o zo brave zelfverklaarde demoncraten. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Betogingen zijn zooo twee-weken geleden...
Als er tevoren nog maar een grote betoging is geweest, trekken de daaropvolgende betogingen massa's minder volk omdat het nieuw er dan af is. Betogen is een wapen dat we intelligent moeten gebruiken, anders verliest het haar kracht, net als stakingen. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() waar zie jij de citroen? Of roepen jullie niet op om de vlaamse zaak te steunen en deel te nemen aan de ijzerwake?
de mp3 mars wordt ook met de racistisch mars vergeleken waar ik ook eigenlijk de link niet tussen zie behalve het geweld. Als geweld een vereiste is om geen citroen te zijn dan verwijs ik u naar de ijzerbedevaart van een aantal jaren terug. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 18.000,ik telde het driedubbele.Teveel pintjes gedronken denk ik ,hips
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Citroën,moet je eens de reclame horen wat die allemaal voor jou kunnen doen.....
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van appelen en citroenen gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() [quote=Bazilfunk;1729113]Tja als de moord om een mp3 speler gaat zie ik inderdaad niet de racistische inslag daar van in. Of is nu plots elke roofmoord een racistische mmord?
Zeker wel als de allochtone dader een blank slachtoffer uitkiest. Dan is het puur racisme. |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten andere: een 'wraakstem' lucht wellicht geweldig op, maar leidt ons alleen maar verder in een spiraal van wraak en weerwraak. Trouwens: door je wraakstem raak je ook de vreemdelingen die je kennelijk niet wil treffen: collateral damage misschien, maar wel van het soort dat de zaken er niet op vooruit helpt... |
||
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() toch grappig hoe de linksen van het forum op alle manieren willen bewijzen dat de mars in Antwerpen een succes zou zijn geweest .... ze moeten er zelfs een serene gebedswake in een verre uithoek van België bijhalen, een vergelijking die allerminst opgaat bovendien. Het zit blijkbaar diep, deze historische linkse nederlaag ... dit komt in de geschiedenisboeken.
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() *Bericht in de soep gevallen. Zie hieronder dan maar.*
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 26 mei 2006 om 21:25. |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 26 mei 2006 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een wetmatigheid : in de keuze van hun slachtoffers laten allochtonen zich altijd leiden door racistische motieven. By the way, een mp3-prul als 'eigengewin' afdoen, da's wat zwakjes hoor. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
enkel als jij ze schrijft |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Laatst gewijzigd door netslet : 26 mei 2006 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Jullie hebben deze middag een dikke vinger gekregen, maar dat zal niet in uw geschiedenisboekje komen he. 8) |
|
![]() |