![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementslid
|
![]() Zalige groep, dit is de eerste keer in JAAAAREN dat ik denk dat er een groep verdiend gewonnen heeft Unieke uit de band springende kostuums, de enige in hun genre, muzikaal goed gebracht EN verwijzingen naar het geloof ( alleluja en verscheidene woordspelingen ) Dit is de eerste keer in jaren dat er een goed lied gewonnen heeft. (al geleden van love shine alike) ![]() [SIZE=7]Let's rock Halleluja[/SIZE] [SIZE=7][/SIZE] http://www.youtube.com/watch?v=vXjzwY08Qfc [SIZE=7][/SIZE] [SIZE=7][/SIZE]
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 21 mei 2006 om 11:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Statenlid
|
heb eurosong nie gevolgd ma ze zien er wel cool uit en ik had als veelerover gehoord dus ik vind da goe da ze gewonnen hebben ipv een abba achtig of billen/borsten liedje
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK, ze hebben gewonnen maar ik verwacht toch geen grote hit van die groep. Zoals de meesten die naar Eurosong hebben deelgenomen, zullen ze zeer snel vergeten worden. Op de andere kant vind ik het goed dat iets totaal anders dan wat we regelmatig op Eurosong horen, gewonnen heeft.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Parlementslid
|
Och komaan man die zijn goed. dit IS een grote hit
en de boodschap is zalig : "true believers thou shalt be saved" etcetera. De oudere garde in de kerk is misschien wat huiverig, maar dit is wat we nodig hebben, groepen die op een eigentijdse en nieuwe manier het geloof weer onder de aandact brengen EN goed zingen. Lordi is een erg filosofisch mens, let eens op de verborgen boodschappen , en die melodie, en die zalige basstem , leuke act, originaliteit en zoveel meer. En er heeft eens iets anders gewonnen dan die domme eenheidsworst => Europe is eenheid in verscheidenheid. Heel europa zag immers dat het goed was En Kate Ryan trok op veel minder lol Laatst gewijzigd door UFSIA : 21 mei 2006 om 12:47. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een povere bedoening was dat zeg, ik heb de tv uitgezet kon het niet langer aanzien. Vermits al de rest ook carnaval was waren die Finnen misschien het minst slecht want nog enige verbeelding.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Parlementslid
|
hell yeah!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Denken die dat ze een black metal groep zijn ofzo?
|
|
|
|
|
|
#8 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Partijlid
|
nope gewoon overgenomen van enkele voorgangers
alhoewel : in amerika (hozeee) aangeklaagt wegens satanisme
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heum, die moeten er niet van wakker liggen dat ze niet meer anoniem over straat kunnen lopen. Zonder die pakken zal niemand hen een handtekening komen vragen, want ik geloof niet dat ze er dan zo spectaculair uitzien.
In ieder geval ... leuk voor de afwisseling. Vermits er altijd copy cats zijn, verwacht ik volgend jaar een Eurometal festival. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Partijlid
|
ah tof volgend jaar dan toch es kijken
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
|
|