![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Door het aanhoudende warme weer hebben de spoeddiensten meer dan de handen vol: er melden zich mensen aan met uitdrogingsverschijnselen, nierstenen, astmaproblemen en andere typische problemen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de spoeddiensten alle ambulances inzetten om voortdurend slachtoffers, vooral zwakkeren zoals bejaarden en kinderen aan- en af te voeren. Ook de sterftecijfers lopen op dezer dagen.
Op de spoedgevallendienst van het Elsense Iris-ziekenhuis is er een bijkomend probleem: "elke dag komen hier 6 �* 7 Afghanen terecht" aldus dokter Dernier, hoofd van de spoedgevallendienst, "wij kunnen echter geen ziekenwagen missen om hen van en naar de Heilig Kruiskerk te voeren" Nog volgens diezelfde doktor "vragen en krijgen de Afghanen soms voedsel." Iets wat ontkend wordt door de woordvoerder Mohammed Nazari (66) "dat zijn grove leugens van politici die ons willen saboteren". Van de 240 Afghanen in hongerstaking, waarvan er velen nog niet uitgeprocedeerd zijn, haakten er ondertussen reeds 70 af. Het Rode kruis staat ondertussen al 19 dagen ter beschikking van deze hongerstakers. Een zekere Pol van Camp, van de verantwoordelijken van het buurtcomité heeft gisteren beslist om mee in hongerstaking te gaan...
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() aha........ nen staatsburger van absurdistan.......
![]() kunnen we die dan niet verantwoordelijk stellen voor de daden van zijn afghaanse vrienden, waar hij met véél plezier de gemaakte kosten voor zal betalen ? ![]()
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het was dan ook maar kwestie van tijd of een groen-linkse ging mee hongerstaken. Als ze dus hun goesting krijgen-en dat zal gebeuren-mag die ook blijven...maar hij WAS hier al ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Het is goed dat de overheid niet toegeeft aan die chantage. Stel je voor: ik zou in hongerstaking kunnen gaan voor een hogere uitkering en een gratis kuisvrouw. Goh.
(Mijn lichaam kan die paar daagjes hongeren best wel hebben, daar niet van... twee vliegen in een klap: gratis door het Rode Kruis ondersteunde vermageringskuur en meer geld/kuisvrouw.)
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je was me voor babeth
![]() Trouwens, kunnen we er ook niet een belastingsverlaging tegenaan gooien? Over die poetsvrouw gesproken: in mijn gemeente kregen asielzoekers (waren een zevental MANNEN) dus WELDEGELIJK een poetsvrouw via het OCMW aangeboden bovenop hun woonst en hun ieder-als-alleenstaande-uitkering. De poetsvrouwen weigerden (! stel je voor zeg!!!) echter nog langer het overvolle vervuilde toilet schoon te maken! De klusjesman van de gemeente heeft ze dan maar van een nieuw toilet voorzien! Kan dus bij op de lijst: IK WIL EEN GRATIS NIEUW TOILET! (mijn WC bril is kapot zie je)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Oh, we kunnen de kerk van de Far West in Vilvoorde nemen, lekker koel gebouwtje en naast de kerk is er een goed voorziene parochiezaal waar de journalisten hun frisse pint kunnen pakken om te bekomen van het filmen onzer ellende.
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat moeten die afghanen in dat ziekenhuis ???? Moesten ze een echte hongerstaking houden, ja dan zou ik dat begrijpen... Maar ze houden daar helemaal geen hongerstaking !!!!! Dat ze dan ook wegblijven uit dat ziekenhuis. P.S. het schijnt dat sommige afghanen al serieus verdikt zijn in die kerk. Nu ja wat wil je ; veel eten en weinig beweging, een mens zou van minder verdikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vlamingen zijn viezerikken.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vlamingen hadden aan die vluhtelingen evengoed kunnen vragen of ze zelf hun eigen s.ront wilden opkuisen veronderstel ik!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |