![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Het lijkt maar niet te lukken tussen de ideologie van het westen gebaseerd op tolerantie en verdraagzaamheid vanuit het christendom en het humanisme en de islam een ideologie gebaseerd op totale onderwerping.
Welk nut heeft het nog om de krampachtige pogingen uit verleden te bestendigen, terwijl in beide kampen de wrevel dag na dag toe neemt. Je moet al behoorlijk naïef zijn om niet in te zien dat we stevig op weg zijn naar een nieuw grootschalig conflict tussen twee onverenigbare culturen op Europees grondgebied. Een bevolkingsruil lijkt me dus een aangewezen oplossing, moslims die het moeilijk hebben in het decadente westen met zijn beschamende vrijheden in ruil voor kristenen en niet-gelovigen die nu gebukt gaan onder het strakke keurslijf van de islamitische wereld. Een duidelijke win-win situatie voor beide partijen waardoor we massaal bloedvergieten kunnen vermijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaanderen is het land van de maghreb die hier al meerdere generaties wonen. De blanke westerlingen zijn hier ten gast. No way dat de islamitische gemeenschap haar eigen land hier verlaat!
Ik heb een beter voorstel, de sterkste ideologie wint, en wordt overheerser. is dat de multiculturele samenleving, so be it. Maar als dat Islam wordt, moet je dit ook maar kunnen aanvaarden. En anders maakt u maar gebruikt van uw democratische recht te emigreren naar een of ander katholiek Afrikaans land. Is dat niet een beter voorstel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij hebt nogal lef! Zomaar hier komen zeggen dat dit jullie eigen land is en dat wij hier ten gast zijn. Vlaanderen is het land van de Vlamingen en enkel en alleen van de Vlamingen. Jullie zijn hier te gast en zullen dat zelfs over honderd generaties nog zijn. Dat betekent dat jullie je onvoorwaardelijk aan onze wetten, onze cultuur en onze wil te onderwerpen hebben, goedschiks of kwaadschiks!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Sja,die moslims zijn geboren dieven.In feite allen kopke af,handen eraf en zal wel beteren..
Al dat moslimkrapuul,andere naam kan je toch niet geven=BUITEN En nu een ban voor dendezen om iets te plaatsen wat ze zelf in eigen kot toepassen. Met grote dank kwibussen mod's Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 februari 2006 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vlamingen wonen hier al honderden generaties lang en onze voorouders hebben het land vorm gegeven en gemaakt tot wat het nu is. Pislamieten die hier ocharme zo'n veertig jaar geleden als gastarbeiders gekomen zijn zouden nu aanspraak willen maken op dit land? Over mijn lijk! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Of: hoe Raven persoonlijk de haat multiculturele haat op de forums nog wat harder doet branden...
Tot nu toe geen enkele zinnige post op deze topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik ben woest nu, FLIKKER OP . Gij durf nogal zeg. Denk maar nie dak voor u aan de kant ga, opgeblazen stuk pretentieus islamietje. Voor mijn part wordt ik geband omdat uitvlieg, kan me nie schelen maar wa gij hier zegt is teveel. Dus GIJ eruit of IK eruit. Maar gij dan ook uit dit land. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met mij zijt ge nog nie klaar vriendje, hier krijgt ge spijt van zowaar ik Stropke heet. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 4 februari 2006 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dat is ware democratie en verdraagzaamheid dat mensen in vrijheid vanuit de kristelijke en humanitaire waarden met elkaar leven. Dat ontroerd me in uw bericht die zin: in ruil voor christenen en niet gelovigen. Dat geeft blijk van respect om de ander vrijheid van keus laten. Zelfs als men niet in God wil geloven, de ander toch als medemens te waarderen. Freefhinker ik kan het niet letterlijk doen , maar geef me de VIJF. Srry maar toen ik dat las kreeg tranen. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 4 februari 2006 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan op Europees grondgebied welteverstaan. De mohammedanen pikken in ruil voor "vrede" -islam is a religion of peace-een wapenstilstand opnieuw Al Andalus en de Balkan volledig in. Niet zonder slag of stoot dus en de helft van de Europese mohammedaanse bevolking zal er allicht het leven bij inschieten. Maar voor echte mohammedanen moet de strijd gestreden worden tegen de tegenstanders tot de godsdienst geheel voor Allah wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft er meer recht op een land? Degene die enkel zegt dat het land van hem is of degene die voor dat land wil vechten? Iemand die het niet waard vindt om voor te strijden heeft er minder recht op dan iemand die dat wel wil. Zelfs Darwin wist dat. Laatst gewijzigd door Mahdi : 4 februari 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik voel me beledigd in mij identiteit door uw uitspraak en wees maar gerust dat ge er spijt van krijgt. Dan kent ge Stropke nog niet. Ge kunt ook een klacht aan u broek krijgen als ge wilt zenne. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Nee... ze geloven dat hij een modale moslim is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik vraag niet meer (bij manier van spreken) of niet minder dan 100 000,00 EUR. Stort dat bedrag op mij rekening, en ik beloof het, jullie zullen mij nooit meer zien. Ik zal zelfs de Belgische websites (o.a. politics.be) niet meer bezoeken .. deal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Raven is overigens geen moslim maar een vlaming waar ik beschaamd voor ben.
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo denken uw vijanden er ook zo over.
![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 februari 2006 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ons slaapkamer-anarchistje schijnt niet te begrijpen dat ik helemaal geen schrik heb om te sterven. Het zou voor mij een hele eer zijn te sterven voor mijn geliefde land nadat ik eerst enkele van mijn vijanden mee de dood heb ingesleurd.
|
![]() |
![]() |