![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() gefeliciteerd mensen van de politics met uwe nieuwe site.
Fris nieuw jasje in lente kleurtjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een dikke proficiat van mij, ziet er heel goed uit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We zijn nog bezig er de laatste hand aan aan 't leggen, maar alvast bedankt voor de complimenten vanwege het hele team.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik u of Jeroen toevallig niet "omkopen" om mijn site ook degelijk in orde te brengen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jeroen is onbetaalbaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Je kan 'm altijd inhuren. Hij levert schitterend werk.
![]() Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oeps... tegenstrijdig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er inderdaad weer schitterend uit!
Trekt dat nu veel volk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Sober, modern, eigentijds... pak die vlaggeskes van Pelgrim nu ook ens aan !
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genoteerd! 8)
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [SIZE=2]Ik zou hier ook mijn complimenten willen geven aan de moderatie. Op het kifkif forum (censuur (op zijn islamitisch) ten voeten uit) kunnen ze nog wat van jullie leren. Hier kunnen de mensen tenmisnte allemaal hun ongecensureerde mening geven.
![]() [/SIZE]
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 mei 2006 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Als het geen uitlatingen tegen de wet zijn. Ik kan hier in ieder geval posten wat ik op kifkif helemaal niet kan of mag posten zoals kritiek op de islam want die worden daar volgens hun uitgevonden 'islamofobie' verwijdert. De mods alginder zijn allemaal moslim vandaar.
Ik ben er trouwens weer verbannen. Gewoon schandalig. Kifkif is een forum geworden om de islam te promoten. Elke al te kritische stem tegen de islam is er verbannen. De islam heeft er nu vrij spel. ![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 31 mei 2006 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch weeral verbannen Smiley? Ge geeft die mannen daar nogal eens wat werk! Misschien zoudt ge U best eerst bekeren alvorens nog een terug te gaan?
Ik vraag me in feite af of onze zeer christelijke koning Baudoin er gelukkig mee zou zijn dat zijn Koning Boudewijnfonds gebruikt wordt om aan islamitische promotie te doen. Krijgt politics in feite steun van het KB fonds? Of moeten de native belgskes daar gewoon enkel aan meebetalen? Misschien wordt het tijd om er eens massaal als "andersgelovigen" (meer kennen ze niet: het is islam of andersgelovige - nog net niet ongelovigen, want die moeten ze een kopje kleiner maken, de andersgelovigen echter doen ondertussen netjes wat er van hen als dhimmie gevraagd wordt: BETALEN en onderdanig zijn), enfin, massaal als "andersgelovigen" gaan inschrijven. Tot de overijverige mods een stressaanval krijgen. Ondertussen zit er toch nog maar een man en een paardenkop (die laatste heeft precies zelfs psychologische problemen). Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2006 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad, zelfs Tarik Fraihi (één van de oprichters va kifkif) is er buiten gegooid, wegens een kritisch interview in de Morgen. Zo wordt elke kritische stem in de kiem gesmoord en wordt er een rem gezet op vooruitgang en evolutie, verstarring viert er steeds meer hoogtij.
La dictature, c'est ferme ta gueule La démocratie, c'est cause toujours Proficiat aan de mods van politics voor het waarborgen van de hoogste goed van de mens: het vrije woord en het vrije denken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry! vergeten te feliciteren.
De mods hier doen hun werk op zeer hoogstaand niveau. Het beheer van een forum is de grootste verantwoordelijke voor het succes ervan. Heb laatst nog een vinnig forum totaal de mist in zien gaan door nieuwe overijverige moderators, tot er nog een man of vijf overbleven. Met deze dus een dikke proficiat en een blommekee: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |