![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik was zojuist eens aan het denken over wat er de komende jaren allemaal nog gaat veranderen in Antwerpen. En kwam telkens tot de constatatie dat op elke vraag het antwoord was "als het vlaams belang de grootste partij blijft in Antwerpen dan komt dat wel dik in orde" Als linkiewinkie is het wel geweldig te constateren dat het vlaams blok me een links beleid garandeert. Zolang het blok blijft scoren veranderd er niks aan het bestuur
![]() Ik ga gewoon een geweldige toekomst tegemoet waarvoor dank 8) Maar nu efkes zonder te willen plagen, eigenlijk klopt het toch wel wat ik zeg of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen met graagte gehoor geven aan uw oproep en onze achterban nogmaals oproepen voor het Vlaams Belang te stemmen. Op dus naar de volgende zwarte zondag. Eens kijken of u dan ook zult staan lachen en juichen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Het kan kloppen wat je zegt, maar of men telkens met een monstercoalitie goed kan besturen dat is wat anders en daar is het toch om te doen, een goed bestuur, dacht ik toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Er bestaat zoiets als gewenning weet ge. Er zal natuurlijk wel een "verdomme" en "allez dat kan nu toch niet" afgaan maar ja de volgende dag is het bussiness like usual. Wat gepalaver op TV, wat vreugdekreetjes op politics.be en uiteindelijk ben ik toch weer de winnaar en zitten jullie op de bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nationaliteit zal dus nog niet rap VOORBEHOUDEN (dat woordje al opgezocht, Nederlandsonkundig schoolmeestertje?) worden voor bloedechte Vlamen, en de MULTI-RACIALE samenleving zal zoals vanouds een feit blijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel een fijn idee te weten dat mijn stem voor het VB je plezier geeft, echt waar, ik heb liever dat jij ook gelukkig en tervreden bent. 't Is niet omdat je links bent dat ik je enig kwaad toewens, integendeel. Laatst gewijzigd door Chyron0 : 27 mei 2006 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om u de pap in de mond te geven "zalig zijn de zotten van geest" maar ik ben echt fier op Antwerpen gezien het dal we zijn uitgekropen. We hebben wel wa racisten maar ja, daar moet je mee samenleven he. 't zijn tenslotte ook Antwerpenaars. Weliswaar foute maar ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat men op die manier niet mag stemmen, met het oog om een bepaalde partij al dan niet in het bestuur te houden.
Volgens mij moet je stemmen op de partij waar jezelf van denkt dat deze het beleid gaat voeren waar jij meeste achter staat. Daarom vraag ik aan het VB en hun kiezers eens een volledig beleid neer te schrijven voor Antwerpen of andere steden, of voor heel Vlaanderen, België). Niet hier en daar een losse zin of slogan, zoals ze nu al verschillende jaren doen. Ook niet hun puntenprogramma op hun website, maar een echt beleid waar ze 6 jaar Antwerpen willen mee besturen, op alle vlakken en hoe ze dat gaan realiseren. (met eigen volk eerst, of alle vreemdelingen buiten is gemakkelijk gezegd, maar ook realiseerbaar?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is trouwens ook de reden dat men het cordon trouw blijft. Niet om morele of etische motieven, maar is't eerder een kwestie van tactiek en strategie. Zo blijven de vetpotten in linkse handen, en heeft men tegelijk lak aan wat de antwerpenaar wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() VB als enige niet i/d coalitie zorgt net voor minder links beleid daar de trad. partijen de verrechtsing verder zetten om toch maar gedeeltelijk ergens tegemoet te komen aan of stemmen te winnen op het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik ook
![]() We gaan lachen op 8 october ![]()
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat als VB & Vlott vlot 45% halen? ![]() Natuurlijk is de Spa blij met zoveel VB stemmers, dit is een garantie dat ze in bestuur kunnen blijven. Anders gaan die VB stemmen naar ja VLD en CD &V. Een rechtste kiezer zal zeker niet links gaan kiezen. Dat zou pas echt funest zijn voor de soccen. Mvg, Mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nog nix van gezien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Probleemwijken controleren met vreemdelingenambtenaren en politie erbij, razzia's op trams in Antwerpen Noord, ziekenhuizen (plan voor Stuivenberg, verijdeld voor spoed te Hoboken) sluiten, milieu op linkeroever nog meer kapot maken, ...
En op federaal en Vlaams vlak, lastenverlagingen, generatiepact, ouders van spijbelaars kindergeld ontnemen, onderwijs- en zorgbudget verhoudingsgewijs al jaren dalende, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ja,
Dit verschrikkelijk rechts beleid zal ik dus tegengaan door VB te stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |