![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() een festival voor de metalmanne van op het forum 8)
al vind ik persoonlijk Wacken 10 keer beter, maar kom. Friday 23 June [SIZE=6]WHITESNAKE [/SIZE][SIZE=4]LACUNA COIL [/SIZE][SIZE=3][SIZE=4] [/SIZE]SATYRICON SEVENDUST - MOONSPELL MICHAEL SCHENKER GROUP EVERGREY - EDGUY - TRIVIUM - Y&T THE GATHERING - LEAVES' EYES STREAM OF PASSION - GOJIRA SOILWORK - 36 CRAZYFISTS ANVIL - SENGIR + 1 ACT[/SIZE] [SIZE=1] [/SIZE][SIZE=2]“METAL DOMESTAGE” THE MAPLE ROOM – BATTALION ICONOCLASM - PANCHRYSIA CALLENISH CIRCLE LENG TCH’E – ANCIENT RITES[/SIZE] Saturday 24 June [SIZE=2][SIZE=6]GUNS N' ROSES[/SIZE] [SIZE=5]KORN [/SIZE][SIZE=4]- SOULFLY[/SIZE] [SIZE=3]ALICE IN CHAINS - STONE SOUR OPETH - MY DYING BRIDE DEATH ANGEL - AVENGED SEVENFOLD JON OLIVA’S PAIN – ILL NINO OBITUARY - THE NEW YORK DOLLS NILE - BULLET FOR MY VALENTINE DEICIDE - THE DATSUNS - AKERCOCKE BLOODSIMPLE [/SIZE] [/SIZE] [SIZE=2]“TRIBUTE TO MONSTER OF ROCK” NUTELLICA – PURPLE STRANGERS OZZY OZZ - UP THE IRONS – ACTION IN DC [/SIZE] Sunday 25 June [SIZE=6]MOTORHEAD [/SIZE][SIZE=4]SAXON - HELLOWEEN - IN FLAMES [/SIZE][SIZE=3]CRADLE OF FILTH - ARCH ENEMY AFTER FOREVER - EXODUS ARMORED SAINT - AGNOSTIC FRONT DEVIL DRIVER - AS I LAY DYING - DRAGONFORCE BEYOND FEAR - IGNITE - ENTHRONED[/SIZE][SIZE=3] - ENSIFERUM - INQUEST - MACHINE MEN [/SIZE] Ik ga enkel zondag 25 juni en ik kijk uit naar: Saxon, Helloween, Cradle Of Filth, Arch Enemy, Exodus, Devil Driver, Dragonforce, Beyond Fear, Ensiferum En wie gaat er nog van het forum en naar welke bands kijken jullie uit.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Revolutie : 29 mei 2006 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Waarom zijn die manne van het Eurosongfestival niet geboekt ???
![]() Laatst gewijzigd door Monocle : 29 mei 2006 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() vraag het eens aan de organisatoren hé.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Fuck Lordi.... here's Lemmyyyyy!
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() guns 'n roses headliner
![]() verder wel een paar goeie namen. as i lay dying, ensiferum, AR en after forever zou ik wel es willen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Metal... dan luister ik nog liever naar een drilboor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lacuna Coil
![]() De rest ken ik niet, behalve dan Guns'n'Roses en The Datsuns ![]() oh en nog een paar zie ik. ![]() Laatst gewijzigd door Nick_ : 30 mei 2006 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() My Dying Bride en Obituary wil ik wel eens live zien, maar ja, de examens zijn weer eens een spelbreker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Korn"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 naam op heel de affiche die me interesseert en dat zijn de New York Dolls!! Ik ben al 25 jaar zot van de New York Dolls en in al die tijd zijn ze zo'n schimmig, onbereikbaar groepje geweest.
En nu spelen ze op 20 km van mijn deur!! P.s. Check Humo's punk-lijst in de Humo van vorige week. Wie maakte 1 van de 10 meest invloedrijke platen in de punksector? The New York Dolls!!! Maar ik ga niet kijken want ik hou ze liever in gedachten zoals ik ze nu ken en ik vrees dat ze live nu ook niet meer zo denderend zullen zijn als toen. Ik ga trouwens nooit naar optredens van grote helden want die worden door die optredens meestal toch van hun sokkel gehaald. Met Prince heb ik dat voorgehad; ik kan niet meer naar Prince luisteren als voor het optreden. Het mytische is eraf. Maar voor degenen die wel gaan; BANG YOUR HEAD OFF!!! (En ga naar de New York Dolls kijken! Grondleggers in Dessel!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez jom, The New York Dolls in Dessel....
ik kan er ni van over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Speciaal voor BigF:
![]() Wist je trouwens dat ze naar Dessel komen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |