![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tenzij ze de laatste twee weken dat aantal nog wisten te verdubbelen, bezondigen de IJzerwakers zich schromeloos aan leugens en bedrieglijke 'marketing', tiens waar hebben we dat nog gehoord? www.verhofstadtliegt.be ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ga waarschijnlijk een blunder zeggen nu want ik heb het nog niet gecontroleerd...
Maar kan het niet dat de lijst van namen die gepubliceerd is ook alleen de namen geeft van mensen die daar toesemming voor gegeven hebben, iets wat je (dacht ik) kon aankruisen/vinken op het ondertekeningsformulier? Ik sta niet in die lijst maar tekende wel...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil mij hier niet over de juistheid van de cijfers uitspreken! ok ze kunnen misschien onjuist zijn! Ik weet het niet, we zullen wel zin op de ijzerwake zelf!! wat ik wel weet is dat men het ene leugen het andere niet is! verafstoot heeft de verkiezingen gewonnen door te liegen en dat hij niet aan zijn proefstuk is! Dit zou niet mogen in een democratie en zeker niet door het hoofd van de regering! en dan zwijgen we nog over zijn stilzwijgen over de dioxinevergiftiging omwille van electoraal gewin!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat staat klaar en duidelijk op de site. De persoon die deze topic begonnen is kan blijkbaar wel tellen maar niet lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeggen dat Verafstoot liegt is open deuren intrappen hee...
![]() Verafstoot en democratie gaan even goed samen als een dakvenster en een koeienvlaai ![]()
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je naamkeuzes vind ik dan nog ziekelijk op de koopt toe. Maar ach, jij je zin...
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Vlaams-nationalen onder elkaar!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het succes van YZERWAKE hangt niet af van het aantal ondertekenaars,
hoewel het aantal veeeeeel groter is dan wat gepubliceerd werd ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() In tegenstelling tot BPlus optochten worden de opkomst cijfers van VVB-betogingen, Zangfeesten, Bedevaarten en straks ook de IJzerwake; door ordediensten steevast naar beneden afgerond. Maar zelfs al komt er maar 2500 man naar die Wake, dan nog is er meer dan dubbel zoveel volk aanwezig geweest als tijdens de SOS-belgium mars te Brussel, waarover de pers loog dat er (afhankelijk van de redactie) 3000 tot 4000 man was... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volgens mij weet StijnVL ook wel dat dit op deze manier niet veel zoden aan de dijk kan brengen. Dan blijft maar 1 echte beweegreden over en dat is het zwemmen tegen de stroom op. (en in tegendeel tot de heerlijke zalm gaat het hier om een minder kwaliteitsvol product)
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad niet alleen verhofstad liegt das nu eenmaal eigen aan politiekers.
t waaren waarschijnlijk geen 700 maar een stuk of 30 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |