Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2006, 11:17   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Westers verzet

Het kan echt niet meer langer gaan zoals het nu gaat. Politieke correctheid = politieke corruptie.
Onze Westerse regeringen verkopen hun ziel aan Allah en onze Westerse beschavingen mogen op de blaren zitten. Er worden zelfs wetenschappers ingehuurd om de islamitische misdaden in dit land goed te praten.
We moeten onze vrouwen maar laten verkrachten, omdat moslimmannen hun hormonen niet onder controle hebben. We moeten uit onze huizen gepest worden en zelfs vermoord, omdat ze willen koloniseren.
Oogluikend moeten we het ondergaan.

Ik beschouw mezelf nog steeds als een cultuurrelativist, maar wat in en ander land wet en regel is en hier in het Westen al eeuwenlang niet door de beugel kan, moet hier ook geen wet en regel worden.

Daarom wordt het hoog tijd dat wij ons verzetten tegen de gedachtengang van de staat. We moeten inderdaad kunnen spreken, zonder angst en zonder haat, zoals ons volkslied suggereert.
Deze eigenste regels worden overtreden door het CGKR, die een gedachtenpolitie inricht, die te vergelijken is met de door hen verfoeide Gestapo uit de tweede wereldoorlog.
Ze verfoeien Hitler als eerste, maar gebruiken als zijn instrumenten. Het volk laat zich brainwashen en het wordt hoog tijd dat we dat inzien.

Het Cordon Sanitaire is het beste bewijs dat er nog 1 politieke partij is, waar we onze hoop op kunnen vestigen. Het is dat of een burgeroorlog met vele doden en gewonden.

De haat onder de mensen groeit als een niet te bestrijden kanker en wordt gevoed van hogerhand. De zweer staat klaar om zijn etter te spuiten over de politiek correcte blinden.

Met Westerse trots moeten we onze gebieden terug heroveren op de Oosterse kolonisten. De enige manier waarop dit nog zonder geweld kan, is door een goede, strenge wet, die alle crapuul terugstuurt naar land van herkomst.

De ministers en de rijke bourgoisie, die zich niets van het gepeupel aantrekken, zitten ook niet veilig in hun gouden kooien. Waarschijnlijk worden zij nog het eerste slachtoffer van het monster dat ze binnengelaten hebben.
Oud 28 april 2006, 13:20   #2
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Uw repliek is nogal simplistisch en voor het overgrote deel incorrect.

Ten eerste is er geen enkele reden om aan te nemen dat het overnemen van oosterse gewoonten verder gaat dan het feit dat pita's op ons menu staan. En zelfs als er bepaalde zaken uit hun cultuur zouden doorsijpelen, dan is dat nu eenmaal een kenmerk van globalisatie; maar ik zie niet in waarom je er een probleem mee zou hebben als men waterpijp zou beginnen roken of turkse koffie drinken.

Ten tweede, het CGKR vergelijken met de gestapo is idioot. Het CGKR heeft geen enkele juridische macht en is het gewoon een vzw. In België worden extreem-rechtse partijen gewoon getollereerd, terwijl ze in verschillende Europese landen gewoon verboden zijn. Bovendien heeft het VB al 30 jaar niets anders gedaan dan racistische propaganda gelanceerd en is er daarvoor nog geen enkele fascist voor in de bak gevlogen.

Het enige bewijs van het Cordon is dat er een groot gedeelte van de burgerij nog niet geheel overtuigd is van de nationalistische retoriek en nog meegaat in het liberale vrije-markt denken. Een ander deel is daar al duidelijk minder van overtuigd; het VB heeft ook heel wat patroons achter zich staan, doe het VB als de perfecte politieke partner zien om de rechten van werknemers te fnuiken en het leven van de vakbonden onmogelijk te maken. Een gewone werkmens heeft er absoluut geen belang bij dat het VB aan de macht komt; we zullen enkel nog eens tien keer meer generatie en concurrentiepakten moeten slikken.

Het enige correcte dat je stelde is dat de ministers en rijke burgerij zich niets van het gepeupel aantrekt... Enfin, zolang ze hun fabrieken niet blokkeren natuurlijk.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 16:52   #3
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Uw repliek is nogal simplistisch en voor het overgrote deel incorrect. Zo kan je het "bekijken" als je doof, stom en blind bent.

Ten eerste is er geen enkele reden om aan te nemen dat het overnemen van oosterse gewoonten verder gaat dan het feit dat pita's op ons menu staan. En zelfs als er bepaalde zaken uit hun cultuur zouden doorsijpelen, dan is dat nu eenmaal een kenmerk van globalisatie; maar ik zie niet in waarom je er een probleem mee zou hebben als men waterpijp zou beginnen roken of turkse koffie drinken.
Het begint met pita's op het menu en het eindigt met de sharia wetten. Globalisatie is de ondergang van alle beschavingen op deze wereld. Ook van de moslimbeschaving, die jij wilt beschermen, want multicul betekent eigenlijk alles op 1 grote puinhoop gooien. Ieders eigen identiteit gaat zo verloren.

Ten tweede, het CGKR vergelijken met de gestapo is idioot. Het CGKR heeft geen enkele juridische macht en is het gewoon een vzw. In België worden extreem-rechtse partijen gewoon getollereerd, terwijl ze in verschillende Europese landen gewoon verboden zijn. Bovendien heeft het VB al 30 jaar niets anders gedaan dan racistische propaganda gelanceerd en is er daarvoor nog geen enkele fascist voor in de bak gevlogen.
Dream on. Hun taak is het zoeken van een rechter, die iemand zal veroordelen, als de overheid het wil.

Het enige bewijs van het Cordon is dat er een groot gedeelte van de burgerij nog niet geheel overtuigd is van de nationalistische retoriek en nog meegaat in het liberale vrije-markt denken. Een ander deel is daar al duidelijk minder van overtuigd; het VB heeft ook heel wat patroons achter zich staan, doe het VB als de perfecte politieke partner zien om de rechten van werknemers te fnuiken en het leven van de vakbonden onmogelijk te maken. Een gewone werkmens heeft er absoluut geen belang bij dat het VB aan de macht komt; we zullen enkel nog eens tien keer meer generatie en concurrentiepakten moeten slikken.
Ja, en daar plukken ze nu de vruchten van. Hier in België kunnen we onze opgekropte haat nog kwijt in het stemhokje. In landen zoals Duitsland, waar dat niet meer kan, worden migranten brutaal vermoord en hun huizen en moskeeën in brand gestoken. Daar moet het volk wel het recht in eigen handen nemen.
Daarnaast vind ik de voorstellen van het VB wat de arbeidsmarkt betreft goed. Als je jaren werkloos bent en door pc correcte politici uitgescholden wordt voor parasiet, heb je maar al te graag dat er iemand jobs voor je creëert en de inmiddels overbodige gastarbeiders, die nu echt op onze sociale zekerheid parasiteren, terugstuurt.

Het enige correcte dat je stelde is dat de ministers en rijke burgerij zich niets van het gepeupel aantrekt... Enfin, zolang ze hun fabrieken niet blokkeren natuurlijk.
Dat heb je gelukkig wel door. Ze stellen zich ook geen vragen waarom hun fabrieken geblokkeert worden.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 16:53.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:09   #4
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het kan echt niet meer langer gaan zoals het nu gaat. Politieke correctheid = politieke corruptie.

....

zij nog het eerste slachtoffer van het monster dat ze binnengelaten hebben.
als je dat nu allemaal meent, wat zit je dan nog achter je PC te doen?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:17   #5
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
- sharia ingevoerd voor moslims in Canada (2005)
- posters met varkens-afbeeldingen weggehaald op diverse plaatsen in Europa wegens beledigend
- zelfcensuur en ontslagen voor journalisten die onwelgevallige cartoons gepubliceerd hebben
- oproepen tot het bannen van korte rokjes door een Noorse academica (weinig vrouwen wagen sowieso nog in moslimwijken zonder zware kleding)
- no go area's voor politie en hulpdiensten in nogal wat Westerse steden (jongste voorbeeld:Zweden)

't Zijn maar een paar dingen die me zo door het hoofd schieten.

Laatst gewijzigd door baarle : 28 april 2006 om 17:19.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:24   #6
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
als je dat nu allemaal meent, wat zit je dan nog achter je PC te doen?
Wachten tot de juiste mensen op de juiste plaats zijn.
Oud 28 april 2006, 17:27   #7
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
- sharia ingevoerd voor moslims in Canada (2005)
- posters met varkens-afbeeldingen weggehaald op diverse plaatsen in Europa wegens beledigend
- zelfcensuur en ontslagen voor journalisten die onwelgevallige cartoons gepubliceerd hebben
- oproepen tot het bannen van korte rokjes door een Noorse academica (weinig vrouwen wagen sowieso nog in moslimwijken zonder zware kleding)
- no go area's voor politie en hulpdiensten in nogal wat Westerse steden (jongste voorbeeld:Zweden)

't Zijn maar een paar dingen die me zo door het hoofd schieten.
Juist en daar is het hier in België nog net niet te laat voor. We kunnen in oktober op lokaal vlak al een andere stem uitbrengen en volgend jaar het grote, nationale werk.
Anders zal het onafwendbaar zijn dat er hier veel bloed zal vloeien, als de jihadi's hun plannen ten uitvoer brengen. Ik weet al over welke wapens (machinegeweren en explosieven) ze beschikken en zelf heb ik hooguit een keukenmes, want ik heb me altijd laten laten misleiden door de lakse politiek in dit land en probeer als Belg zulke dingen maar eens in huis te krijgen.

We hebben een sterke, goed gewapende politiemacht nodig, willen we overleven en vrij blijven. De toestand is veel erger dan de media ons wil doen geloven. Deze trappen blindelings in de schijnmanoeuvres van de vijand.

Ik vrees er voor dat gewapende skinhead milities een noodzakelijk kwaad zal zijn om ons te bevrijden uit de multicul nachtmerrie, maar ik hoop dat de zaak nog politiek zonder oorlog kan opgelost worden.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 17:31.
Oud 28 april 2006, 17:30   #8
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wachten tot de juiste mensen op de juiste plaats zijn.
uhu... ja... ANDEREN zullen de Westerse beschaving redden voor u... Je betaalt tenslotte belastingen.

Oud 28 april 2006, 17:39   #9
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze Westerse regeringen verkopen hun ziel aan Allah en onze Westerse beschavingen mogen op de blaren zitten. Er worden zelfs wetenschappers ingehuurd om de islamitische misdaden in dit land goed te praten.
We moeten onze vrouwen maar laten verkrachten, omdat moslimmannen hun hormonen niet onder controle hebben. We moeten uit onze huizen gepest worden en zelfs vermoord, omdat ze willen koloniseren.
Oogluikend moeten we het ondergaan.

Ik beschouw mezelf nog steeds als een cultuurrelativist, maar wat in en ander land wet en regel is en hier in het Westen al eeuwenlang niet door de beugel kan, moet hier ook geen wet en regel worden.

Daarom wordt het hoog tijd dat wij ons verzetten tegen de gedachtengang van de staat. We moeten inderdaad kunnen spreken, zonder angst en zonder haat, zoals ons volkslied suggereert.
Deze eigenste regels worden overtreden door het CGKR, die een gedachtenpolitie inricht, die te vergelijken is met de door hen verfoeide Gestapo uit de tweede wereldoorlog.
Ze verfoeien Hitler als eerste, maar gebruiken als zijn instrumenten. Het volk laat zich brainwashen en het wordt hoog tijd dat we dat inzien.

Het Cordon Sanitaire is het beste bewijs dat er nog 1 politieke partij is, waar we onze hoop op kunnen vestigen. Het is dat of een burgeroorlog met vele doden en gewonden.

De haat onder de mensen groeit als een niet te bestrijden kanker en wordt gevoed van hogerhand. De zweer staat klaar om zijn etter te spuiten over de politiek correcte blinden.

Met Westerse trots moeten we onze gebieden terug heroveren op de Oosterse kolonisten. De enige manier waarop dit nog zonder geweld kan, is door een goede, strenge wet, die alle crapuul terugstuurt naar land van herkomst.

De ministers en de rijke bourgoisie, die zich niets van het gepeupel aantrekken, zitten ook niet veilig in hun gouden kooien. Waarschijnlijk worden zij nog het eerste slachtoffer van het monster dat ze binnengelaten hebben.
Is dat anti-blok propaganda ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:40   #10
Boadicea

Standaard

Citaat:
uhu... ja... ANDEREN zullen de Westerse beschaving redden voor u... Je betaalt tenslotte belastingen.

Ik kies op de eerste plaats mensen die mijn belastinggeld zullen gebruiken om me te beschermen, zoals het hoort, ja.
Als het niet anders kan, moet het volk wel de wapens opnemen om zichzelf te beschermen, maar dat verkies ik niet. We kennen allemaal het gevolg van oorlogen.
In ieder geval: ik ben niet van plan om een revolte te starten, want ik ben in de grond een vredelievend persoon, maar als het niet anders kan ... dan weet ik dat ik niet alleen zal staan. Genoeg mensen kroppen hun haat en frustraties op om het recht vroeg of laat in eigen handen te nemen.
Het enige wat me weerhoudt, is dat er dan ook mensen zullen afgeslacht worden, die het misschien niet verdienden. Daarom dat ik liever heb dat ze gewoon vertrekken.
Oud 28 april 2006, 17:41   #11
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Is dat anti-blok propaganda ?
Nee, leer lezen.
Oud 28 april 2006, 17:41   #12
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik kies op de eerste plaats mensen die mijn belastinggeld zullen gebruiken om me te beschermen, zoals het hoort, ja.
Als het niet anders kan, moet het volk wel de wapens opnemen om zichzelf te beschermen, maar dat verkies ik niet. We kennen allemaal het gevolg van oorlogen.
In ieder geval: ik ben niet van plan om een revolte te starten, want ik ben in de grond een vredelievend persoon, maar als het niet anders kan ... dan weet ik dat ik niet alleen zal staan. Genoeg mensen kroppen hun haat en frustraties op om het recht vroeg of laat in eigen handen te nemen.
Het enige wat me weerhoudt, is dat er dan ook mensen zullen afgeslacht worden, die het misschien niet verdienden. Daarom dat ik liever heb dat ze gewoon vertrekken.
Haat en frustraties, daar zeg je het.
Oud 28 april 2006, 19:48   #13
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zou u zo goed willen zijn uw beweringen met bewijsmateriaal te staven ??

Ik geloof namelijk geen snars van wat u daar schreef, maar u wil zich vast wel de moeite getroosten mij misschien op andere gedachten te brengen ??
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 20:30   #14
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou u zo goed willen zijn uw beweringen met bewijsmateriaal te staven ??

Ik geloof namelijk geen snars van wat u daar schreef, maar u wil zich vast wel de moeite getroosten mij misschien op andere gedachten te brengen ??
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50291

en moesten mijn oren en ogen alles kunnen opnemen wat ik hier dagelijks moet ondergaan door het vreemd crapuul, zou ik u nog bewijzen extra kunnen geven.

Daarnaast is er enkele jaren geleden in de Offerandestraat een winkeluitbaatster afgeslacht met een mes, omdat ze haar winkel niet wou verkopen aan vreemd crapuul. Mijn man en ik dreigen hetzelfde lot te ondergaan. Wij worden dikwijls met dezelfde bedreigingen aangesproken, als we hier geen plaats maken voor hen.
Ze dreigen ons tijdens onze slaap de keel over te snijden en hebben hier al drie keer 's nachts binnen gezeten. Gelukkig zijn ze nog niet tot in onze slaapkamer geraakt, omdat wij hier goede sloten (ook op onze binnendeuren) hebben.

En dan mogen we ze van jullie niet haten en terug wensen?

Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 20:34.
Oud 28 april 2006, 21:23   #15
Gargamel
Banneling

Standaard

Wtf Westers verzet.Ik woon toch in eigen land.Ik maakte geen grenzen,en nog minder deze doen gommen door de EU..

Mijn land is mijn haard en familie,den eertse gek die er komt zonder gevraagd te zijn krijgt een cadeau..mag 1 x raden wat het is
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 21:33   #16
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Wtf Westers verzet.Ik woon toch in eigen land.Ik maakte geen grenzen,en nog minder deze doen gommen door de EU..

Mijn land is mijn haard en familie,den eertse gek die er komt zonder gevraagd te zijn krijgt een cadeau..mag 1 x raden wat het is
Ik dacht aan het volgende: het waren toch de Walen die de allochtonen het hardst knuffelen en hen stemrecht hebben gegeven. (op het bloedrode SPa na waren de meeste Vlaamse partijen hier niet voor de vinden, maar ze zwichten voor de kraaiende haan)
Als we Vlaanderen onafhankelijk maken, moeten we geen dure F16's inzetten om ze terug te sturen. We gooien ze gewoon de voormalige taalgrens, dan landsgrens over en voila, dan mogen onze francofone knuffelaars er het geniet van hebben.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 21:34.
Oud 28 april 2006, 21:35   #17
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik dacht aan het volgende: het waren toch de Walen die de allochtonen het hardst knuffelen en hen stemrecht hebben gegeven. (op het bloedrode SPa na waren de meeste Vlaamse partijen hier niet voor de vinden, maar ze zwichten voor de kraaiende haan)
Als we Vlaanderen onafhankelijk maken, moeten we geen dure F16's inzetten om ze terug te sturen. We gooien ze gewoon de voormalige taalgrens, dan landsgrens over en voila, dan mogen onze francofone knuffelaars er het geniet van hebben.
door de moord op Joe is er nu toch al 1 Waal minder in Brussel.
Oud 28 april 2006, 21:37   #18
Boadicea

Standaard

Citaat:
door de moord op Joe is er nu toch al 1 Waal minder in Brussel.
Verdorie, sarcastisch maar waar ... en toch ga ik de daders niet bedanken of goedpraten. Ik zag Joe liever met zijn gezin verhuizen naar de dan minder knussige Ardennen.
Oud 28 april 2006, 21:40   #19
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) http://forum.politics.be/showthread.php?t=50291

2) en moesten mijn oren en ogen alles kunnen opnemen wat ik hier dagelijks moet ondergaan door het vreemd crapuul, zou ik u nog bewijzen extra kunnen geven.

Daarnaast is er enkele jaren geleden in de Offerandestraat een winkeluitbaatster afgeslacht met een mes, omdat ze haar winkel niet wou verkopen aan vreemd crapuul. Mijn man en ik dreigen hetzelfde lot te ondergaan. Wij worden dikwijls met dezelfde bedreigingen aangesproken, als we hier geen plaats maken voor hen.
Ze dreigen ons tijdens onze slaap de keel over te snijden en hebben hier al drie keer 's nachts binnen gezeten. Gelukkig zijn ze nog niet tot in onze slaapkamer geraakt, omdat wij hier goede sloten (ook op onze binnendeuren) hebben.

3) En dan mogen we ze van jullie niet haten en terug wensen?
1) Die mevrouw die u daar opvoert heeft niet beweerd dat wij 'onze vrouwen moeten laten verkrachten'. Ze heeft enkel gewezen op het bestaan van een bepaalde mentaliteit, die ik overigens verschrikkelijk verwerpelijk vind.
Verkrachting is ALTIJD een misdaad, ongeacht wie dat doet of waarom die iemand dat doet, en dient dus overeenkomstig bestraft te worden.

2) Is er bij u in de buurt dan helemaal geen politie meer ? Of heeft u die - om wat voor reden dan ook - tot nu toe nog niet op de hoogte willen brengen van wat daar allemaal gebeurt ?

3) Ik kan 'haat' onmogelijk aanraden. Dat u misdadigers gestraft wenst te zien, kan ik begrijpen. Als bovendien blijkt dat die misdadigers niet over de Belgische nationaliteit beschikken mogen ze wat mij betreft wel uitgewezen worden. Als het 'Belgen' zijn, moeten ze hun straf hier uitzitten.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 21:55   #20
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Die mevrouw die u daar opvoert heeft niet beweerd dat wij 'onze vrouwen moeten laten verkrachten'. Ze heeft enkel gewezen op het bestaan van een bepaalde mentaliteit, die ik overigens verschrikkelijk verwerpelijk vind.
Verkrachting is ALTIJD een misdaad, ongeacht wie dat doet of waarom die iemand dat doet, en dient dus overeenkomstig bestraft te worden.
Ja, maar de manier waarop ze er mee omgaat, door te suggeren dat Westerse vrouwen, die hier al eeuwen om hun rechten gestreden hebben, zich zomaar moeten aanpassen aan moslimmannen, vind ik niet goed te praten. Ze probeert het goed te praten en dat schiet me in het verkeerde keelgat. Verder ben ik het met u eens.

2) Is er bij u in de buurt dan helemaal geen politie meer ? Of heeft u die - om wat voor reden dan ook - tot nu toe nog niet op de hoogte willen brengen van wat daar allemaal gebeurt ?
Geachte, ik heb hier al PV's met hopen liggen, maar de daders laten me nooit een naam of adres achter. Daarom is het onbegonnen werk. Alle dreigementen gebeuren mondeling en daarom heb ik weinig bewijs. Van de inbraken, zijn die er wel, maar tja ... klachten tegen onbekende. De politie durft hier niet meer op te treden.

3) Ik kan 'haat' onmogelijk aanraden. Dat u misdadigers gestraft wenst te zien, kan ik begrijpen. Als bovendien blijkt dat die misdadigers niet over de Belgische nationaliteit beschikken mogen ze wat mij betreft wel uitgewezen worden. Als het 'Belgen' zijn, moeten ze hun straf hier uitzitten.
Op dat punt ben ik het volledig met u eens, maar over mijn haatgevoelens heb ik niet zoveel controle. Deze worden er bij mij ingepompt en gaan niet weg. Hoe meer de staat blijft knuffelen en hoe erger de politie hier op hun benen staat te trillen als er iets is en het laat om in te grijpen, hoe meer ik me erger. De fundamentalisten moeten er uit, simpel als dat, want die verzieken hier heel de boel. Aanpassen of opkrassen is de enige mogelijkheid, want er wordt een tijdbom gecreëerd in dit land. Vroeg of laat barst deze.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be