![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albert Van Nuffel, arrondissementeel secretaris N-Va neemt ontslag naar aanleiding van de gebeurtenissen in Wetteren.
Hij gaat niet akkoord en legt zijn mandaten neer uit protest tegen de handelswijze van de N-VA inzake haar cordon-politiek. Toch is zijn ontslag geenszins te interpreteren als een bekentenis om met het VB te willen scheepgaan in Buggenhout. Ik vrees dat de N-Va nog rake klappen zal krijgen wegens haar contradictorische houding. Op papier tégen het CS, in de praktijk ronduit pro. Dat moet falikant aflopen. Is er bij de N-Va echt geen webmaster die hun congresteksten van het net haalt? Of zijn ze er daar niet beschaamd in, dat de partijtop anders bestuurt dan hun leden het 'democratisch' op hun congres vastlegden?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat voor Albert Van Nuffel!!!
Wie durft deze moedige Vlaams-nationalisten volgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Niemand is onvervangbaar zal men denken. Maar feit is dat het heel wat oprechter zou zijn als men zou stellen dat de N-VA een voorstander van het cordon is en dat ze dat cordon strikt toepassen( de feiten in wetteren, mol etc hebben dit toch aangetoond) en dat men het zo in de teksten zou zetten.
Dan is er duidelijkheid. Maar de politiek van de n-va vandaag is A zeggen en B doen. Dus is het misschien geen slecht gedacht dat ze VOor zijn... misschien zijn ze dan in de praktijk TEGEN handelen. Laatst gewijzigd door ilfalco : 22 maart 2006 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Vraag is hoeveel er dan nog in de n-va blijven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wie van onoprechtheid geen punt maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() kijk, op de partijraad zal de situatie in Wetteren bekeken worden, ik hoop dat daar duidelijkhied geschept wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jij hoopt dat daar duidelijk wordt dat de partijtop liegt over Robert en zijn companen? Dat zou wel zeer naïef zijn. Het is diezelfde partijraad die, volledig in tegenstrijd met het partijprogramma en de congresbesluiten, verordonneerd heeft dat ieder die Vlaamse eenheid nastreeft moest gebannen worden.
Laatst gewijzigd door Egidius : 22 maart 2006 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar nogmaals, hoe oprecht de situatie in beide kampen is weet ik niet, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Als men informatie moet beoordelen op zijn betrouwbaarheid, dan kan men niet anders dan afgaan op het vertrouwen dat men heeft in de verstrekker ervan. Als men dan enerzijds Robert ziet en anderzijds de NVA-top, en hun betrouwbaarheid in het verleden, dan is de keus rap gemaakt. Robert heeft geen andere belangen dan Vlaamse eenheid. De NVA-top heeft al ettelijke keren gelogen en zelfs openlijk toegegeven dat liegen voor haar een aanvaardbare manier van campagne voeren is. Terzijde: ik ken weinig dingen die nog lager zijn dan mee te werken aan het extra bekladden van een oprecht militant die om zijn rechtlijnigheid geroyeerd is. Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() ik heb toch ook gezegd dat ik niet weet wie van de 2 de waarheid spreekt, of dat de waarheid mogelijk in het midden ligt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waar ik in alle vrijheid mijn visie uiteengezet heb. Ik heb er o.a. verklaard dat ik niet zou aarzelen in Wetteren te gaan voor een Vlaams-nationale éénheidslijst die er dan ook zal komen. Op het ogenblik dat ik gehoord werd waren er nog geen verregaande besprekingen met het VB aan de gang, die zijn er pas achteraf gekomen. Als de N-VA nu beweert dat ik gelogen heb in deze kwestie is dat haar zaak. Ik kan het tegengestelde niet bewijzen maar ik ben nu in een stadium gekomen dat het me zelfs niet meer raakt. Onze ontslagbrief voor de drie betrokken mandatarissen ligt klaar, maar dat zal ons niet beletten te blijven ijveren voor ons einddoel, een onafhankelijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aan jou het woord, tasmdevil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb overlaatst eens gesproken met Olaf Evrard en Michel Roelens, die indertijd uit de N-VA zijn gebonjourd wegens hun kritische houding.
Het blijkt dat progressieve rakkers uit het VNSU en C° er een sport van maken om iedereen die een beetje voor samenwerking pleit zwart te maken. Dat lijkt hier ook het geval te zijn. Alles is goed om Bourgeois minister te laten spelen en een kabinet te vullen met partijleden en die zo een 'jobke' te bezorgen. |
![]() |
![]() |