![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Organisatie WK 2010 is een grote chaosdo 06/07/06 - Stadions die niet afraken, problemen met het transport. Voor elk groot toernooi klinken dezelfde geluiden. Al zou de situatie in Zuid-Afrika, waar in 2010 het WK plaatsheeft, wel erg zorgwekkend zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() "Maar ze luisteren helemaal niet. Het is telkens van voor af aan beginnen." Of zoals een raadgever voor WK-stad Durban zei: "De linkerhand weet niet wat de rechterhand doet." "Het ziet er niet goed uit. Er heerst chaos en radeloosheid," schrijft zelfs een voetbalblad uit Zuid-Afrika zelf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Ik wil precies weten hoeveel het precies zal kosten, wie wat zal betalen en wat er nadien mee gebeurt", zegt de burgemeester van Kaapstad. "Moeten we trouwens niet eerst zorgen dat de mensen zuiver water krijgen?" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En hoeveel volk zal naar Zuid-Afrika afzakken? "Johannesburg is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, zeker voor blanken. En voor de voornamelijk zwarte voetballiefhebbers zijn zelfs de goedkoopste tickets onbetaalbaar." Bron Sporza. Mijn gedacht.. Ik stel voor dat als Zuid Afrika het niet kan organiseren dat ze het terug laten plaatsvinden in Duitsland. Een goede organisatie, prima stadions, leuke sfeer.... een geslaagd toernooi. Nu enkel nog goed voetbal..... ?? en dan bedoel ik attractief en open zoals in de groepswedstrijden. Vanaf de 1/8 finales was het huilen met de pet op...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 juli 2006 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Iets organiseren in Afrika, dat is vragen om problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() @topic starter
kon je deze topc niet na de finale starten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, voor die grote evenementen is het altijd paniek dat het niet klaar gaat geraken.
Kijk naar de Olympische spelen in griekenland laatst. Ook paniek alom en alles komt uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht. De enige zorg omtrent WK 2010 is of de Belgen er weer bij zullen zijn of niet... Al moeten ze dan op een bietenakker spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik heb ook even getwijfeld, maar het stond nu op Sporza en vooral het stukje waarin de fifa spreekt over de metro en tram die veel gebruikt worden... en die niet zouden bestaan vond ik toch wel heel erg hilarisch...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Strijd om organiseren van het wk was tussen Marokko en Z-Afrika .. Dat ze Marokko het wk laten organiseren, dan kan ik tenminste voor Griekenland en eventueel België gaan supporteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De perfecte plaats en tijd om aanslagen te plegen door het gebrek aan veiligheid en geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij had Belgie (op zijn best dan wel) op dit WK best iets kunnen doen. Die eerste ronde bulkte echt niet van hoogstaand voetbal. En al spelen de Belgen dan geen supervoetbal, van anti-voetbal kun je ze zelden beschuldigen...
![]() |