![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit deze thread : http://forum.politics.be/showthread.php?t=51805
Percalion en Metternich worden grappig maar de moderatie liet weten dat ze on-topic moesten discussieren. Dus dat kunnen ze hier doen in K&K. Al serieus genoten eigenlijk... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *kuch*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig ze.
![]() |
![]() |
#4 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Onder engelenkoren stortten de heilige Belgische templiers, jawel, alle 30 miljoen, zich op de demoniSSche aanwezigheid van de VlaemSSch-nationalisten. Hun zwaarden blonken in een tricoloor licht en vlaggen verschenen aan de bomen waar zij passeerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berichtgeving uit het noorden van Vlaams-Brabant:
Ik tik dit nog snel want ik heb niet veel tijd meer. Een groep van 60.000 Belgicisten is sinds 6 uur deze avond onze gemeente ingemarcheerd. Onder het scanderen van "l'union fait la force" trokken ze doorheen de straten en namen gemeentehuis, politiegebouw en de belangrijkste cafés in. plichtsgetrouw kom ik dit nog melden terwijl op de oprit de motor van mijn wagen reeds warm loopt. Vrienden van me belden me reeds op om te zeggen dat er werd gevraagd naar mensen die de Vlaamse Leeuw ooit hebben uitgehangen. Een paar verkeerslichten die in het zwart en geel waren geschilderd zijn reeds neergehaald en quasi alle N-VA en Vlaams Belang gezinde gezinnen worden in vrachtwagens geladen. Ik moet nu maken dat ik wegkom. Ze zitten al in de straat die uitgeeft op de mijne. Leve de revolutie! Leve Vlaanderen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je Sociale Geografie hebt, is alles goed om proberen te lachen - wat falikant mislukt, uiteraard.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excellent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Brekend nieuws vanop het Antwerps front:
nu de daemoniSSche VlaemSSch-nationalisten verslagen zijn, houdt niemand de 32 miljoen dapperen nog tegen. Ikzelf ben hier ingegraven in Borgerhout samen met 10 andere uitstervende dinoSSauruSSen van VlaemSSch-nationalisten. Reeds hoor ik de 33 miljoen patriotten naderen, omringd door heilig tricoloor licht. Hans I le Grand wordt op een draagstoel meegedragen door de massa en Leopold II zweeft vooraan. Slechts een onverlaat durft vies te kijken naar dezen grooten leider, de straf voor deze majesteitsschennis is dan ook direct, eraf met die handen! Ik moet nu stoppen met schrijven en dringend vluchten aangezien de 35 miljoen dappere Belgen de linies gewoon overwandelen. Kogels ketsen af op het tricoloor aura dat rond hen brandt, de uitstervende VlaemSSch-nationalisten kunnen hen zelfs niet aankijken, zo fel is het tricoloor licht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() jullie zijn met mijlen verslagen door dit
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25940 en dat is niet ik K&K verschenen, maar in 'communautaire'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn konijnen zijn in open rebellie uitgebroken! Bert, m'n haan, hebben ze intussen al gelynch, en z'n kop op een grote wortel gespiest. Niet alleen het symool van het Wallingantisme heeft het met z'n leven moeten bekopen, ook de poes van m'n buren (heb nu eenmaal geen leeuwen lopen in mijn tuin, en een kat was the next best thing) werd vertappeld door hele meutes konijnen die franskiljone en royalistische hymnes piepten.
De negen rapen die ik hen als voer de laatste keer gegeven heb, hebben ze omgetoverd tot een uitvergrote replica van een ijzeratoom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sms dit naar een internet gateway. De 45 miljoen belgicisten zitten me op de hielen. Ik hoop de grens met Duitsland nog te bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar ik gehoord heb, is de bevolking daar naar hun plaatselijk gemeentehuis, postkantoor, treinstation,... getrokken en hangen ze nu alle vlaggen 90° gedraaid. Dat voorspelt dus weinig goeds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik heb mij ondertussen verschanst in Zeeuws-Vlaanderen maar het blijkt dat de 48 miljoen belgicisten nu begonnen zijn aan een annexatieoorlog. De revolutionaire legers trekken nu alle omringende landen binnen. De Dauphin van de BUB heeft zich ondertussen te Brussel gekroond en heeft het Eerste Belgische Keizerrijk uitgeroepen. Zijn eerste daad was de oorlog verklaren aan alle niet-monarchieën en vervolgens ook aan iedereen die belgischen grond bezit.
Er zijn reeds schermutselingen aan de Nederlandse grens gesignaleerd waar een troep wilde konijnen de eerste linies al heeft proberen te bestormen. Een groep uitstervende VlaemSSch-nationalisten is ondertussen begonnen aan een ritueel om Willem I terug te doen opstaan uit de doden. Sommige nieuwsbronnen zeggen dat den Grooten Leopold II reeds de Rijn heeft bereikt in Duitsland, waar mensen massaal de wapens neerwerpen. Het leger van de 50 miljoen belgicisten verovert Duitschen grond zonder één schot te leveren lijkt het wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Special Reporto!
De Spaanse premier Zapatero verklaarde op TVE al z'n bevoegdheden over te dragen aan de Spaanse koning. Achter hem stond een schare brede gespierde kerels in knalblauwe T-shirts en bivakmuts. Als eerste daad overhandigde Juan Carlos het bestuur van de Belgische kolonies Benidorm en Motril aan de plaatselijke Belgische milities. Juan Carlos betreurde dat deze Belgische enclaves zo lang van hun Belgisch moederland gescheiden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ici radio Kinshasa, ici radio Kinshasa.
Nous, peuple congolais,nous nous rejouissons des evénements qui secouent la caste dirigente flamande , et nous souhaitons refaire partie de cette grande nations. Kinshasa sera bientôt rebaptisée Léopold-ville en l'honneur de notre bourreau bien-aimé. Nous mettons notre cuivre, notre caoutchouc et nos jeunes filles �* la disposition de nos colonisateurs libérateurs. Laatst gewijzigd door driewerf : 11 juni 2006 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ondertussen hebben de Fransen hun republiek unaniem verworpen en de Bourbons hersteld. Koning Louis XXX regeert dan nu ook terug vanuit het Louvre, het museum zal verplaatst worden naar het parlement, aangezien democratie nutteloos is nu de absolute monarchie nu is gereïnstalleerd. De verovering van Duitsland is ook bijna een feit, binnen luttele uren bereiken de 56 miljoen belgicisten Berlijn.
Ikzelf ben nu reeds naar Friesland moeten vluchten aangezien de konijnen enkel een verkenningsdivisie bleek te zijn. 20 miljoen belgicisten hebben nu Nederland bijna geheel onder de voet gelopen, Hans I le Grand vanvoor die uitriep dat Belgica Irridentia eindelijk terug bij het Belgische Vaderland zou gevoegd worden. Ondertussen zijn er geruchten dat in Rusland de tsaristische regimenten bezig zijn met een glorieuze overwinningsmars richting Moskou. Laatst gewijzigd door Metternich : 11 juni 2006 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jullie zijn hier echt goed in. |
![]() |
![]() |