![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politiestaat van de Volksrepubliek China ontstond als een communistisch land. Om die onnatuurlijke staatsvorm niet te laten imploderen werd aan een uitgebreid repressieapparaat gewerkt.
China heeft het communisme nu laten liggen en zich bekeerd tot het kapitalisme, zonder zich te ontdoen van zijn repressieapparaat. Resultaat: China is een slavenkamp geworden ter meerdere eer en glorie van de vroeger verguisde westerse kapitalisten. Als men nu eens even consequent was als bv. met Kosovo en Irak, dan zouden we China moeten platbombarderen tot er een echte democratische republiek ontstaat. Maar China is economisch te belangrijk... Of hoe China Jihad en McWorld verenigt.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier gaan we weer;
Uit recente "lesjes" is gebleken dat "democratie" geen vastliggend begrip is. Zelfs "verkiezingen" zijn geen garantie voor "democratie". Het is bijvoorbeeld door een aantal beslist "ondemocratische" maatregelen dat Rusland en China nog als natie bestaan..... In Palestina en Irak blijkt wel dat "democratie" niet iets is dat exporteerbaar is. Er zijn zelfs volledige naties die,per verkiezing,regeringen kiezen die hun eigen bevolking konstant proberen te leiden als een kudde dom vee (Iran),of met allerlei zaken behalve de gewone burger bezig zijn (VS). [zoek het verschil] Laat China maar gerust ,ze doen het op hun manier,zoals altijd... ![]() Hier,in de EU,is er ook konstant werk aan het systeem,ONS systeem |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
principe is al 3000 jaar oud: VERDEEL EN HEERS
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier,in de EU,is er ook konstant werk aan het systeem,ONS systeem
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() China is één slavenstaat geworden...