![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Pas een PS3 gekocht. Toch wel een lichte ontgoocheling. Niet alleen kost dat ding toch wel ontzettend veel voor wat het waard is.
Blijkt nu ook dat ik mijn playstation 2 spelletjes niet met dat ding kan spelen. Dus geen andere optie dan naast de 400 die ik voor dat ding betaald heb. Ook nog eens 70 euro neer te tellen als ik een ander spel wil spelen. ![]() Wie van jullie is er blij/niet blij met zijn PS3?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Troost u, het is ook een blu ray speler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ikzelf heb niets van playstation, xbox, wii of dergelijke. al van kleinsafaan bezig geweest met de wonderlijke wereld van de computer, dus al die brol nooit nodig gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Probleem is wel dat als je geen Windows wil, je niet veel andere alternatieven dan hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Tja, de PS3 is gewoon ne flater van Sony.
Zoals hierboven aangegeven kan de goedkoopste versie inderdaad geen PS2 en PS1 games spelen. Bij de duurdere PS3 heeft men voor de Europese versie de backwards compatibility harware vervangen voor emulatie-software. De Amerkaanse en Aziatische veries hebben dus nog de Hardware voor backwards compatibility. Mij krijg je geen PS3 verkocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus net zoiets als Windows Vista.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vroeger nog een SEGA Game Gear gehad. Maar ik veel gebruikte ik dat niet. Enkel als we op reis gingen.
Ik hou mij niet bezig met die prularia.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 28 januari 2008 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In het begin had ik genoeg problemen met het afspelen van de ps2-spelletjes maar nu draait alles erop. Zelfs mijn externe harde schijf heb ik verplaatst van mijn pc naar mijn ps3, gewoon omdat de ps3 zowat alles draait en dat zonder problemen (mp3, mpg, dvix, ...). En als extra, de goedkoopste BluRay-lezer op de markt. ![]() De meeste online-games zijn... fingerlicking good... ik heb zelfs nog nooit last gehad van lag of andere netwerkproblemen die typisch waren met online-games voor de pc. ![]() Als toekomstplan ga ik er Linux opdraaien maar... eerst nog wat bijlezen en ergens een usb-toetsenbord zoeken. Kortom... een gelukkige klant van ps3 ![]()
![]() |