![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Stel; je dochter/kleinkind vermoord is, en het is zeker is dat de opgepakt verdachte de dader is.
Er zijn honderden verwijzingen, maar geen directe bewijzen, men moet de dader laten lopen. Zou je overwegen die dader te vermoorden respectievelijk te laten vermoorden? Zou je het ook in praktijk brengen? Opm. Aan de vaste dwarsliggers onthoud u a u b van u pseudo intelligente opmerkingen over de vraag naar de zekerheid of het bewijs, hou u simpel aan de stelling dat het vast staat dat hij de daders is. Laat ons bv een moord zoals op Stacy en Nathalie nemen en een moordenaar zou hier. Laatst gewijzigd door humble : 1 juli 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kunt het antwoord maar weten als het echt gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() wat denk je nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() die lag neer de moment dat zijn kleine teen het prison uitkwam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ZO zeker bent dat de opgepakte verdachte de dader is, dan zou een jury hem ook veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vrees dat mijn slechtste "ik" zou bovenkomen: eerst zonder verdoving netjes balletjes afsnijden, dan langzaam laten verhongeren (alle drie dagen stuk brood + water) terwijl hij constant kindergehuil mag horen. (was scenario dat ik voor Dutroux had geschreven)
Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2006 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() dees is ook een goeie : vingers door stront laten graaien tot vingernagels "verzadigd zijn , inkepingen maken met roest mes in handpalm , vingers in de wonden steken en intapen met pattex tape
in put smijten en natuur en gangreen zijn werk laten doen dat deden ze vroeger nogal eens en t schijnt dat ge daar zo zot van werd van de pijn dat ze hunne eigen kop insloegen (dat was mijn dutroux scenario ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Waarom niet?
En weet jij hoe zijn slachtoffer leden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe erg denk je dat die vermoorde kinderen hebben geleden?
Buiten het afsnijden (afknippen?) van balletjes ben ik niet in staat tot enige fysieke marteling. Mens mag blijven leven van mij, maar moet wèl constant aan zijn daden herinnerd worden. Dat 'm er maar zelf een einde aan maakt voor mijn part.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie moet al dát leed nu weer betalen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 1 juli 2006 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pak nog een pilletje rund!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() Mijn zoon denkt hetzelfde als prien meteen doodschieten.
Ik het zou laten doen, kwestie van die gruwel niet de kans te geven nog een leven te verwoesten. Vermoorden lijkt me te eenvoudig, ik zou zijn twee knieên en zijn ellebogen laten verbrijzelen. Opdat hij niet verzorgd zou moeten worden dacht ik hem zijn linkse arm te laten. Een opvallende brandmerk in het aangezicht bv pedo is een must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Medelijden is ook echt lijden.
In feite straffen we de dader niet om zijn misdaad, maar om het medelijden dat zijn misdaad veroorzaakt. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 1 juli 2006 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Moet" is wat teveel. Maar er is toch niets tegen, of wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals het nu gaat, vermomt de staat de roofdieren met een schapevel en lost ze dan in ons midden. Als het om een tijger ging, zouden we dat niet pikken en zou hij meteen neergeschoten worden, maar als het een gevaarlijke pedofiel betreft vindt de overheid het blijkbaar wel normaal. Laatst gewijzigd door baarle : 1 juli 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() In feite straffen we de dader niet om zijn misdaad, maar om het medelijden dat zijn misdaad veroorzaakt
Als je tot die conclusie komt ben je wat wereldvreemd, flippend rund is hier een wel gekozen naam. Hoofdzaak is hem beletten nog meer schade te doen, dus de maatschappij beschermen. Hem beletten zijn ballen nog te gebruiken, zich te verplaatsen, verwondingen aan te brengen andere kwaad te doen. Als dit gepaard gaat met pijn voor hem of zelfs door het uitschakelen van hem heb ik er geen probleem mee. Laatst gewijzigd door humble : 1 juli 2006 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Wat betreft; zou je dat ook in praktijk brengen?
Ja zonder twijfel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke straf verdien je dan moest je je vergist hebben? Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 1 juli 2006 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |