![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Omdat de moderatie deze interresante topic gesloten heeft en dan ook mijn laatste post in 'vragen aan de moderatie' deleted heeft nu de 2de deel van de topic, maar nu moet de discussie 'inhoudelijk gebeuren en geen persoonlijk schelden,' ok? Zegd namelijk de moderatie.
Deel I: http://forum.politics.be/showthread.php?t=52095 Dus hier is deel II ((In de vragen aan de moderatie topic stelte Jan nog deze vragen: "1. Dus, u meent dat de moderatie hier niet neutraal is? 2. Nochtans was het u die over "oud Nazi beulen in het VB" begon. Kijk maar eens na in de volgorde van de berichten. Niet ik. 3. Of weet u nu echt niet meer wat u zelf schrijft?" Mijn aantwoort heeft de moderatie gewoon 'deleted': dus hier nog eens: 1. Ja dat neem ik aan. 2. Ja omdat ik denk dat in de VB een hoop 'oude Nazi' beulen zitten, maar dat kan je blijkbar niet meer zeggen, 'vrije meningsuiting,' weet je wel. 3. Toch dat weet ik nog heel goed... ![]() Dus dat is nu klaar, nu een 'inhoudig' 'discussie' over 'leve Belgie' zonder schelden a.u.b. Ik vind Belgie een top land, en jullie? ![]()
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 26 juni 2006 om 21:26. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Top weet ik niet.
Hangt er van welke top. Top van corruptie? Top van francofonie? Top van leugenachtigheid? Top van ondemocratische tradities? In alle geval is België een ex-land. Ik discussieer er niet meer over en hou me liever met de toekomst bezig. Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 21:42. |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat vind ik van België? Tja, fascinerend land, dat absoluut. Het voelt ook minder als buitenland aan dan bijv.Duitsland(Vlaanderen sowieso).
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Uw nieuwe thread is een verderzetting van de discussie die u had met de moderators. Het is niet de bedoeling om desbetreffende discussie hier verder te zetten. Mvg, Diatonos. |
![]() |