![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ch/index.shtml
Allemaal normaal...hier sterven dagelijks mensen omdat ze hun medicatie niet meer kunnen betalen, of er geen tussenkomst op krijgen omdat dat te duur is voor de sociale zekerheid in ons land. Laatst gewijzigd door Duupje : 15 juni 2006 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() 1. Er bestaan geen illegale mensen
2. Men mag geen hulp aan mensen weigeren 3. Dokters, medici zijn in ieder geval gebonden door hun hippocratische eed
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.Met een illegaal wordt bedoeld : een persoon die onwettig in een land woont. Ze bestaan hier dus wel.
2.Correct 3.Correct 4.Waarom dan eigen mensen in de kou laten staan. En klagen dat er geen geld is voor de legale bevolking? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat deze problematiek duidelijk maakt is dat we dit medisch toerisme moeten bestrijden. België is te klein om de ziekenzorg voor héél de wereld op zich te nemen.
Anders komen we in een situatie dat men wet op het recht op verzorging[SIZE=1](voor iedereen, ongeacht de status)[/SIZE] moet aanpassen/afschaffen. En wie wil dat? Maar zoals Duupje zegt in pnt4, is dit al realiteit ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 15 juni 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand ongewenst en onwettig in mijn huis komt wonen, gaat het toch niet op dat ik zijn dokter moet betalen, als hij ziek wordt?
Voor mijn part moeten de mensen die o zo tegen het terugkeerbeleid zijn, dan ook de kosten dragen die het met zich meebrengt van diegenen die hier eigenlijk niet zouden mogen zijn volgens de door ons democratisch gestemde wetten. Ik snap iets niet. Iemand die hier onwettig verblijft en ziek wordt, moet bij het OCMW bewijzen dat hij hier woont vooralleer zij tussenkomen is de ziektekosten? Hoe kan iemand die hier onwettig verblijft aan een appartement geraken? Dat is toch helemaal om mee te lachen toch? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Geen enkele mens zou ziekenzorg ontzegd moeten worden.
Interpreteer dat zo u wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen volk eerst ! En doe nu niet of het in andere landen het er anders aan toe gaat. Daar trek ook jij indien dat het geval zou zijn aan het kortste eind. Alleen hier krijgen anderen voorrang op legale Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BELGEN !
Wettelijke personen met een BELGISCH paspoort ! Zo moeilijk om te vatten misschien wat een Belg is? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het interesseert mij absoluut niet hoe het er in andere landen aan toe gaat. België is toch zoveel superieur? Bewijs het dan bij deze... Een legale Belg kan mij evenveel schelen als een illegale Belg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Casca : 15 juni 2006 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |