![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar komt de regering nu mee af ...
Een bonus van 8000 euro als een politie geen misbruik maakt van z'n opgespaarde ziekteverlof ( ![]() Je zou denken: een hapklare brok voor heel wat forumgangers die ieder zo'n wetsvoorstel en regeling ervaren als een knalrooie lap voor een wilde stier ... Maar o wee, nu komen de sossies (extreem links, communisten, linkiewinkies, wa nog allemaal) ermee af hoe onnozel da zo'n regeling is, da door simpelweg de ziektecontroles wat op te schroeven het probleem opgelost is. Het resultaat: dooooooooooodstil uit extreem rechtse hoek ![]() Ze zouden eens moeten toegeven dat hun eindeloze stigmatisering van "rood die ons land naar de ... helpt" niet zo erg naar de waarheid is ![]() Ik hoor de kleutertjes weer al afkomen hoor: ne rooie, nen linkiewinkie ? Wie, ikke ? Nee hoor, ik zet gewoon graag en heel terecht extreem rechts te kakken. Graag gedaan ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is zo wie zo al hallucinant dat iemand recht heeft op een aantal ziektedagen per jaar, en dat die dat kan "opsparen" om al zo (met ziektebriefje weliswaar) op een aangename een rustige manier zijn loopbaan mag beëindigen. Typisch iets voor ambtenaren zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Idd. Leerkrachten hebben dit ook. En toen men dit (terecht)wilde afschaffen, kwam er dan ook hevig protest. Want opsparen van ziektedagen was een 'verworven recht'... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Face it, rechtse rakkers zouden gewoonweg een dikke vette streep door heel die charlatan-regeling hebben gezet 8)
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Immigranten? Schrap ze! Linksen? Schrap ze! Werklozen? Schrap ze! Daklozen? Schrap ze! Gehandicapten? Schrap ze! Gepensioneerden? Schrap ze! Homo's en lesbisiennes? Schrap ze! En dan plots..."Is hier nog iemand?" weerklinkt het in een luchtledige samenleving. Het is er rustig, het is er stil...er is dan ook niets in de perfecte Arische wereld van rechts...
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie niet denkt en praat zoals mij? Schrap ze! Juist, wie had het de laatste tijd alweer over vrijheid van meningsuiting? Juist, ja! ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U kon het niet beter verwoorden, dank daarvoor.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezwam hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN