![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onlangs verkondigde het brusselse parlementslid Walter vandebossche dat de cdenv vollop op de allochtone kiezer mikt , nu in brussel is dat allicht idd de enige kiezer waar ze nog stemmen kunnen halen.
Maar ook hier in Willebroek toont de cdenv zich als de opvrijer nr 1 van de moslims. Men zou denken dat ze gedwee (zoals elders) coalitie partner spa volgt, maar niets is minder waar men neemt zelf het inititatief voor de blijvende subsidiering van de apartheidsjeugdbeweging "shorouk" en men moedigt ze zelfs aan tot samenwerking met het gecontesteerde jeudguis roezie in mechelen. En wat ik al eerder zei was het ook duidelijk dat de cdenacv ook in antwerpen vollop hengelt naar de moslimstem niet alleen door ergun top en nahima lanjri en de overgelopen spa allochtoon maar ook door meer extreme moslims zoals de secretaris van de moskeefederatie die in palestian de jihad ging steunen (zelfs financieel). Beseffen zij niet dat de islam 100x zo dominant is als het christendom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze beseffen vooral niet dat er op dit ogenblik nog steeds een veelvoud aan niet-moslims rondloopt.
Zoals ik al eens schreef: ooit stemde ik op Agalev, tot Mieke Vogels zich geroepen voelde om een sjalleke op te gaan zetten om "te integreren" tussen de moslimvrouwen. byebye van MIJN stem, en blijkbaar toch ook van een heleboel andere mensen! Zo te zien heeft haar sjaaltje minder stemmen binnengehaald dan er zijn afgevallen. Ze doen maar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mijn moeder stemde ook vroeger agalev( krijgt zelfs nog steeds het boekje kompas oid , ze was zelfs lid) maar nu ook uit zelfvedediging VB.
Als men ziet hoe Groen in mechelen mewerkt aan de megalomane projecten van Somers ( met torens in walem waar meer dan de helft van leeg staat). In mechelen steunt groen volledig het natuurvernietigende beleid van somers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enerzijds vind ik het wel vreemd dat de CD&V moslims op haar lijst zet. Ik vind het niet kunnen voor een Christelijke partij om islamieten in de politiek te krijgen.
Anderzijds pikt de CD&V daardoor misschien stemmen in van de SPA (de échte vijand van Vlaanderen, buiten de PS natuurlijk). Het is dus een vrij dubbelzinnige situatie, en ik weet niet goed of ik het goed of slecht moet vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je als christen kan kiezer tussen een moslim (waar je geloof voor 95% mee samenvalt) of een heiden, is de keuze wel snel gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En trouwens, als gelovig katholiek vind ik het een verschrikkelijke belediging dat jij zegt dat mijn geloof voor 95% samenvalt met de islam. Voor ons is God Liefde, voor hen is God iemand die wil dat andersdenkenden uitgeroeid worden. De moordenaars gaan daar zelfs naar de hemel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kruistochten waren ook liefde zeker,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft het VB de allochtonen niets te bieden, misschien? Bevat het VB-programma niet genoeg punten waar duizenden migranten, op de eerste plaats van de eerste generatie, het mee eens kunnen zijn? Zijn vele moslimouders geen vragende partij voor een hardere aanpak van het straatgeweld? De eerste (en deels ook tweede generatie) migranten zijn fundamenteel medestanders in de strijd voor conservatieve waarden, tegen criminaliteit en zelfs tegen ongecontroleerde immigratie Waarom laten jullie deze stemmen links liggen? Toch niet uit vrees dat je je programma dan zal moeten aanpassen? Er wordt toch in Brussel ook op francofone stemmen gemikt, en daar lijdt het programma toch ook niet onder? Pim Fortuyn kon het wel. Als het VB wil overleven en het CS doorbreken, zal het zijn aandeel in de vreemdelingenstemmen moeten opeisen. Niet de migranten zijn de vijand, wel degenen die hen welbewust inzetten als wapen om de bevolking te verdelen en zelf aan de macht te blijven. Laatst gewijzigd door baarle : 30 juni 2006 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 30 juni 2006 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() aj aj , iets van duuzend jaar geleden , hedde niks recenter
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaani_Dushman, je stelt me ongelooflijk teleur.
Die foto stelt Amerikaanse terreur voor, dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met de katholieke kerk. Integendeel, je weet dat de kerk die oorlog zeer sterk veroordeelt. Het gaat hier om machtsgeile amerikaanse imperialisten, niet over katholieke gelovigen. Ik meen het, je stelt me echt teleur. Ik kan je vaak niet volgen in je linkse ideologie, maar ik had wel een hoge achting van jou. Je lijkt me een zeer intelligente persoon. Maar dit soort ongerijmde gegevens geven is gewoon een kaakslag naar de kerk toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 99% van de moslims verwerpt het moslim-terrorisme.
De meeste islamitische religieuze leiders verwerpen het moslim-terrorisme. Slechts een zeer kleine minderheid misbruikt de islam voor hun politieke spelletjes. 99% van de christenen verwerpt de Amerikaanse terreur. De meeste christelijke, en vooral katholieke, religieuze leiders verwerpen de Amerikaanse terreur. Slechts een zeer kleine minderheid misbruikt het christendom voor hun politieke spelletjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De islamitsche leiders veroordelen het eens af en toe, op internationale conventies (omdat het van moeten is), meer ook niet.
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit al op een school met allochtonen gezeten. 90% van de moslimjonegren steunt dat terrorisme!Zeker als het tegen de VS of israel gericht is. In jordanie was de steun voor al quada 70%! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks ga je het opblazen van een Amerikaanse tank nog gaan omschrijven als terrorisme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doet het VB nooit. De afgelopen jaren hadden ze meer dan eens de perfecte kans om zonder gezichtsverlies het racisme af te zweren. Maar dat zou zelfmoord betekenen. Racisme is het wezen zelf van het VB.
|
![]() |
![]() |