![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Met de regelmaat van de klok spoelt het ene incident na het andere over de hoofden van onze vreemde bevolking. Meer en meer hoor je dat de oudere generatie en de allochtoon die zich reeds integreerde en iets te beschermen heeft, het zat is. Hij/zij wil niet belaagd en bedreigd worden. Zij willen rust en kalmte. In Antwerpen zouden een aantal op het Vlaams Belang stemmen zoals een aantal van onze joodse medeburgers.
Bestaan hierover objectieve gegevens ? Wat doet het VB hieraan ? Zijn zij geïnteresseerd in deze stemmen ?
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geloof dat er hier ergens iets van op het forum stond, maar ik weet niet echt meer waar. Er zijn inderdaad niet alleen kiezers van vreemde origine die op het VB stemmen, er zijn zelfs VB leden die van vreemde origine zijn.
Die vreemde VB'ers zijn idd tegen verdere migratie omdat die steeds de integratie terugdraait. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb dit ook al meermaals gehoord.
1ste(en 2de) generatie allochtonen zijn het beu om op te draaien voor de wandaden van hun kinderen en kleinkinderen. Alsook de allochtone vrouwen, die als de dood zijn voor de intrede vd échte Islam(lees:onderdrukking vd vrouw) Dit alles zegt genoeg over de incompetentie vd huidige politiek. Want zeg nu eerlijk...als je als allochtoon(m/v) voor het VB stemt, is er toch iets mis met de rest vd politiek. Een allochtone stem voort 't VB moet toch het schaamrood op de wangen van VLD/SP-a brengen....niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest denk ik dat dit taboe is en eerder te wijten aan het slechte beleid van de traditionele partijen dan aan de aantrekkingskracht van het Vlaams Belang. Kun je je afvragen hoe fantastisch die partijen het verkorven hebben... Zuster Alexandra heeft er ook nog een stukje over geschreven: http://www.secessie.nu/pdf/999-58.pdf
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vele allochtonen stemmen op het VB wegens de veiligheidsproblematiek. vergeet niet dat vele allochtonen vrij conservatief zijn en voor een harde aanpak zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() De Partij van de Arbeid organiseerde bij iedere vekiezing verkiezingen voor vreemdelingen en ik meen mij te herinneren dat het toenmalige Vlaams Blok 4% haalde in Gent.
Er zijn nogal veel klachten van Turken en Marokkanen over de toestroom van Oost-Europeanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet na een gesprek met mijn marokkaanse buren dat zij vlaams belang stemmen. Vooral het knuffelbeleid tegenover jong krapul doet hen vrezen voor hun kinderen en daarom stemmen ze vlaams belang.
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Ja er bestaan allochtonen die voor het VB stemmen(net zoals er waarschijnlijk ook Joden, holebi's,... voor het VB stemmen). Alleen ben ik er vrijwel zeker van dat hun aantal heel beperkt zal zijn.
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je er enige aanwijzing voor, of beperk je je terzake tot je duim? En waarom zou het aantal allochtone VB-stemmen beperkt "moeten" zijn? Ik ben er daarentegen "vrijwel zeker" van dat hier nog een enorm stemmenreservoir op het VB ligt te wachten. Het enige probleem terzake lijkt mij de vraag of het VB wel ten volle geïnteresseerd is in die stemmen. In hun plaats zou ik er voluit voor gaan, zoals Pim Fortuyn in Nederland gedaan heeft. Elke allochtone VB-stem is immers een driedubbele kaakslag voor het regime. Laatst gewijzigd door baarle : 30 juni 2006 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Leven jullie op de maan? Het Vlaams Belang is een partij die staat voor: duidelijke wetgeving, waarden en normen, een veilige maatschappij en zo voort...
Wie wil dit niet? Alles wat links is waarschijnlijk en een hoop goedgelovige mensen die denken dat vragen van zich aan te passen gelijk is aan racisme... Zodoende, iedereen die wil dat de maatschappij voor IEDEREEN leefbaar wordt, zal stemmen voor het Vlaams Belang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() ![]() Ge zou verschieten hoeveel van die pijpekrullen op het Blok stemden zelfs ne marouf met kopvod heeft toen blok gestemd al moet ik toegeven dat ik haar hand vasthield omdat de kut toch niet verstond wat er op het scherm kwam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
die kennnen geen schaamte ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
gij hebt ook tijd teveel he
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De stemmen van allochtonen zijn niet wenselijk.Ze mogen de partij niet beinvloeden.Als ze voor het vb stemmen zijn het masochisten.Mijn houding tegen hen is en blijft afwijzend.Ze zijn niet welkom.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze bijstand vroeg? Problemen met computerstemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() inderdaad als ze hulp vragen zie je hoe ze stemmen en kan je ze zelfs sturen als ze totaal niet weten hoe dat het gaat
![]()
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Dat vind ik dus crimineel ... in de meeste gevallen wordt dan wel gemanipuleerd in de andere richting hoor... men die oude mensen de paieren stemmogelijkheid moeten gunnen.
|
![]() |
![]() |