![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse krijgt boete voor gooien van kersenpit
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3521667...kersenpit.html http://www.zie.nl/video/algemeen/Vla...t/m1nzir3fplil http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...uwstraat.dhtml Citaat:
spletschhhh , krijgt die vogel dan ook een GAS-boete ?? De verzuring der maatschappij , of toch nodig ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwerfvuil is dan ook een vervelend en duur probleem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om het wat simplistisch te stellen : bedelarij, gauwdieverij en winkeldiefstal daarentegen....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 10 juli 2013 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moest maar geen Vlaamse zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waarschijnlijk iemand van de NVA, dan is een boete altijd gerechtvaardigd.
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 juli 2013 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van mij mogen ze dan direct die aspirant-agenten eens 's avonds in een donkere straat een kersenpit en wat meer in hun achterste steken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kersenpit ligt op de stoep. Een schoenzool met holtes neemt de kersenpit mee. Of een vogel. Of het regent en de kersenpit spoelt weg. En dan kaart de overheid af en toe aan dat er stadsvlucht is.; dat de economie niet herleeft. De overheid moet weten wat ze wilt en zich niet gedragen als een zeurend, verwend kind. Ik schuw steden toch al. Ik woon op vijf minuten fiets van Leuven centrum en ben er al twee maanden niet meer geweest. Waarom zou ik er gaan als elke geste die je doet je een berisping kan opleveren? Eéntje is voldoende om de dag te verknallen. Wie heeft nog zin om geld uit te geven op plaatsen waar je een boete krijgt voor een kersenpit? En dan vragen de mensen zich ook nog af waarom er zo'n hoge zelfmoordcijfers zijn. En laat ons eerlijk wezen: in bepaalde wijken heeft zo'n aspirant agent handen vol werk om één straat 'te doen'. Maar daar durfden ze niet te komen zeker? Zoals in mijn buurt waar je vaak over zwerfvuil moet heen stappen om je glas in de glasbak te kunnen poneren; een situatie die al twee jaar duurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wat gaat die vrouw daar ook zoeken in die strontstad.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee, ik probeer op die manier mijn bescheiden steentje bij te dragen. Je zou verschieten hoeveel afval je o.a. in de glascontainers kan steken, ook tussen het papier verdwijnt er veel afval.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De vertwijfeling in de blik van die dame.
Schitterend! Dat is toch wat zoveel Vlamingen willen: "Meer blauw op straat!" Wel, ze hebben het nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() volgende stap is een boete krijgen voor een verkeerde houding bij het stappen in het straatbeeld
Laatst gewijzigd door Nvalid : 10 juli 2013 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Jij bent dan ook de burgerzin in persoon, he Xeno?.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() jaja, lach maar, fret uw kas maar op... maar de flikken hebben toch maar voorkomen dat madam gans haar zakske kersenpitten zou hebben uitgespuwd. Het gevaar voor de skaters die met hun wieltjes blijven haken achter zo'n pitje - met alle nare gevolgen vandien - is daarmee ook van de baan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer ten volle.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een kind dat die pit in zijn oor steekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wildwood - New Jersey, USA gaat men nog een stapje verder :
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...aylist=7.39637 En dat men mij nu weer niet van VS-bashing beschuldigt, want volgend jaar ga ik er voor de vierde maal met vakantie.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juli 2013 om 15:55. |
![]() |
![]() |