![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik weet niet waar dit thuishoort maar ik wou het toch even delen..
Te zien in de uitzending van Nova TV. Ze hebben 'n foutje gemaakt bij de ondertiteling.. video: http://www.novatv.nl/novaplayer/play...01-a&x=49&y=4# ![]() Bewijst nog maar eens.. Dat wilde men er natuurlijk uit knippen, maar men heeft enkel het Beeld geknipt en niet de oorspronkelijke ondertitels! Let op de tijd, je kan het checken , het is op 12:53/54. Benieuwd of ze dat nog lang online gaan laten staan zo. ![]() (edit de uitspraak is van de dame iets later, dus blijkbaar toch niet zó gecensureerd dan ik eerst dacht ![]() Laatst gewijzigd door noledge : 2 juli 2006 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PS: HHHHHHHHemmerechts
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Grappig, idd.
Heb net het hele filmpje bekeken. Ze was weer goed op dreef. Ze klaagt over vooroordelen, simplisme en het eigen grote gelijk. Tja, denk ik dan, zelfkennis is ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Context is alles
"Ik ben voor verdraagzaamheid en vrije meningsuiting" is helemaal iets anders dan "Ik ben tegen verdraagzaamheid en vrije meningsuiting" Het ontgaat veel mensen dat er een zekere onmogelijk.heid schuilt in de 2de optie. Zoals gezegd :men kan niet "een beetje" racist zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Hemmerechts trouwens niet verdikt. Op die foto ziet ze er -ehm- nogal doorvoed uit. Normaal zie je haar als het levende bewijs dat anorexia patiënten niet noodzakelijk sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee. Ik vermoed dat de ondertitels hoorden bij een van de andere mensen van de straat. Dat is niet het werk van rijke mensen als Hemmerechts. Kristientje is immers links en staat boven het gewoon gepeupel en zal het vanuit haar villa allemaal weglachen... het zijn slechts buikgevoelens meneer.
Ik vind dat we eerlijk moeten zijn en al de migranten dumpen in de groene villawijken rond Antwerpen. Drie weken en dan zal Guy Mortier met een snor die rechtstaat van colère op tv komen zeggen dat het niet menselijk is voor migranten om gedumpt te worden in villawijken en dat er toch wel wat overlast is. Of Hemmerechts misschien. Of Tom Lanoye... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon niet in een villawijk. En in mijn gemeente worden genoeg vreemdelingen gedropt. binnenkort is de spreektaal hier frans. nu content ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei. hebben ze uw wijk dan afgebroken en er rijhuizekes opgezet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() fermettes waarin mensen ballekens met kriekskens eten en pensen met appelmoes. En ik verdenk mijn buren er van om na middernacht op heidense feesten aan volksdansen te doen. Maar dat kan ik voorlopig nog niet bewijzen... wacht maar.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juli 2006 om 00:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das een freaky wijf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.uitzendinggemist.nl/index...6541d4d0333858
Wie niet weet wat doen, deze uitzending van buitenhof van 28 mei (ook novatv). Een ferme discussie tussen La Hemmerechts en Marjon van San. Dit was na HVT maar voor De Moor ! Het is genieten geblazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier. Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
enfin www.uitzendinggemist.nl , zoeken onder de letter b, buitenhof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor de link, boerenverstand. Ik ga meteen de uitzendingen eens bekijken.
Na het bekijken: Ik vraag me wel af waarom Hemmerechts als "prominent" wordt beschouwd. Een sociologe (Van San) <-> "iemand die er zich mee bemoeit" (Hemmerechts)??? Verder dan cliché´s die de cijfers over de bestaande problemen goedpraten of minimaliseren komt ze (alweer) niet. "Er is altijd en overal criminaliteit" -> probleem opgelost ![]() Laatst gewijzigd door gralek : 5 juli 2006 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |