Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2006, 16:27   #1
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard Waar het werkelijk om gaat: Clouseau aan 't woord...

Clouseau Voor Verdraagzaamheid

Tjonge jonge toch, hoe een dubbeltje rollen kan in deze wereld!
Clouseau zal met veel enthousiasme een gratis concert geven in Antwerpen op 1 oktober 2006. Het is - naast de sportpaleisshows - het enige optreden dat Clouseau dit jaar doet! Iedereen welkom! Het betreft een groot evenement tegelijkertijd in Brussel, Gent en Antwerpen, tégen racisme en extremisme en vòòr verdraagzaamheid! Op de affiche staan een héle hoop namen, waaronder Helmut Lotti, dEUS, Will Tura, Bart Peeters, Zita Swoon, Yasmine, Laura Lynn en vele anderen waaronder dus ook Clouseau. Een uniek samengaan van zeer verschillende muziekstijlen voor verdraagzaamheid, dus. Toch is hierrond nogal wat te doen, een relaas :

Een tijd geleden, kort na de racistische moorden in Antwerpen, krijgt Koen telefoon van Tom Barman van dEUS, met de mededeling dat deze in Antwerpen een groot concert organiseert voor verdraagzaamheid en tegen racisme en extremisme, met de vraag of Clouseau belangeloos wil meedoen. Hij wil namelijk uit verschillende strekkingen in de muziekwereld mensen op de scène. Natuurlijk willen we dat doen! Iedereen is toch voor verdraagzaamheid en tegen racisme? Wij in elk geval. Het feit dat dat optreden één week voor de verkiezingen georganiseerd wordt, zien we niet als een hindernis, integendeel : het kan geen kwaad om mensen juist dan nog eens wat wakker te schudden en te doen nadenken over onze maatschappij en alle onverdraagzaamheid daarin.

Totzover onze agenda : we bellen al onze muzikanten, geluidsmensen enz. en overtuigen hen om - al even belangeloos - mee te doen. Iedereen zegt vol goeie wil : ja! We zijn allemaal onder de indruk door die racistische moorden, door het agressieve klimaat dat soms in de lucht hangt : verkeersagressie, ongeduld, ruzies, racisme, zinloos geweld, onverdraagzaamheid, noem maar op.

Dinsdag 4 juli houden de organisatoren een persconferentie om hun inmiddels tot verschillende steden uitgebreid project voor te stellen. Er is ook een website : 0110.be en daarin blijkt een charter te staan, geschreven door Tom Barman, over de organisatie. Ik schrik eerlijk gezegd geweldig als ik daarin een zwaar politiek statement lees over extreem-rechts : dingen als : "extreem-rechts wil aan de macht in de stad maar wij gaan feesten op hun nederlaag". Kortom, de aandacht in dat charter gaat veel meer d�*�*r naartoe dan naar alle mooie woorden over verdraagzaamheid.
Ik vind dat charter overdreven en heb aan Tom gevraagd om het met zijn naam te ondertekenen aangezien het van zijn hand is. Ik kan me inbeelden dat er nog andere artiesten wat geschrokken zijn dat hun toezegging om een manifestatie tégen racisme en onverdraagzaamheid met dat soort toch wel opruiende taal gepropageerd wordt.
Even later begint de telefoon te rinkelen : blijkt dat de politieke partij Vlaams Belang zeer ongerust is over dit, en ik noteer hun woorden, "anti-Vlaams Belang-concert". Filip Dewinter wil alle populaire artiesten op de deelnemerslijst een brief sturen om hen erop te wijzen dat ze voor een politieke kar gespannen worden en hun publiek aan het beledigen zijn. Het Vlaams Belang telt immers 1 miljoen kiezers en daar zijn uiteraard een aantal fans bij van Clouseau, Will Tura, Laura Lynn, enz. enz.
En weer schrik ik, ditmaal over deze reactie van het VB : hoe kan iemand zich nu beledigd voelen als één van zijn favoriete artiesten opkomt voor verdraagzaamheid en tegen racisme? Van het miljoen VB-kiezers zijn er toch zonder twijfel 999.000 voor verdraagzaamheid? Wie kan daar in godsnaam tegen zijn? En waarom dan die brief?
Die brief dus, omdat de artiesten zogezegd voor een politieke kar gespannen worden, en wel tégen het Vlaams Belang. Wel, ik kan u met de hand op het hart zeggen : Clouseau laat zich niet voor een politieke kar spannen. Niet voor een linkse en ook niet voor een rechtse.
Wij zijn gewoon heel hard voor verdraagzaamheid en heel hard tegen racisme en tegen extremisme. Alle vormen van extremisme, trouwens : politiek extreem-rechts, maar netzogoed extreem-links. Zo mogelijk nog erger : godsdienstextremisme. De afgelopen jaren hebben ons geleerd waar dat soort extremisme toe kan leiden : moord in de naam van een god, het zou niet mogen bestaan (maar het bestaat al sinds mensenheugnis).
Ik wil maar zeggen : een hoop ellende in de wereld is toe te schrijven aan verschillende soorten extremisme, aan onverdraagzaamheid, aan racisme. Ook in Vlaanderen is dat het geval (je wordt vermoord voor een mp3-speler of je wordt neergeschoten omdat je zwart of bruin bent of je krijgt geweldig slaag omdat je niet snel genoeg wegrijdt bij groen licht!) en daarom willen wij, al die artiesten samen, allemaal zingen en feesten : om iedereen proberen extra bewust te maken dat we er iets moeten aan doen.
Is dat een politiek statement, één week voor de verkiezingen? Jazeker, zonder twijfel. Het is nodig dat iedereen voor zichzelf nadenkt over onze wereld, over hoe hij stemt en waarom. Dat je je stem bewust uitbrengt en niet zomaar omdat je vriend ook zo stemt of omdat één of andere partij net iets populairs geroepen heeft waar je wel oor voor hebt. Dat doen alle partijen trouwens, net voor de verkiezingen...
Is het een anti- Vlaams Belang-concert? Wat mij betreft zeker niet! Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt. Het ligt niet in onze aard om mensen te gaan zeggen wat ze wel of niet moeten doen. Als men ons daarentegen vraagt voor een concert voor verdraagzaamheid, dan is ons antwoord volmondig ja! Willen wij mensen veroordelen? Absoluut niet. Niemand. Wij spelen niet tégen iets, maar vòòr iets anders! Iedereen is vrij om te stemmen voor wie hij wil, punt uit. Daarvoor heeft niemand muzikanten nodig. Iedereen is ook vrij om zijn eigen overtuiging te hebben, daarvoor leven we gelukkig nog altijd in een democratisch land. Dat is de basis van ons samenleven : vrijheid van mening. Voor u. Voor mij. Voor iedereen. Ook dat is verdraagzaamheid!
Als de concerten van 01/10 het effect hebben dat er een aantal mensen bewuster gaan nadenken vòòr ze hun stem uitbrengen, dan is dat mooi meegenomen. Eens over de wereld nadenken, heeft nog nooit iemand geschaad.
Als het u interesseert : ikzelf zal niet voor het Vlaams Belang stemmen, dat is niet mijn partij. Eigenlijk, als ik erover nadenk, heb ik geen partij, heb ik wel een paar politici die mij aanspreken, die volgens mij goed bezig zijn. Die zitten in verschillende partijen, overigens. U heeft op uw beurt zonder twijfel goede redenen om voor uw uitverkorenen te stemmen.
Maar nogmaals : laat u niet kennen! Laat u niet door goedkope of populaire discours beïnvloeden! Van eender welke partij! Denk na! En wees misschien wat verdraagzamer op het juiste moment. We hebben wat dat betreft allemaal wel wat boter op het hoofd...

groeten,
kris

PS: alle reacties in het gastenboek betreffende deze zaak, zijn gewist, positieve én negatieve. Onze webmaster zal dat blijven doen. Er ontstaat anders toch maar een welles-nietes-discussie en een gastenboek is geen discussieforum. Sommige van die reacties waren trouwens nogal, euh, onverdraagzaam! Jammer dat mensen zo snel zijn in het veroordelen van anderen.
PPS : en voor die ene persoon die vond dat Clouseau tegen alle Vlamingen bleek te zijn : kom eens kijken op 11 juli op de Grote Markt in Brussel, waar we te gast zijn op de avond van Bart Peeters. Leve Vlaanderen! En leve België!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Voil�*, dit vat het allemaal mooi samen...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 9 juli 2006 om 16:28.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 16:38   #2
Kweepeer
Partijlid

Kweepeer's schermafbeelding

Standaard

Clousaeu ziet het niet als een anti-Vlaams Belang-concert, maar organisator Tom Barman wel.

Van het miljoen VB-kiezers zijn er toch zonder twijfel 999.000 voor verdraagzaamheid? ===> Eindelijk een BV die niet alle VB-stemmers stigmatiseert.
Kweepeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 16:42   #3
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me gewoon al waarom De Winter zo zenuwachtig doet over dit concert... Hij zegt toch altijd dat zijn partij WEL verdraagzaam is en NIET racistisch? Waarom hier dan nu zoveel tramelant over maken?
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 16:44   #4
Kweepeer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Ik vraag me gewoon al waarom De Winter zo zenuwachtig doet over dit concert... Hij zegt toch altijd dat zijn partij WEL verdraagzaam is en NIET racistisch? Waarom hier dan nu zoveel tramelant over maken?
Omdat Tom Barman letterlijk heeft gezegd dat het een concert tegen het Vlaams Belang is tiens.
Oud 9 juli 2006, 16:44   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
.

Laatst gewijzigd door Bob : 9 juli 2006 om 16:45.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 16:44   #6
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest barman openlijk zeggen dat het een concert tegen het nva was, dan zou de wever ook zenuwachtig worden (veronderstel ik toch)

Laatst gewijzigd door Bob : 9 juli 2006 om 16:47.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 16:46   #7
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer Bekijk bericht
Omdat Tom Barman letterlijk heeft gezegd dat het een concert tegen het Vlaams Belang is tiens.
Zegt Tom Barman...
Dat is nog altijd geen reden! Als één idioot zegt dat ik een moordenaar ben, maar hij kan het niet bewijzen, waarom zou ik er dan om malen? Dan zou ik het net afdoen als de uitspraken van een idioot.

Neen, De Winter maakt zich véél te veel zorgen om dat concert...als ze tenminste echt zo verdraagzaam zijn als ze zelf beweren...
Oud 9 juli 2006, 16:57   #8
Kweepeer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zegt Tom Barman...
Dat is nog altijd geen reden! Als één idioot zegt dat ik een moordenaar ben, maar hij kan het niet bewijzen, waarom zou ik er dan om malen? Dan zou ik het net afdoen als de uitspraken van een idioot.

Neen, De Winter maakt zich véél te veel zorgen om dat concert...als ze tenminste echt zo verdraagzaam zijn als ze zelf beweren...
Tom Barman is de organisator hé.
Wie een mosselsoupé organiseert moet ook niet zeggen dat het een wafelenbak is.
Oud 9 juli 2006, 16:58   #9
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
U heeft de tekst van Kris Wouters blijkbaar niet goed gelezen...

"...0110.be en daarin blijkt een charter te staan, geschreven door Tom Barman, over de organisatie. Ik schrik eerlijk gezegd geweldig als ik daarin een zwaar politiek statement lees over extreem-rechts : dingen als : "extreem-rechts wil aan de macht in de stad maar wij gaan feesten op hun nederlaag". Kortom, de aandacht in dat charter gaat veel meer d�*�*r naartoe dan naar alle mooie woorden over verdraagzaamheid.
Ik vind dat charter overdreven en heb aan Tom gevraagd om het met zijn naam te ondertekenen aangezien het van zijn hand is..."
Oud 9 juli 2006, 17:00   #10
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Ik ben al blij dat ik niet in Antwerpen woon.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 17:01   #11
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tom Barman is de organisator hé.
Wie een mosselsoupé organiseert moet ook niet zeggen dat het een wafelenbak is.
Verklaart dan nog altijd niet waarom het VB over een zogezegd prutsconcertje zo tekeer gaat. Ze voelen zich precies al even zo bedreigd als destijds bij het racismeproces...
Oud 9 juli 2006, 17:04   #12
Kweepeer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
U heeft de tekst van Kris Wouters blijkbaar niet goed gelezen...

"...0110.be en daarin blijkt een charter te staan, geschreven door Tom Barman, over de organisatie. Ik schrik eerlijk gezegd geweldig als ik daarin een zwaar politiek statement lees over extreem-rechts : dingen als : "extreem-rechts wil aan de macht in de stad maar wij gaan feesten op hun nederlaag". Kortom, de aandacht in dat charter gaat veel meer d�*�*r naartoe dan naar alle mooie woorden over verdraagzaamheid.
Ik vind dat charter overdreven en heb aan Tom gevraagd om het met zijn naam te ondertekenen aangezien het van zijn hand is..."
Awel ja, Kris Wouters ziet het niet als een optreden tegen het VB, Tom Barman wel.

In een interview dat ergens anders op dit forum nog te bewonderen is zegt meneer Barman nog "We plannen een groot evenement tegen het Vlaams Belang".
Oud 9 juli 2006, 17:05   #13
Kweepeer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Verklaart dan nog altijd niet waarom het VB over een zogezegd prutsconcertje zo tekeer gaat. Ze voelen zich precies al even zo bedreigd als destijds bij het racismeproces...
Filip Dewinter is niet heel het VB hé.

Misschien kan het de andere politici in het VB ook niet zoveel schelen.
Oud 9 juli 2006, 17:07   #14
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Awel ja, Kris Wouters ziet het niet als een optreden tegen het VB, Tom Barman wel.

In een interview dat ergens anders op dit forum nog te bewonderen is zegt meneer Barman nog "We plannen een groot evenement tegen het Vlaams Belang".
Tom Barman mag niet tegen het VB zijn?
Oud 9 juli 2006, 17:09   #15
armando
Schepen

Standaard

Ik herinner mij nog zeer goed toen Koen Wouters een 10 tal jaar geleden op VTM opriep om zeker niet voor het Vlaams Blok te stemmen.
armando is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 17:11   #16
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armando Bekijk bericht
Ik herinner mij nog zeer goed toen Koen Wouters een 10 tal jaar geleden op VTM opriep om zeker niet voor het Vlaams Blok te stemmen.
Ik herinner me vijftien jaar geleden toen Hugo Coveliers tegen het Vlaams Blok uitvoer...
Oud 9 juli 2006, 17:13   #17
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter

voicelesscharlie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Clouseau Voor Verdraagzaamheid

Tjonge jonge toch, hoe een dubbeltje rollen kan in deze wereld!
Clouseau zal met veel enthousiasme een gratis concert geven in Antwerpen op 1 oktober 2006. Het is - naast de sportpaleisshows - het enige optreden dat Clouseau dit jaar doet! Iedereen welkom!

Een gratis worsten en pensenkermis op" kosten van de nationale loterij".
Ja,vlak voor de verkiezingen kan dat belangrijk zijn.
Woeste op zijn best en dat was ook tegen een Vlaamse partij.

Citaat:
Het betreft een groot evenement tegelijkertijd in Brussel, Gent en Antwerpen, tégen racisme en extremisme en vòòr verdraagzaamheid! Op de affiche staan een héle hoop namen, waaronder Helmut Lotti, dEUS, Will Tura, Bart Peeters, Zita Swoon, Yasmine, Laura Lynn en vele anderen waaronder dus ook Clouseau. Een uniek samengaan van zeer verschillende muziekstijlen voor verdraagzaamheid, dus. Toch is hierrond nogal wat te doen, een relaas :
Wie kan daar nu tegen zijn.
Wollig, wollig,....

Citaat:
Een tijd geleden, kort na de racistische moorden in Antwerpen, krijgt Koen telefoon van Tom Barman van dEUS, met de mededeling dat deze in Antwerpen een groot concert organiseert voor verdraagzaamheid en tegen racisme en extremisme, met de vraag of Clouseau belangeloos wil meedoen. Hij wil namelijk uit verschillende strekkingen in de muziekwereld mensen op de scène
Zijn Chris en Tom van verschillende politieke strekking en kennen ze elkaars strekking?
...en toch blijven beweren dat er niet aan politiek wordt gedaan.
Doen er ook artiesten "van VB-strekking "mee?
Citaat:
. Natuurlijk willen we dat doen! Iedereen is toch voor verdraagzaamheid en tegen racisme? Wij in elk geval. Het feit dat dat optreden één week voor de verkiezingen georganiseerd wordt, zien we niet als een hindernis, integendeel : het kan geen kwaad om mensen juist dan nog eens wat wakker te schudden en te doen nadenken over onze maatschappij en alle onverdraagzaamheid daarin.
Klopt.
Daarom stem ik VB.
Ik moet geen zedenpreek van simplistische popsterretjes.
Citaat:
Totzover onze agenda : we bellen al onze muzikanten, geluidsmensen enz. en overtuigen hen om - al even belangeloos - mee te doen. Iedereen zegt vol goeie wil : ja! We zijn allemaal onder de indruk door die racistische moorden, door het agressieve klimaat dat soms in de lucht hangt : verkeersagressie, ongeduld, ruzies, racisme, zinloos geweld, onverdraagzaamheid, noem maar op.
Allemaal de schuld van het VB?
Of is dat eerder de schuld van de machthebbers?

Citaat:
Dinsdag 4 juli houden de organisatoren een persconferentie om hun inmiddels tot verschillende steden uitgebreid project voor te stellen. Er is ook een website : 0110.be en daarin blijkt een charter te staan, geschreven door Tom Barman, over de organisatie. Ik schrik eerlijk gezegd geweldig als ik daarin een zwaar politiek statement lees over extreem-rechts : dingen als : "extreem-rechts wil aan de macht in de stad maar wij gaan feesten op hun nederlaag". Kortom, de aandacht in dat charter gaat veel meer d�*�*r naartoe dan naar alle mooie woorden over verdraagzaamheid.
Juist, je kan goed lezen.
Wees nu eens consequent.

Citaat:
Ik vind dat charter overdreven en heb aan Tom gevraagd om het met zijn naam te ondertekenen aangezien het van zijn hand is. Ik kan me inbeelden dat er nog andere artiesten wat geschrokken zijn dat hun toezegging om een manifestatie tégen racisme en onverdraagzaamheid met dat soort toch wel opruiende taal gepropageerd wordt.
Wil jij een opruier steunen?
Is de samenleving nog niet genoeg gepolariseerd?

Citaat:
Even later begint de telefoon te rinkelen : blijkt dat de politieke partij Vlaams Belang zeer ongerust is over dit, en ik noteer hun woorden, "anti-Vlaams Belang-concert". Filip Dewinter wil alle populaire artiesten op de deelnemerslijst een brief sturen om hen erop te wijzen dat ze voor een politieke kar gespannen worden en hun publiek aan het beledigen zijn. Het Vlaams Belang telt immers 1 miljoen kiezers en daar zijn uiteraard een aantal fans bij van Clouseau, Will Tura, Laura Lynn, enz. enz.
En weer schrik ik, ditmaal over deze reactie van het VB : hoe kan iemand zich nu beledigd voelen als één van zijn favoriete artiesten opkomt voor verdraagzaamheid en tegen racisme? Van het miljoen VB-kiezers zijn er toch zonder twijfel 999.000 voor verdraagzaamheid?
Het is het simplisme en het kryptische achter het concert.
Het totalitaire politiek correcte(lees:cultureel Marxisme)
Laat je daar niet aan vangen.

Citaat:
Wie kan daar in godsnaam tegen zijn? En waarom dan die brief?
Die brief dus, omdat de artiesten zogezegd voor een politieke kar gespannen worden, en wel tégen het Vlaams Belang. Wel, ik kan u met de hand op het hart zeggen : Clouseau laat zich niet voor een politieke kar spannen. Niet voor een linkse en ook niet voor een rechtse.
Toch doet Clouseau dat.
Dubbele moraal?
Citaat:
Wij zijn gewoon heel hard voor verdraagzaamheid en heel hard tegen racisme en tegen extremisme. Alle vormen van extremisme, trouwens : politiek extreem-rechts, maar netzogoed extreem-links. Zo mogelijk nog erger : godsdienstextremisme. De afgelopen jaren hebben ons geleerd waar dat soort extremisme toe kan leiden : moord in de naam van een god, het zou niet mogen bestaan (maar het bestaat al sinds mensenheugnis).
Ik wil maar zeggen : een hoop ellende in de wereld is toe te schrijven aan verschillende soorten extremisme, aan onverdraagzaamheid, aan racisme. Ook in Vlaanderen is dat het geval (je wordt vermoord voor een mp3-speler of je wordt neergeschoten omdat je zwart of bruin bent of je krijgt geweldig slaag omdat je niet snel genoeg wegrijdt bij groen licht!) en daarom willen wij, al die artiesten samen, allemaal zingen en feesten : om iedereen proberen extra bewust te maken dat we er iets moeten aan doen.
Is dat een politiek statement, één week voor de verkiezingen? Jazeker, zonder twijfel. Het is nodig dat iedereen voor zichzelf nadenkt over onze wereld, over hoe hij stemt en waarom. Dat je je stem bewust uitbrengt en niet zomaar omdat je vriend ook zo stemt of omdat één of andere partij net iets populairs geroepen heeft waar je wel oor voor hebt. Dat doen alle partijen trouwens, net voor de verkiezingen...
Is het een anti- Vlaams Belang-concert? Wat mij betreft zeker niet!
Dat geloof je toch zelf niet.

Citaat:
Had men ons gevraagd om mee te doen aan een concert tégen het Vlaams Belang, dan hadden we vriendelijk bedankt. Het ligt niet in onze aard om mensen te gaan zeggen wat ze wel of niet moeten doen. Als men ons daarentegen vraagt voor een concert voor verdraagzaamheid, dan is ons antwoord volmondig ja! Willen wij mensen veroordelen? Absoluut niet. Niemand. Wij spelen niet tégen iets, maar vòòr iets anders! Iedereen is vrij om te stemmen voor wie hij wil, punt uit. Daarvoor heeft niemand muzikanten nodig. Iedereen is ook vrij om zijn eigen overtuiging te hebben, daarvoor leven we gelukkig nog altijd in een democratisch land. Dat is de basis van ons samenleven : vrijheid van mening. Voor u. Voor mij. Voor iedereen. Ook dat is verdraagzaamheid!
Mooi zo.
Maar waarom dan een dubbele moraal hanteren?

Citaat:
Als de concerten van 01/10 het effect hebben dat er een aantal mensen bewuster gaan nadenken vòòr ze hun stem uitbrengen, dan is dat mooi meegenomen. Eens over de wereld nadenken, heeft nog nooit iemand geschaad.
Dat gaan ze nu zeker doen.

Citaat:
groeten,
kris
Ook mijn groeten.
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related

Laatst gewijzigd door voicelesscharlie : 9 juli 2006 om 17:14.
voicelesscharlie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2006, 17:16   #18
Kweepeer
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tom Barman mag niet tegen het VB zijn?
Dat mag hij wel, maar als hij letterlijk zegt dat hij een groot concert tegen het VB organiseert, is dat ook zo. Dan moet hij de optredende artiesten niet wijsmaken dat het enkel voor verdraagzaamheid en tegen racisme is.

Op die manier maakt hij misbruik van die artiesten.
Oud 9 juli 2006, 17:18   #19
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
Ook mijn groeten.
U vergat iets te becommentariëren dat op u van toepassing blijkt te zijn?

"PS: alle reacties in het gastenboek betreffende deze zaak, zijn gewist, positieve én negatieve. Onze webmaster zal dat blijven doen. Er ontstaat anders toch maar een welles-nietes-discussie en een gastenboek is geen discussieforum. Sommige van die reacties waren trouwens nogal, euh, onverdraagzaam! Jammer dat mensen zo snel zijn in het veroordelen van anderen. "
Oud 9 juli 2006, 17:20   #20
AyneRand
Minister-President

Standaard

Doen er ook artiesten "van VB-strekking "mee?

Dat is nu net het probleem, er is er maar één, Jef Elbers .... Vooral in Frankrijk bekend voor massale verkoopcijfers ... je kan geen dorp binnenkomen in Frankrijk of er wordt Jef Elbers gedraaid ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be