Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2006, 22:02   #1
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard Waar wachten we nog op?

[SIZE=2]“Waar blijft je commentaar op het busincidentje waarbij een onverdraagzame, verzuurde en bemoeizieke man alleen maar het gevoel had dat hij bezweek aan een hartaanval nadat hij wat uitgelaten jongeren (einde schooljaar, weet je wel) had berispt om hun spontaan gedrag?”[/SIZE]
[SIZE=2]Die vraag van een trouwe lezer vind ik in mijn mailbox.[/SIZE]
[SIZE=2]Mijn antwoord is kort: ik héb geen commentaar. Ik rouw mee met de familie. En ik kook van binnen. Zoals heel Antwerpen smeult en knispert en een kruitvat is dat elk ogenblik kan ontploffen. Dat laatste lees je niet in de krant, want het moet doodgezwegen worden om de rest van het land niet te verontrusten. Maar in Antwerpen barst elke fatsoenlijk opgevoede autochtoon van (nog even) ingehouden woede.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, over ongedierte dat denkt dat de stad van hen is.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, over zoveel machteloosheid omdat elke weldenkende mens in dit land zijn bakkes moet houden en lijdzaam buigen voor vreemde bloedzuigers.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat de zes gewetenloze en normloze moordenaars overduidelijk allochtonen waren en ze nu voorgesteld worden als ‘één Spanjaard en 5 Belgen’.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat kardinaal Danneels niet alleen een loodzware morele verantwoordelijkheid draagt in deze zaak, maar met zijn woorden deze man zelf mee de dood heeft ingejaagd en dan nog het lef heeft zijn ‘bewondering’ uit te spreken in plaats van deemoedig te zwijgen en te bidden.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat precies de meest hypocriete beleidsmensen voor de zoveelste keer trachten met de platste leugens deze slachtpartij te recupereren. Verhofstadt vertelt op de plaatselijke tv-zender dat hij misschien dit en misschien dat en vreet ondertussen totaal niets uit. Anciaux schrijft op zijn blog wat halfgare prietpraat en geeft zichzelf verder zijn eigen gelijk. Burgemeester Janssens heeft alle contact met de werkelijkheid in zijn stad verloren. Het koningshuis liet nog steeds niets van zich horen, want Antwerpen is niet de stad waar het profitariaat van harte ontvangen wordt. De regimepers minimaliseert de afschuwelijke, minutenlange raid van 6 getrainde criminelen tot een ‘busincident’. De VRT moffelt het nieuws op haar teletekstpagina’s weg tussen de regionale berichten en opent er niet eens haar binnenlands nieuws mee.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat speurders hun beste krachten, hun familiaal leven, de rapportuitreiking van hun kinderen; hun nachtrust en weekenduitstappen opofferen om de daders te vinden, terwijl op hetzelfde ogenblik een allochtone inbrekersbende uit Borgerhout na 4 dagen vrolijk fluitend opnieuw de straten mag onveilig maken.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat Gedapo-leider Josef De Witte, de directeur van het Centrum voor Racismeverspreiding die zijn postje te danken heeft aan zijn even rooie broer die gouverneur van Vlaams-Brabant is, schouderophalend doet alsof zijn neus bloedt omdat het ‘incident’ niet in zijn kraam past.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat deze hele maatschappij naar de verdoemenis gaat en ondertussen mensen zich bezig houden met het inschakelen van voorgeprogrammeerde rechters om een oordeel te vellen zonder dat er bewijslast op tafel ligt, enkel en alleen om de politieke onmacht te dienen en een democratische partij te pesten. [/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat de Minister van Mobiliteit en de directie van De Lijn onderzoéken of er misschien geen onderbetaald en laag gekwalificeerd hulpje met de bus moet meerijden, terwijl in Antwerpen iedereen weet dat alleen een groepje scherpgetrainde paracommando’s er de zweep kan ophouden[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat doelbewuste leugenaars verrast spreken over ‘toenemend’ geweld, dat ‘plots’ opduikt en ‘stilaan verergert’, terwijl de terecht bang geworden blanke man de levensbedreigende onveiligheid al 20 jaar van de daken schreeuwt. [/SIZE]

[SIZE=2]Zoveel woede heeft geen commentaar meer nodig. Die spreekt voor zichzelf.[/SIZE]

[SIZE=2]Ik kan me alleen een beeld uit mijn jeugd voor de geest halen. Ik ben een stadskind, geboren in een rijhuis, midden in een straat vol bakstenen gevels. In de zomer namen we de tram en reden naar een buurdorp waar nog dennenbossen waren. We speelden in de schaduw van de bomen, raapten dennenappels en sprokkelden brandhout voor de winter. Tussen de verdorde naalden kropen grote, rode bosmieren. We mochten ze niet plattrappen van moeder. Het waren ook levende wezens die alleen beten als ze zich aangevallen voelden. Het bos was hun biotoop en wij waren er de indringers. Op een bepaald ogenblik zagen we echter mieren in onze keuken, in de stad. Hele kolonies trokken over de vloer, liepen over de tafel, zaten in de voorraadkasten. D�*t kon moeder niet hebben, want die keuken was h�*�*r terrein. Ze probeerde eerst met DDT, maar dat hielp niet. Toen zocht ze waar het nest zich bevond en ging er met de bunzenbrander op los. Het probleem was van de baan.[/SIZE]
[SIZE=2]Als de overheid in dit land zich niet schaamt om openlijk te collaboreren met crapuul dat deze maatschappij ondermijnt, is het dan niet normaal dat diezelfde maatschappij zich verdedigt met burgerlijke ongehoorzaamheid?[/SIZE]

[SIZE=2]Waarom zou ze nog wachten tot de volgende verkiezingen, als verdraagzaamheid toch misbruikt wordt?[/SIZE]
[SIZE=2]*knip*
[/SIZE]
[SIZE=2]
Ook ikzelf stel vast dat er hier ook geen aparte "topic" geopend werd zoals dat met de andere racistische zaak het geval was , speelt politics.be het spelletje mee dan ?
[/SIZE]

Niet oproepen tot geweld.

mvg,
Arnold.

Laatst gewijzigd door benji : 30 juni 2006 om 22:07.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 19:02   #2
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

En toen werd het stil....
Oud 2 juli 2006, 19:16   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Wachten op Godeau ?

Of wachten op een cadeau op 8 oktober 2006 ?

het incident op een bus in Antwerpen, die het leven heeft gekost aan een 54- jarige treinbestuurder, die nu wel eens de moed had om een aantal jongeren terecht te wijzen, die amok aan het maken waren op een volle bus, heeft vooral te maken met : "wij zijn hier de baas en niemand doet ons iets !"

Het heeft ook te maken met het gebrek aan voldoende personeel en aan veiligheidsmaatregelen op het openbaar vervoer : toezicht op de bussen en trams, controles op zwartrijden, controles op indentiteid, controles op veiligheid...

Het jongerengeweld in onze grootsteden neemt toe : het aantal daden van agressie neemt toe, zowel op school, op straat, op het openbaar vervoer.
De spanningen in onze grootsteden nemen toe en dat alles is onder andere het gevolg van de ontsporing van het multiculturele model, het ontbreken van een toezicht, een duidelijk waarden- en normenbesef is weg, het is ieder voor zich, sommigen in groepjes, waarbij het de "alles kan en alles mag" mentaliteit... die straffeloosheid wordt misbruikt en dat weten deze "jongeren" maar al te goed en maken er gretig misbruik van.

Trap ze ook een geweten, figuurlijk dan ! Zware boetes wegens wangedrag ! Wie in de fout gaat vliegt er uit !
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 19:20   #4
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Je bedoelt "GodOT"
Oud 2 juli 2006, 19:22   #5
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je bedoelt "GodOT"
juist, maar rijmen op cadeau... ging niet zo vlot
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 2 juli 2006, 21:17   #6
damned
Vreemdeling

Standaard

ik probeer te begrijpen, al die woede.

nu ben ik drie dagen op rij per tram naar a'pen geweest,
gewinkeld op de turnhoutsebaan,
nog eens gestopt bij het bloemenhulde-hoekje van guido,

en nog altijd begrijp ik het VB niet, ik voel me goed in die buurten,
overal heb je goeie en slecht mensen,
ik denk niet dat het goede voor één ras is weggelegd en het slechte voor een ander ras.

dat links soms blind en naief is is waar, maar om dan gelijk over te hellen naar het VB. ik snap het niet. en goed voor de VB fans, ik hoor meer en meer mensen zeggen dat ze op hen zullen stemmen.

ER zijn problemen ja,
met bepaalde MENSEN,
vanbinnen zijn we immers allen blank,

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 21:25   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht

ik denk niet dat het goede voor één ras is weggelegd en het slechte voor een ander ras.

dat links soms blind en naief is is waar, maar om dan gelijk over te hellen naar het VB. ik snap het niet. en goed voor de VB fans, ik hoor meer en meer mensen zeggen dat ze op hen zullen stemmen.

ER zijn problemen ja,
met bepaalde MENSEN,

Damned
damned, allemaal mooi, maar die jongeren gooien hun eigen ruiten in...

juist, de mensen zijn het beu die multikul willen ze niet... gisteren niet, vandaag niet, morgen niet, nooit niet!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 2 juli 2006, 21:33   #8
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
met bepaalde MENSEN,
Wat racistisch zeg...
Oud 2 juli 2006, 21:36   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ER zijn problemen ja,
met bepaalde MENSEN,

Damned
jij neemt den tram en de problemen doen zich voor op de bussen... goed gezien !
Oud 2 juli 2006, 21:43   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ER zijn problemen ja,
met bepaalde MENSEN,

Damned
De busmoord op de 54-jarige treinbestuurder zaterdag jongstleden op lijn 23 te Antwerpen heeft iedereen geschokt maar niemand echt verrast. Het betreft hier immers een voor iedereen bijzonder herkenbaar fenomeen namelijk agressie- en geweldplegingen op het openbaar vervoer. De jongste jaren is het aantal gevallen van geweldplegingen op bus, tram en metro alleen maar toegenomen.

De cijfers liegen er niet om. Alhoewel De Lijn blijkbaar niet beschikt over cijfermateriaal betreffende geweldplegingen en daden van agressie gericht tegen reizigers, beschikken ze wel over cijfermateriaal en statistieken omtrent agressie en geweld gepleegd tegen personeelsleden (buschauffeurs, busbegeleiders, …) van De Lijn. Opvallend is dat voor het hele land het aantal gevallen van geweldpleging tegen chauffeurs en busbegeleiders van De Lijn gestegen is met bijna 30 % in de periode tussen 1999 en 2005.

Voor wat Antwerpen betreft is de stijging nog significanter namelijk een stijging van 53 % in nauwelijks vijf jaar tijd. Niet alleen het aantal feiten neemt toe maar de agressie wordt steeds gewelddadiger. Het aantal dagen werkverlet ten gevolge van geweldplegingen tegen personeelsleden van De Lijn is op nauwelijks één jaar tijd in Antwerpen bijna verdrievoudigd van 270 dagen werkverlet in 2004 naar 736 dagen werkverlet ten gevolge van geweldplegingen in 2005. Landelijk stellen we een verdubbeling van het aantal dagen werkverlet ten gevolge van geweldplegingen vast op nauwelijks 1 jaar tijd. Ook de toename van het aantal gevallen van vandalisme is een teken aan de wand

Met dank aan Filip Dewinter in het Vlaams Parlement

Laatst gewijzigd door ancapa : 2 juli 2006 om 21:43.
Oud 2 juli 2006, 22:11   #11
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Ik neem aan dat al deze hysterie een dieper doel dient?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 23:19   #12
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
9ok ikzelf stel vast dat er hier ook geen aparte "topic" geopend werd zoals dat met de andere racistische zaak het geval was , speelt politics.be het spelletje mee dan ?
Topics kunt u zoveel openen als u wilt. Als u vind dat politics het spelletje meespeelt door geen apart subforum te openen, zit u er dik naast. Subfora dienen enkel voor het gemak, niet omdat één ding belangrijker is dan het andere.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 23:26   #13
ivano
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
[SIZE=2]“Waar blijft je commentaar op het busincidentje waarbij een onverdraagzame, verzuurde en bemoeizieke man alleen maar het gevoel had dat hij bezweek aan een hartaanval nadat hij wat uitgelaten jongeren (einde schooljaar, weet je wel) had berispt om hun spontaan gedrag?”[/SIZE]
[SIZE=2]Die vraag van een trouwe lezer vind ik in mijn mailbox.[/SIZE]
[SIZE=2]Mijn antwoord is kort: ik héb geen commentaar. Ik rouw mee met de familie. En ik kook van binnen. Zoals heel Antwerpen smeult en knispert en een kruitvat is dat elk ogenblik kan ontploffen. Dat laatste lees je niet in de krant, want het moet doodgezwegen worden om de rest van het land niet te verontrusten. Maar in Antwerpen barst elke fatsoenlijk opgevoede autochtoon van (nog even) ingehouden woede.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, over ongedierte dat denkt dat de stad van hen is.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, over zoveel machteloosheid omdat elke weldenkende mens in dit land zijn bakkes moet houden en lijdzaam buigen voor vreemde bloedzuigers.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat de zes gewetenloze en normloze moordenaars overduidelijk allochtonen waren en ze nu voorgesteld worden als ‘één Spanjaard en 5 Belgen’.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat kardinaal Danneels niet alleen een loodzware morele verantwoordelijkheid draagt in deze zaak, maar met zijn woorden deze man zelf mee de dood heeft ingejaagd en dan nog het lef heeft zijn ‘bewondering’ uit te spreken in plaats van deemoedig te zwijgen en te bidden.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat precies de meest hypocriete beleidsmensen voor de zoveelste keer trachten met de platste leugens deze slachtpartij te recupereren. Verhofstadt vertelt op de plaatselijke tv-zender dat hij misschien dit en misschien dat en vreet ondertussen totaal niets uit. Anciaux schrijft op zijn blog wat halfgare prietpraat en geeft zichzelf verder zijn eigen gelijk. Burgemeester Janssens heeft alle contact met de werkelijkheid in zijn stad verloren. Het koningshuis liet nog steeds niets van zich horen, want Antwerpen is niet de stad waar het profitariaat van harte ontvangen wordt. De regimepers minimaliseert de afschuwelijke, minutenlange raid van 6 getrainde criminelen tot een ‘busincident’. De VRT moffelt het nieuws op haar teletekstpagina’s weg tussen de regionale berichten en opent er niet eens haar binnenlands nieuws mee.[/SIZE]
[SIZE=2]Woede, omdat speurders hun beste krachten, hun familiaal leven, de rapportuitreiking van hun kinderen; hun nachtrust en weekenduitstappen opofferen om de daders te vinden, terwijl op hetzelfde ogenblik een allochtone inbrekersbende uit Borgerhout na 4 dagen vrolijk fluitend opnieuw de straten mag onveilig maken.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat Gedapo-leider Josef De Witte, de directeur van het Centrum voor Racismeverspreiding die zijn postje te danken heeft aan zijn even rooie broer die gouverneur van Vlaams-Brabant is, schouderophalend doet alsof zijn neus bloedt omdat het ‘incident’ niet in zijn kraam past.[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat deze hele maatschappij naar de verdoemenis gaat en ondertussen mensen zich bezig houden met het inschakelen van voorgeprogrammeerde rechters om een oordeel te vellen zonder dat er bewijslast op tafel ligt, enkel en alleen om de politieke onmacht te dienen en een democratische partij te pesten. [/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat de Minister van Mobiliteit en de directie van De Lijn onderzoéken of er misschien geen onderbetaald en laag gekwalificeerd hulpje met de bus moet meerijden, terwijl in Antwerpen iedereen weet dat alleen een groepje scherpgetrainde paracommando’s er de zweep kan ophouden[/SIZE]

[SIZE=2]Woede, omdat doelbewuste leugenaars verrast spreken over ‘toenemend’ geweld, dat ‘plots’ opduikt en ‘stilaan verergert’, terwijl de terecht bang geworden blanke man de levensbedreigende onveiligheid al 20 jaar van de daken schreeuwt. [/SIZE]

[SIZE=2]Zoveel woede heeft geen commentaar meer nodig. Die spreekt voor zichzelf.[/SIZE]

[SIZE=2]Ik kan me alleen een beeld uit mijn jeugd voor de geest halen. Ik ben een stadskind, geboren in een rijhuis, midden in een straat vol bakstenen gevels. In de zomer namen we de tram en reden naar een buurdorp waar nog dennenbossen waren. We speelden in de schaduw van de bomen, raapten dennenappels en sprokkelden brandhout voor de winter. Tussen de verdorde naalden kropen grote, rode bosmieren. We mochten ze niet plattrappen van moeder. Het waren ook levende wezens die alleen beten als ze zich aangevallen voelden. Het bos was hun biotoop en wij waren er de indringers. Op een bepaald ogenblik zagen we echter mieren in onze keuken, in de stad. Hele kolonies trokken over de vloer, liepen over de tafel, zaten in de voorraadkasten. D�*t kon moeder niet hebben, want die keuken was h�*�*r terrein. Ze probeerde eerst met DDT, maar dat hielp niet. Toen zocht ze waar het nest zich bevond en ging er met de bunzenbrander op los. Het probleem was van de baan.[/SIZE]
[SIZE=2]Als de overheid in dit land zich niet schaamt om openlijk te collaboreren met crapuul dat deze maatschappij ondermijnt, is het dan niet normaal dat diezelfde maatschappij zich verdedigt met burgerlijke ongehoorzaamheid?[/SIZE]

[SIZE=2]Waarom zou ze nog wachten tot de volgende verkiezingen, als verdraagzaamheid toch misbruikt wordt?[/SIZE]
[SIZE=2]Affikken, die troep!
[/SIZE]
[SIZE=2]
Ook ikzelf stel vast dat er hier ook geen aparte "topic" geopend werd zoals dat met de andere racistische zaak het geval was , speelt politics.be het spelletje mee dan ?
[/SIZE]
wat u hier verteld weet iedereen behalve de verkozenen deslands, en het intereseerd hun ook niet.
zij hebben geen probleem in hun beschermde straten, hebben ook geen enkel probleem op het openbaar vervoer.
luisteren enkel naar hun portefeulle eerst en niet naan het klein volk.
ze stoppen massas geld in integratie.
en dit in een volk dat niet wil integreren.
ze spreken geen vlaams onder elkaar zijn in geen enkele vlaamse vereniging.
alleen zijn ze lid van het ocmw, de ziekenkas , de vakbond om hun dop te regelen.
het enige wat ze willen is rechten .plichten is voor de vlaamse knikker.
ivano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 00:01   #14
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
damned, allemaal mooi, maar die jongeren gooien hun eigen ruiten in...

juist, de mensen zijn het beu die multikul willen ze niet... gisteren niet, vandaag niet, morgen niet, nooit niet!
Ik wil het nochtans wel.
Eng nationalisme is niet mijn ding.
Dus, spreek voor jezelf en niet voor de mensen.
Oud 3 juli 2006, 00:29   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik wil het nochtans wel.
Jij wil dat. De mensen niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 00:29   #16
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil het nochtans wel.
er is een hele wereld tussen "eng nationalisme" en zich onder de voet laten lopen door hordes agressieve indringers.Vind je dat nu zelf ook niet, Knorror?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 00:33   #17
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
er is een hele wereld tussen "eng nationalisme" en zich onder de voet laten lopen door hordes agressieve indringers.Vind je dat nu zelf ook niet, Knorror?
Leer eerst mijn naam eens juist schrijven en dan zullen we nog eens klappen
Oud 3 juli 2006, 00:35   #18
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jij wil dat. De mensen niet.
Fout, de VB kiezers willen dit niet omdat ze hun eigen cultuur als enige houvast zien.
Oud 3 juli 2006, 00:38   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Fout, de VB kiezers willen dit niet omdat ze hun eigen cultuur als enige houvast zien.
Die VB kiezers zijn nogal alomtegenwoordig aan het worden. Misschien kan je zeggen wat jouw idee is als minderheid ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 06:19   #20
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wil het nochtans wel.
begin met jezelf, dan heb je werk genoeg...

doe wat vrijwilligerswerk op de Antwerpse bussen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be