Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 16:09   #1
eno2
Banneling

Standaard De BELASTINGSPREMIES van Gordon Brown (UK)

Ik heb ooit eens ondervonden, dat er zoiets bestaat als 'criminele belastingsheffing op inkomens onder de armoededrempel, en ik heb die 'CRIBELAS' genoemd.
Dat is een van de manieren waarop fiscale terreur laagverdieners in de armoede drukt en ze daar houdt.
In Engeland bestaat dat ook, maar ik tegenstelling tot hier, is dat aan de politici ginder niet ontsnapt.
Iemand zoals Gordon Brown, in de hiërarchie niet van de minste, want Chancellor of The Exchecquer -Minister van Financiën van bij ons- heeft daar een complex systeem tegen in het geweer gebracht van Belastingspremies.
Die moeten beletten dat laagverdieners onleefbaar gecitroeneerd worden.
Daar heeft hij twintg miljard Pond ingepomt...
Er is gebleken onlangs, dat er massaal oplichterij gepleegd wordt, niet bij wijze van sociale fraude, maar door goed georganiseerde criminelen, oa met valse identiteitsbewijzen.
Die fraude loopt op tot tien procent van het totaal.
Ook hebben drie miljoen Britten teveel premies getrokken en moeten die terug betalen,wat lastig is, als je het manna nodig hebt en al uitgegeven is, ondertussen.
Toch worden de belastingspremies niet afgeschaft.
Daarvoor hebben de Brown en de Britten te veel hart voor de laagverdieners.
Ik vraag me daarbij wel af, waarom ze niet rechtsreeks de de fiscale aanslag voor die groep kunnen verlagen, zodat al die ingewikkelde institutionele rompslomp en de bijbehorend misbruiken niet mogelijk zijn...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be