Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2006, 10:51   #1
stonaar
Banneling

stonaar's schermafbeelding

Standaard waarschuwingspunten

Ik heb van Pieter Vandoorne vandaag 8 waarschuwingspunten gekregen. Omdat deze thread antisemitisch zou zijn.

Waarom mag men in 2006 niet zeggen wat men denkt? Nochtans als de thread over de Palestijnen zou zijn geweest, dan had ik geen of 1 ( maar zeker géén acht!) waarschuwingspunten gekregen.

Waarom kan dat op andere fora’s wel? Er zijn op het net honderd duizenden terroristische, racistische en revisionistische websites. Ook zijn er forums (gelijkaardige forums als de deze), maar waar men wel zijn mening kan zeggen over de joden. Om maar een voorbeeld te noemen: marokko.nl (de server v/h forum bevindt zich in Nederland). Lees wat daar allemaal wel mag geschreven worden.Merkwaardig, of niet? Dat forum wordt door moslims beheerd, Ik heb het over die, die moord en brand schreeuwden nadat een Deense krant karikaturen over de Profeet Mohamed had gepubliceerd. Op marokko.nl mag ik en uiteraard alle anderen wel zeggen wat men over de JODEN, moslims,christenen,athëisten, .. denkt.

Beheerders van politics.be. Worden jullie door sommige mensen afgeperst? Waarom hypocrisie? Als jullie zeggen dat het door de wet is vastgesteld. De server ligt toch in’t buitenland (Duitsland)? Ja, hadden jullie geen ander land gevonden? Waarom hebben jullie niet voor Nederland, een Aziatisch land of Amerika gekozen? Dan hadden jullie niets te vrezen. Of worden jullie soms door de staat of door uitgerekend de joden gesubsidieerd???

Hier mag men vlaams belangers beledigen, moslims beledigen, allochtonen beledigen mag ook (de joden uitgezonderd). Ik heb hier mijn bedenkingen bij. Denken jullie eraan om de server ooit te verhuizen? Zo ja, laat de forumleden dan iets afweten, we zullen – uit solidariteit- een klein bedragje op jullie rekeningnummer storten (hoop ik toch). Want van server veranderen is niet gratis.

Goed, nu heb ik nog steeds 8 waarschuwingspunten. Ik ben gestraft omdat ik eerlijk mijn mening heb gezegd. Wat ook de bedoeling van een forum is? Mensen hun ideeën laten uitwisselen? Spijtig genoeg is dat hier anders. Mensen die nooit hun mening zeggen over bv. joden, maar wel alles lezen, die worden beloond. Als ze zien dat een gebruiker over de schreef is gegaan, kunnen ze – zonder voor moderators te vrezen – die persoon aanvallen (zolang ze over het uiverkoren volk maar zwijgen). Ze kunnen hem telkens ook klikken(op het rode driehoekje drukken), totdat hij waarschuwingspunten krijgt, en gedwongen wordt om te zwijgen, zodat het uitverkoren volk en diens sympathisanten telkens bij discussies hun gelijk kunnen behalen. Ik ben serieus bezig, deze hypocrisie is nog gevaarlijker dan moslimextremisme!

Zo kan ik niet meer discussiëren. De jood en diens sympathisanten mogen alles zeggen. Ik moet op men woorden letten. Wat als paar mensen samenzweren, en bij kleinste kritiek op Israêl of joden, telkens het bij moderator melden? De kans is dan groter dat ik verbannen word? Heb al 8 waarschuwingspunten …

Normaal gezien zou ik zonder een topic erover te starten stoppen met discussiëren, maar er is een quiz bezig, de sportquiz. Waar ik nota bene leider ben.
Ik zou, als laatste wens, willen dat jullie alle topics die door mij zijn opgestart (behalve die in k&k staan) op slot zetten of verwijderen.
Er staan nu zoveel topics open, waar de joden en hun sympathisanten mij kunnen beledigen en weten dat ik niets terug mag zeggen. Gun dat plezier hen a.u.b niet! Ik wil hier alleen nog maar quizzen. Discussiëren over het uitverkoren volk zal ik op marokko.nl wél doen.

Mvg

Laatst gewijzigd door stonaar : 14 juli 2006 om 10:54.
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 10:56   #2
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

U kreeg die strafpunten niet omwille van dat topic, maar omwille van het geknipte bericht waarin u antisemitische uitspraken deed. Wat op andere forums wel of niet wordt toegelaten is hier niet van toepassing. Een discussie is toegelaten, aanzetten tot geweld of antisemitisme niet.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 10:59   #3
stonaar
Banneling

stonaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
U kreeg die strafpunten niet omwille van dat topic, maar omwille van het geknipte bericht waarin u antisemitische uitspraken deed. Wat op andere forums wel of niet wordt toegelaten is hier niet van toepassing. Een discussie is toegelaten, aanzetten tot geweld of antisemitisme niet.

mvg,
Arnold.
En waar staat dat 'geknipte bericht' ?

Ik durf hier mijn mening niet meer te zeggen, ik vraag vriendelijk om de topics die door mij zijn opgestart op slot te zetten of te verwijderen.

(het knopje voor bijlage hoeft niet meer!)
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 11:03   #4
Arnold
Minister

Standaard

Dat is niet nodig. De berichten in kwestie zijn geknipt, met de andere is niks verkeerd.

mvg,
Arnold.
Oud 14 juli 2006, 22:05   #5
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Vraagje, waarom heb ik wegens deze post 4 strafpunten voor 'persoonlijk aanval' :

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=104

??

Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 22:06.
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2006, 23:20   #6
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Salut Tronca, tu fais tjs des heures sup?

Kan ik eens weten waar de 'persoonlijk aanval' in deze post is?
Of verdwijnt deze vraag weer over nacht? Omdat het 'off topic' is?
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2006, 13:22   #7
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
Om maar een voorbeeld te noemen: marokko.nl (de server v/h forum bevindt zich in Nederland).
op M.nl kan idd veel. Zelfs doodsbedreiging per pm versturen kan.
Maar kritiek op Hamas oh hee
Oud 16 juli 2006, 00:12   #8
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

De persoon in kwestie is niet geband omwille van een mening, wel omdat hij hier vroeger reeds geband was. Hij kan hier zelf echter niet meer antwoorden, laten we het natrappen maar achterwege laten.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 15:04   #9
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

vraagje : verdient dit natrappen ook niet , conseqent met het reglement, waarschuwingspunten ?

just asking 8)

en wat te doen met poster(s) die je keer op keer moedwillig uitlokken om strafbare meningen te posten zodat jullie niet anders kunnen dan te bannen ?

weet wel dat je er gewoon niet kan op ingaan,(wat ik ook doe) maar het is op zijn minst vervelend. Zeker als je een post hebt geplaatst over zionisten die dan door de overgenomen wordt en die door doelbewust bepaalde woorden te vervangen dan wel strafbaar wordt.

Is dat dan voor jullie OOK antisemitisme met bijhorende strafpunten ?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 16 juli 2006 om 15:05.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 12:21   #10
Arnold
Minister

Standaard

Wat mij betreft is het veranderen van andermans woorden met eigen aanvullingen zodat ze strafbaar worden, net zo goed een overtreding die op dezelfde manier wordt bestraft als het zelf expliciet posten van die tekst. Ook het quoten van berichten waarin dergelijke zaken worden bericht is eigenlijk strafbaar, al wil ik dat meestal wel knippen zonder strafpunten.

mvg,
Arnold.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be