![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vorige maand werden op het bedrijf van mijn vrouw twee allochtonen van Marrokkaanse origine aangeworven. Na minder dan één week werden ze reeds bedankt voor bewezen diensten. De beide heren konden zich immers niet verzoenen met het feit dat ze door mijn vrouw en andere vrouwelijke werknemers bevelen kregen opgelegd. Letterlijk: "Door een hoer worden wij niet gecommandeerd." In hun ogen is elke Westerse vrouw die uit werken gaat, een hoer. Een verademing, die "gezonde" "multiculturele" "samenleving" Rijst nu het probleem wat te doen met dergelijke fundamentalistische figuren in ons land. Mijns inziens, met 100% zekerheid gesteund door de overgrote meerderheid der Vlamingen, dienen dergelijke figuren teruggestuurd te worden naar hun land van oorsprong, ongeacht tot welke generatie moslims ze behoren. Dergelijke figuren zijn enkel uit op de ondermijning van onze samenleving. Of heeft Peter Vandermeersch daar nog een andere mening over? zaterdag 15 juli 2006Tim De Gieter(Brievenbus De Standaard)
mijn mening ? werkonwillig : dus geen recht op werkloosheidsuitkeringen (en eigenlijk ook geen andere uitkeringen) / geen verblijfsvergunning (indien niet-Belg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja, ik behoor alleszins tot die meerderheid van Vlamingen. Ik denk dat dit een kwestie van gezond verstand is...
Op mijn werk (waar alles gedaan wordt om zoveel mogelijk gelijkheid te creëren) weigerde een Turk naar zijn vrouwelijke ploegbaas te luisteren. Dit "paste niet in zijn cultuur"... Wat ze met die mentaliteit in "onze cultuur" komen zoeken, is mij een groot vraagteken. En naar al diegenen die die meerderheid van Vlamingen (die vindt dat zulke gasten hun inkomen / verblijfsvergunning moet afgenomen worden) als racisten stigmatiseert: een welgemeende f*** you!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En voor al die ons rascist noemen hier dan gauw ffkes een les over verschil tussen racisme en anti-islamisme. Citaat op het Fortuynistisch Nieuwsblad ""Een veel gemaakte fout is het vergelijken van anti-islamisme met racisme. Dat is echter een vergelijking die de plank volledig mis slaat. Racisten beoordelen mensen namelijk op grond van hun ras/huidskleur, anti-islamisten doen dat daarentegen niet. Een anti-islamist beoordeelt de (politiek-religieuze) opvattingen van islamieten als onjuist, verwerpelijk of zelfs misdadig. Of islamieten nou een zwarte, bruine, gele of blanke huidskleur hebben is niet van belang. Relevant zijn alleen hun opvattingen en de eventuele toepassing daarvan. De opvattingen van mensen - dus ook die van islamieten - kunnen veranderen. Agnostische en atheïstische mensen met islamitische achtergrond zijn daar een uitstekend voorbeeld van. Ook zijn er ex-moslims die weliswaar religieus zijn gebleven, maar de islam voor een beschaafdere religie hebben ingeruild. Nogmaals: een anti-islamist maakt geen onderscheid op grond van ras/huidskleur, maar op grond van opvattingen. Anti-islamisme heeft dan ook helemaal niets met racisme te maken. Het is veel beter te vergelijken met anti-nazisme en anti-communisme "" Ik vraag me werkelijk af naar welke heel Nederland en Belgie (eigen toevoeging) afglijdt wanneer zich deze tendens in ons land voort zal zetten . Vrijwel overal waar moslims zich hebben gevestigd in Europa, zijn ze erin geslaagd de wijken “etnisch te zuiveren”. Zij stichten vervolgens geen getto’s, maar veroverde gebieden die als basis dienen voor de voorbereiding van toekomstige veroveringen. Waarom mogen we wel kritiek op het christendom en volgens GroenLinks en de PvdA niet op de Islam? Waarom wordt ander volk voorgetrokken? Dat noem ik LANDVERRAAD!Lees hier of hier wat er met ongelovigen gebeurt als de islam het voor het zeggen heeft ! (islam=wolf in schaapskleren) Kijk hier voor eenfilpje van de AEL ratten die oproepen dat we joden moeten doden! Hoort u hier die landverraders van groenlinks al kamervragen over stellen? Nee dat kost ze namelijk teveel moslim stemmen bij de verkiezingen. ( einde citaat) 8) Dus weer eens voor alle duidelijkhied; Ik ben anti-islamiet. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 17 juli 2006 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die zijn niet racistische maar anti-islamiet 8)
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Wij moeten op het werk nog de eerste Marokkaan tegenkomen die niet na 2 weken werd ontslagen wegens gedragsredenen, zelfs op tijd komen past niet in hun cultuur. En dan maar klagen en zagen achteraf en verder parasiteren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raar maar waar ... een Belg die zich misdraagt, kan door en Belgische werkgever meteen stande pede buiten gegooid worden, daar kraait geen haan naar.
Maar een islamiet, die zich niet naar onze westerse maatschappij kan schikken, mag men niet zomaar buiten gooien, of het is racisme. Wat is het verschil? Ik zie enkel 2 individuen die blijkbaar niet gemotiveerd zijn op de werkvloer. Als een buitenlander naar België komt om hier te wonen en werken, betekent dit niet dat hij zijn geloof en roots met verloochenen, maar wel dat hij zich aanpast aan onze normen. Jammer genoeg is dat voor vele moslims onmogelijk. Zij verwerpen onze waarden en normen. Eigenlijk vinden ze niets goed aan onze samenleving en kan men zich afvragen wat ze hier komen doen. Enkel ... stel dit niet in vraag, want dan ben je strafbaar. Waarom mogen zij de wetten hier manipuleren en de modale Belg, wiens familie hier al veel langer was en die deel is van onze cultuur en deze mee gemaakt heeft, niet? Waarom heeft meneer Dewitte zo een minderwaardigheidscomplex, dat hij met zijn centrum er heel het land mee wil domineren? Moeten we het hebben van oikofobe typetjes als Kristien Hemmerechts, die blijkbaar alles wat vreemd is beter vind dan alles wat eigen is? Als ze haar boeken ook in die trend schrijft ... Laat ze dan eens eerst aantonen hoe de moslims volgens haar onze maatschappij intellectueel verrijken. En als ze daarbij niet vergeet dat ze als sexueel vrijgevochte westerlinge niet hoog aangeschreven staat bij haar islamitische beschermelingen. Maar ja ... de publieke opinie moet verder vergiftigd worden met politieke correctheid. Men boycot zelfs een hele uitgeverij (Egmont), als blijkt dat die boeken publiceren, die hun sprookjes doen verbleken. Terug on topic: Gelijkheid van man en vrouw staat ook in de racismewet beschreven. Alleen mag de ene dat blijkbaar wel en de ander niet toepassen. Zover is onze multicul geëvolueerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Er is nooit sprake geweest van Multicul, enkel hoe minimaliseren we zo hard mogelijk onze cultuur zonder dat moslimpjes de hunne moeten verloochenen.
Wat stemrecht toch niet allemaal kan tewerkstelligen Heeft iemand er eigenlijk al eens bij stilgestaan dat wanneer PC politici over moslims en andere migranten praten die het steeds hebben over hun rechten maar nooit of te nimmer over die hun plichten?!
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ik ben niet bij de VB, niet racistisch, en wél anti-islamiet.Ik denk niet een uitzondering te zijn...dertig jaar geleden mischien, maar nu niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar terugsturen naar Marokko? We sturen Alexandra Colen toch ook niet naar Marokko omdat ze gelijkaardige nonsens uitroept? Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 juli 2006 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetgeving qua discriminatie is duidelijk: die twee Marokanen en Alexandra Colen mogen niet discrimineren op basis van geslacht, en u mag niet discrimineren op basis van afkomst. De verschillen zijn verwaarloosbaar. Het chistendom en de islam zijn varianten van dezelfde godsdienst. Alleen heeft het christendom zich ingewerkt in de Europese culturen, en de islam in de Arabische culturen. Er zo -zoals Danneels pleit- een Europese islam moeten uitgebouwd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Mensen van Marokkaanse afkomst, of ze hier nu geboren zijn of niet doet er niet toe, die zulk een uitspraken doen en zulk gedrag vertonen zoals in de tekst hierboven vermeld zijn duidelijk volgelingen van die gevaarlijke ideologie die fundamenteel weigeren zich aan onze maatschappij aan te passen en zij zijn wandelende tijdbommen in onze samenleving. Een sanctie of een boete gaat daar niks aan veranderen. Zij die deze mensen niet uitwijzen doch die in onze maatschappij blijven tolereren laten onze maatschappij afstevenen op een gewelddadig conflict in onze straten. Zij die denken de islam in onze maatschappij te kunnen inpassen door een Europese islam uit te dokteren vergissen zich schromelijk.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen eens kijken...
Citaat:
Discriminatie op basis van religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Hebt u mijn tekst gelezen? Waarom zou u een gevaarlijke ideologie die te vergelijken is met het nazisme van de jaren 30-40 (untermensch-ubermensch enz.) tolereren omdat die toevallig de naam religie opgeplakt heeft gekregen? Sinds wanneer stelt men de strijd tegen gevaarlijke totalitaire ideologieen gelijk aan discriminatie, en zoals ik in een andere post gelezen heb, zelfs aan cultureel racisme? Het is de absurditeit ten top om tolerant te zijn, en discriminatie op te voeren, voor een politieke ideologie die onze antidiscriminatiewetten zelf flagrant met de voeten zou treden eens dat zij het voor het zeggen zou krijgen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er nog kunnen inkomen dat u zegt dat iedereen die discrimineert, naar Marokko wordt uitgewezen. Dan worden deze twee ontslagen Marokkanen dus naar Marokko gestuurd, maar dan wordt eveneens de helft (of meer) van het VB naar Marokko gestuurd! Citaat:
Bovendien is de discrminatie op basis van geslacht een infiltratie van Arabische tradities in de islam, en heeft op zich weinig tot niets met de religie zelf te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEES (volg dus wat Allah zegt in het eerste vers) http://www.islam-info.be/idp/index.php?dekoran in de OFFICIELE engelse vertalingen (de nederlandse is een afgezwakte versie) http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/ en stop dan aub met onozeliteiten te verkondigen. Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Smiley: Waar haalt u dat? Vlamingen mogen evenmin vrouwelijke meerderen voor hoer uitmaken. Ik heb dat echter nog niet gehoord of gezien. (die mogen blijven volgens u) Smiley: U kan blijkbaar het gevaar van een bepaalde ideologie niet goed inschatten. Iemand als Alexandra Colen vergelijkt u met een volgeling van de islam die niet naar een vrouwelijke meerdere wil luisteren en die vrouw dan ook nog voor hoer uitmaakt. U kent niet genoeg de gedachtengang van zulk een 'gelovige'. Ik zou er nog kunnen inkomen dat u zegt dat iedereen die discrimineert, naar Marokko wordt uitgewezen. Dan worden deze twee ontslagen Marokkanen dus naar Marokko gestuurd Smiley: Het is de logica zelve dat diegenen (nieuwkomers) die van buitenlandse afkomst zijn, of als buitenlander zijn opgevoed en onze maatschappij radicaal afwijzen dat die uitgewezen worden. Integratie is voor de nieuwkomers, niet voor de autochtonen. Vlamingen die in die gevaarlijke ideologie verzeild zijn geraakt en die na de waarheid erover te hebben gehoord die ideologie toch blijven aanhangen mogen van mijn part ook naar een islamitisch paradijs van hun keuze vertrekken. Meestal zijn die sukkels echter in de islam verzeild geraakt omdat ze die ideologie (net als jij) maar oppervlakkig kennen. ...maar dan wordt eveneens de helft (of meer) van het VB naar Marokko gestuurd! Smiley: Wat heeft het Vlaams Belang daarmee te maken? Het Vlaams Belang is nog de enige partij die enige weerstand bied of wil bieden aan die gevaarlijke ideologie. Daarom ook dat ik voor het Vlaams Belang ga stemmen. Enkel idioten denken dat het Vlaams Belang en haar kiezers een gevaar betekenen voor onze maatschappij terwijl ze anderzijds domweg iedere islamkritikaster voor 'islamofoob' of 'racist' zitten uit te maken. Ik voer geen strijd tegen een religie (ben zelf immers katholiek). Ik strijd enkel tegen die elementen die strijdig zijn met onze regels. Bovendien is de discrminatie op basis van geslacht een infiltratie van Arabische tradities in de islam, en heeft op zich weinig tot niets met de religie zelf te maken Smiley: U strijd dus niet tegen ideologieen die strijdig zijn met onze regels maar wel tegen 'elementen' die die ideologie volgen en daardoor dingen doen die strijdig zijn met onze regels. Zou u in plaats van die 'elementen' ook niet veeleer de ideologie die daaraan ten grondslag ligt zelf aanpakken door er gewoon de waarheid beginnen over te vertellen en te verspreiden via tv, boeken, radio, kranten, internet enz. een waarheid die u blijkbaar zelf niet kent daar u zegt dat de verschillen tussen het christendom en de islam verwaarloosbaar klein zijn.. Uw uitspraak als zou de discriminatie op basis van geslacht afkomstig zijn van Arabische tradities en niks met de islam te maken hebben, zegt al genoeg. Je hebt dit zeker van sites gehaald die de islam promoten. In de islamitische boekskes staat echter heel wat anders te lezen. Als u aan mijn woorden geen geloof hecht vraag het dan maar aan iemand zoals Urbain Vermeulen of gewoon aan iemand zoals Mimount Bousakla of ga eens de boekskes zelf lezen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik naar Engeland verhuis, en daar rechts blijf rijden. Moet ik dan gedeporteerd worden, of een verkeersboete krijgen? Citaat:
Dat heeft echter niets met de ideologie te zien, maar alles met joodse tradities van millenia terug. Citaat:
En jullie partij was verdraagzaam, zei u? Tiens, tiens. Citaat:
U zit dus op hetzelfde niveau als de moslimfundamentalisten, daar geen van jullie de ideologie kan onderscheiden van de rest. Citaat:
--- En zou u aub eens willen leren quoten. Het is niet om aan te zien! Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 juli 2006 om 17:39. |
|||||
![]() |
![]() |