![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Financiën is tolerant tot eind juli voor belastingaangifte
BRUSSEL - De uiterste datum om de belastingaangifte in te dienen blijft woensdag 19 juli, maar de administratie van Financiën zal een automatische tolerantie toepassen tot 31 juli door de stakingsacties die De Post in juni en juli hebben getroffen. Dat heeft minister van Financiën Didier Reynders aangekondigd. ,,Aangezien heel wat belastingplichtigen hun aanslagformulier of de nodige documenten om deze in te vullen met vertraging hebben ontvangen, heb ik de opdracht gegeven een automatische tolerantie toe te passen tot 31 juli'', verklaarde de minister. De belastingplichtigen moeten dus geen individuele vraag tot een verlenging indienen. Met de beslissing wil Reynders het de belastingplichtigen gemakkelijker maken, maar wil hij ook vermijden dat de fiscale administratie overstelpt wordt door vragen om uitstel. mcu (belga) Bron/ De Gentenaar Buiten de dag verlof dat ik er heb aan gegeven vandaag om mijn briefje te laten invullen,de drie uur wachttijd in de broeinde hitte,stel ik me de vraag waarom we als werknemer een brief moeten laten invullen? Ze weten het beter als wij,weer een goede reden om protest te laten voelen op 8 oktober ![]()
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die dag verlof, daar kies je zelf voor om die te nemen en die drie uur aanschuiven, daar kies je eveneens zelf voor. Heeft dus weinig zin om daar "ambetant" voor te zijn, niet? Je hebt geen van beiden immers nodig om je belastingsbrief in te vullen... Invullen duurt hoop en al een uurtje als je wat moet zoeken; in de postbus droppen nog eens 5 minuten en that's it...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uitrekenen kan zelfs via dexia bankieren ![]() En doe nu niet of ge last hebt van dat beetje warm weer éh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enige dat je dan nog rest is het aangeven van je aandelen, beleggingen, hypothecaire aftrek en dergelijke meer, maar als rechtgeaard VWS-lid hoor je het meerendelelvan die zaken niet eens te hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zotteke,ik wacht je wel op mns hé,hihihii
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jama, ik ga uwe brief ni uitrekenen op msn zene
![]() Der hebde nen hele dag voor in de warmte staan aanschuiven al ![]() Soit ik zen gered door die uitstelling van tijd, khad em nog ni binnengedaan, en nog eens boete betalen no way !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Als VB op 8 oktober kiezers bijwint worden vanzelfsprekend de belastingen afgeschaft, de boetes voor te snel rijden, foutparkeren enz.. (tenminste voor blanken). Vlaanderen wordty onafhankelijk en door de besparingen op de transferts worden de uitkeringen, leeflonen, werkloosheid, ziektegeld, gehandicapten enz.; allemaal verhoogd. Vreemdelingen met een andere huidskleur, die bovendien hoofdoeken, Fez en/of andere uitheemse dingen dragen zoals een andere huidskleur mogen de straat niet meer op tenzij ze een speciale vergunning hebben, die uitsluitend midden op de Kalmthoutse Hiede wordt verstrekt - die ze dus moeilijk legaal kunnen bereiken, vermits ze toch al niet buiten mogen komen.
Mensen die nog een "land van oorsprong" hebben kunnen daar ten allen tijde naar terugkeren, behalve een reisticket en een papier van ongewenste vreemdeling krijgen ze nog een oprotpremie van € 200,- waarmee ze in hun land naar keuze minstens 1 maand kunnen overleven. Alle Indiaase, Nederlandse, Duitse, Amerikaanse, Japanse enz.. vreemde firma's zullen ons land verlaten, maar dat geeft niet : de werkloosheidsvergoeding hebben we inmiddels toch al opgetrokken. Leve de "proteststem" !
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe kan je overdrijven...
Man man man toch, dat er hier in Deurne zo'n bange mensen wonen... Het is ongelooflijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien zo, ben je wel zeker dat je bij het VWS thuishoort?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 juli 2006 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar. De reden doet er zelfs niet meer toe. Weten die protesters het zelf nog wel?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 juli 2006 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Tja, normaal zouden ze op verdraagzaamlinks stemmen, maar op de PS kan men hier spijtig genoeg niet stemmen...
---------------------- En 1Hand? Goed verlof gehad? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor de Belgische bedrijven die dan terug komen. Immigratie naar Australisch model...né!
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bij ons in alle geval geen contraproductief cordon sanitair. En ja duveltje is heel sociaal ingesteld. socialer (maar dan in de praktijk) dan vele linksen hier. is zelfs meegestapt met de betoging van hop met ons.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 juli 2006 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-------------------------- Al de door jou aangehaalde punten hebben helaas geen bal te maken met het feit dat een bepaalde iemand, na een 'negatieve' ervaring met de fiscus, van plan is om een proteststem uit te brengen bij de eerstvolgende verkiezingen. "Lang leve de proteststem"... *zucht*
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 juli 2006 om 21:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het VB als anti-fiscus stem gebruiken lijkt me nu ook niet dadelijk interessant; een partij die gaat ijveren voor een flat-tax systeem daarentegen... (veel simpeler, pakken minder overhead en dus kosten aan belastingscontrole, éénduidig voor iedereen en nog eens sociaal ook aangezien de sterkere schouders sowieso meer afdragen...)
|
![]() |
![]() |