![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vercetti : 22 juli 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Is nu aangepast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als mij iets nie belangrijk lijkt dan luister ik nie, lees het nie en post het nie, simpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is niet LETTERLIJK de toespraak van Albert. Dit is de versie, gefilterd van taalfouten. In Albert's toespraak kon je bijna in elke zin een taalfout terugvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard moest "de noodzaak om zich aan te passen aan de globalisering" (het toverwoord van de 21 ste eeuw) ook even aangehaald worden....
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs de vrijheid die U geniet waar "die vent uit Laken" onze vorst garant voor staat en dat al 175 jaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1948. Is dat al 175 jaar geleden? Bovendien: de toespraak moeten we niet zien. Betalen ervoor moeten we wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ja? Zeg eens dewelke.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 23 juli 2006 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Voor de traditionele partijen moeten we ook 52 miljoen euro per jaar betalen. Hun teksten interesseren ons ook niet en i.t.t. het koningshuis hebben we er niets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "aan hen die voor meertaligheid pleiten" is bij Albert "aan HUN die voor meertaligheid pleiten".
"Ons tweede aandachtspunt" is bij Albert "ONZE tweede aandachtspunt". Enz... Ik kan ze natuurlijk niet allemaal onthouden, maar bijvoorbeeld ook werkwoorden die verkeerd vervoegd zijn (meervoud waar waar het enkelvoud moet zijn). Het zou wel leuk zijn indien ze de orginele versie op internet zouden zetten. Het zou een leuke oefening zijn voor kindjes uit het eerste studiejaar om de fouten op te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opvallend dat je het eerste gedeelt van mijn commentaar eventjes gewoon negeert he? 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ohja, ik kan nochtans geen enkel punt bedenken wat we aan het koningshuis hebben.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Wat was hier zo storend aan ? Wie het niet wil zien noch horen, gebruikt de afstandsbediening om naar een ander kanaal te zappen, niet ?
Geen wonder dat men over "verzuring" spreekt als ook dit al tot (doelloze)polemieken aanleiding geeft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je weten op welke van beide ik gok?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 23 juli 2006 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe misschien eens de moeite om uw woorden volledig te tikken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef dan eens 5 voorbeelden van wat we aan het koningshuis hebben.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 juli 2006 om 17:59. |
![]() |
![]() |