![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
andere bronnen spreken dit niet tegen: Citaat:
![]() bron: http://www.waynemadsenreport.com/ Dit is toch een beetje extra onderzoek waard, niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Israel is ongenaakbaar dus hier zal geen haan naar kraaien...
Zo zit onze wereldpolitiek nu eenmaal in elkaar.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Zijt ge zeker dat wat diene vent op die foto vast heeft geen Star Wars rekwisiet is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegenwoordig ben je van niets meer zeker .......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zijn ze ook. Inclusief in Borgerhout, Schaarbeek, Molenbeek, e.d.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja weet ik, het liefst van al zou u het voorbeeld volgen van Israël, daarom hoop ik dat extreem-rechts nooit in België aan de macht zal komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik werk in Schaarbeek: nooit problemen gezien Ik heb vrienden in Borgerhout: op één incident na (met jongeren van buiten de wijk) heeft men er geen problemen gehad Mijn werk heeft een wijkkantoor in Molenbeek: de mensen die er werken doen dit nog steeds met plezier en hebben nog maar één keer een incident voorgehad; met een dronken autochtone Brusselaar De irrationele angst voor het onbekende die sommigen hier tentoon spreiden, je zou denken dat de meeste mannen van vandaag j******$n geworden zijn.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thermobarische wapens zijn gewoon goeie brandbommen. Met een serieuze knal erbij. Ik hoor hier toch ook niemand echt klagen als er weer een hoop molotovs gegooit worden.
En die foto, wat die militair vast heeft is vanzijnleven geen mortier- of artileriegranaat, wegens het uitwendige leidingkje. Noch lijkt het me een bruikbare korte afstandsraket, zoals de Katyusha's waar het over gaat aan hezbollah zijde. Misschien een Jdam afgeleide van een vliegtuigbom. Maar de kleurtjes??? Het lijkt direct uit een Star Wars plakboek gekopieerd en gefotoshopped te zijn. Ik ga nog effe verder. De afmetingen en het gewicht van dat ding. Afmetingen van de kop, als we ervan uitgaan dat de man die ermee zeult 1.75m is. 52 cm lang en 28 cm in doorsnee. Als dit gemaakt is uit High Tech spul , zoals een carbon/kevlar , gevuld met een brandbare stof - ik ga ervan uit dan dat we fosfor aan het rondstrooien zijn. Om gemakkelijk te rekenen ga ik alleen van het gemiddelde gewicht uit, en aangezien fosfor 1.82kg weegt per dm³ is dat mijn referentie. Dan kom ik uit op 58.2 kg. Ik vind dat hij er dan wat te vlotjes mee rondzeult. Maar waarom loopt die kerel dan rond met een lege vliegtuigbom, op een roadblok? Ook het beter bekijken van de foto laat me afwijkingen zien aan de schaduwen. De machinegeweren, de platgelegde vangrail en de tank geven duidelijke schaduwen, die ongeveer rond de middag zitten. Maar ik mis elke referentie van die bom gedragen door die man. Wat ik zie is dat die kerel iets anders van ongeveer die grote vastheeft, maar veel platter. Zoals een stuk vangrail. Oftewel, leuk gefotoshopped, maar door mensen die niet veel van natuurkunde of logica afweten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Het is niet omdat volgens u Israël en joden de personificatie zijn van het kwaad, dat dat noodzakelijk ook zo is. Die zorgen tenminste voor geen overlast, wat niet van onze moslimvriendjes gezegd kan worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In ieder geval, vreemd dat ik altijd als 'links' wordt bestempeld. Je bet het oneens met rechts dus je moet wel een linkse rat zijn. Zeer merkwaardig allemaal. Het kleven moet erg gemakkelijk zijn als het zo simpel (om niet te zeggen simplistisch) in mekaar zit. Maar u ontkent niet dat u niet dagelijks in voornoemde gemeenten komt?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf heb zelden last van allochtone jongeren. Maar dat heeft misschien meer te maken met mijn beminnelijke glimlach en mijn onwil om uit de weg te gaan.
Maar dat doet echt niet toe tot deze discusie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Voor veel allochtonen is het pure westers zijn al genoeg uitlokking.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 25 juli 2006 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is een projectiel om te ontmijnen bende paniekzaaiers.
![]() leuke mod als je graag als Israel of Syrie wilt spelen met een van zijn sub-facties. *minefield breaching system called “Carpet”.* ![]() En hier is de reden waarom het graag wordt gebruikt = "Firing a salvo of rockets from a distance of 65-165 meters from the forward edge of the minefield, Carpet enables breaching a path 100 meters long, within one minute." btw. Had een van de partijen in ww2 in Noord-Africa dit ontmijningswapen dan was deze oorlog gedaan binnen de maand. "The system is currently in use by the Israeli Army and will be fielded with the French Army by 2007." en hier zien we ons projectiel en de lanceer systeem = ![]() Die kerel met zijn grijs haar lijkt op De Villepin Laatst gewijzigd door pinbag : 25 juli 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Nee, een ontmijningsapparaat. Zijt gij dan zo geconditioneerd, dat ge in alles een invasie ziet?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist in België zijn ze heel beschaafd en niet verantwoordelijk voor wat hun broeders daar aanrichten. Geen haar dus op mijn hoofd die er ook maar aan denkt hen hier van iets te beschuldigen. Ik zie zelfs graag hun krulletjes wapperen in de wind.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Niet alle joden heben krulletjes...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 25 juli 2006 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer korte afstandsraketje dus. Een soort van overmaatse RPG. Zeer beangstigend dus. Weliswaar niet gezond om op je knikker te krijgen
|
![]() |
![]() |